quote:
Handig om te weten, toevallig laatst naar zitten kijken maar vond ze, die wie ik zag, te duurquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
Smaakt prima! Moet wel iets langer dan de 7-10 minuten wat in de gebruiksaanwijzing staat.
Ik herken ze, zo'n wonderdoekjegeval met een laagje schuin ertussen. Zal eens kijken of het hier ook nada is of dat ze er nog liggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Lagen altijd bij de vaatdoeken en sponzen..
Eindelijk foto gevonden
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik herken ze, zo'n wonderdoekjegeval met een laagje schuin ertussen. Zal eens kijken of het hier ook nada is of dat ze er nog liggen.
Ik heb even gekeken bij beide winkels hier, die "lapjes liggen er inderdaad niet meer (maar grote kans dat ze weer terugkomen zoals de andere dingen ook van dat merkquote:
Dank je wel voor het kijken, heb die met die houder ook zien liggen idd. Ik ga die dan maar eens proberen. En ik hou het verder in de gaten.....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken bij beide winkels hier, die "lapjes liggen er inderdaad niet meer (maar grote kans dat ze weer terugkomen zoals de andere dingen ook van dat merk). Wellicht is een alternatief om zo'n blauwe plastic houder met "lapjes"te kopen. die dingen zijn nagenoeg hetzelfde en werken net zo goed.
Dat met die houders werkt ideaal, ik heb zelf problemen met de handen en het werken met die houder is heel goed voor mijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dank je wel voor het kijken, heb die met die houder ook zien liggen idd. Ik ga die dan maar eens proberen. En ik hou het verder in de gaten.....
En? Zijn ze goed gelukt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:23 schreef het-is-mij het volgende:
De ena laatste cupcake maker,gelijk vanmi uitproberen ;-) rvs schaal voor bol taartjes en wat snoep en koek(trekdrop)
Heel vervelend...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:00 schreef trovey het volgende:
[..]
... gewoon Action blijven bezoeken...en een goed excuus natuurlijk om dat te doen.
Action is heel snel uit de grond geschoten inderdaad. En het irritante is: elke keer als ik daar binnenloop koop ik wel ietsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanmiddag een jongen die een rondleiding kreeg in de winkel, met allemaal aanwijzingen. Vermoedelijk een nieuwe werknemer. "zo is het ooit op de markt begonnen, en het liep allemaal zo goed, dat er nu 270 filialen zijn"
Klinkt leuk! Is er een foto van?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:51 schreef trovey het volgende:
Bloembakken in driehoekvorm die je kunt stapelen...gaat een viooltjestoren wordendaarna waarschijnlijk een kruidentoren
Wel een net gemaaktequote:
Ja ging goed!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En? Zijn ze goed gelukt?![]()
Ik bedacht me dat ik met Pasen ook ga proberen om in de vakjes een eimengsel met bieslook en zalm ofzo te doen, kijken of je dan leuke ei/omeletmuffins krijgt!
Ohw.. dacht die normalequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Het duurt 2-3 minuten voordat hij opgewarmd is, en volgens de gebruiksaanwijzing moet je de cupcakes 7-10 minuten bakken. Maar ik heb ze er denk ik wel iets van 12-15 minuten in gehad, weet eigenlijk niet of dat per se nodig was geweest maar vond ze nog een beetje bleek na 10 minuten![]()
Het zijn overigens wel mini-cupcakes he, weet niet of je dat gezien hebt?
Leuk geprobeerd hoor, op 1 aprilquote:
Heel ongeloofwaardig, hij wordt al in stand gehouden door de Fokkers alleen!quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel ongeloofwaardig, hij wordt al in stand gehouden door de Fokkers alleen!
Trouwens....ik had straks ff een eitje snel geklutst en erin gegoten en toen kwam er idd een leuk eierding uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En? Zijn ze goed gelukt?![]()
Ik bedacht me dat ik met Pasen ook ga proberen om in de vakjes een eimengsel met bieslook en zalm ofzo te doen, kijken of je dan leuke ei/omeletmuffins krijgt!
Nu dat ik hier over eieren klutsen en cupcakes lees.quote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef het-is-mij het volgende:
Trouwens....ik had straks ff een eitje snel geklutst en erin gegoten en toen kwam er idd een leuk eierding uit.
Leuk!! Ga ik deze week ook eens proberen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Trouwens....ik had straks ff een eitje snel geklutst en erin gegoten en toen kwam er idd een leuk eierding uit.
Ik had m tot de rand gevuld, deksel erop en toen tussen de 7 en 10 min en toen ik de deksel eraf haalde was ie eerst heel groot, hij stortte wel iets in maar de vorm was nog helemaal oke!
Miss ga ik dat idee even lenen voor pasen
Als je nou verklaard goed had geschreven had ik misschien nog geklikt.quote:
Nog nietquote:
quote:
ik heb er een bij de kringloop gekocht voor een grijpstuiver.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Als je nou verklaard goed had geschreven had ik misschien nog geklikt.
Weet iemand of ze losse brillenkokers/etuis verkopen bij de Action?
Ik heb echt een superlelijke bij mijn nieuwe bril gehadMaar de leuke bij de opticien zijn altijd belachelijk duur.
Zien?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:27 schreef ViviRAWRS het volgende:
Oh leuk! Zo kun je veel meer plantjes kwijt op een balkon.
Is de Speculoos hagelslag eigenlijk een beetje te eten?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet
Weet je hoe koud buiten
[..]![]()
Zo ik ben ook weer even geweest.. schade rond de 32 euro geloof ik
- boxershorts voor mijn 2 jongens
- sokken voor de jongens
- Ajax schoonmaakzooi
- opkikker pure zoep
- speculoos hagelslag
- pak krentenkoekkies
- 2 x 6 rolletjes plakband
- spongebob jongenspyjama
Ik zal de volgende keer eens even kijken of ze iets vergelijkbaars hebben (twee filialen die nog wel eens willen verschillend dus je weet nooitquote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef heaven7 het volgende:
Crap, k*t en sh*t! Kat heeft 1 van mn lange zilveren kandelaren kapot gegooidIk weet dat ze een tijdje niet meer te verkrijgen zijn maar weet iemand toevallig of ze ze weer hebben of iets heel erg vergelijksbaars? (minstens 30 cm voor van die dikke kaarsen en dan los, niet 2 aan elkaar)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 april 2012 16:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Is de Speculoos hagelslag eigenlijk een beetje te eten?
Keileuk gedaan!quote:
Koop gewoon net als ik 1tje van metaal, oa bij Ikea te koop. Want omvallen doen ze echt heus geheid wel nog een keer.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef heaven7 het volgende:
Crap, k*t en sh*t! Kat heeft 1 van mn lange zilveren kandelaren kapot gegooidIk weet dat ze een tijdje niet meer te verkrijgen zijn maar weet iemand toevallig of ze ze weer hebben of iets heel erg vergelijksbaars? (minstens 30 cm voor van die dikke kaarsen en dan los, niet 2 aan elkaar)
[ afbeelding ]
Hmmm.... je hebt gelijk volgens mij, de mijne zijn wel eens omgevallen maar nooit stukgegaan. Ik geef echter de kat niet de schuld, maar mezelf die tijdens het schoonmaken denkt wel ff snel eromheen te kunnen schoonmaken met die enorme armen van me.... Ik moet die ilussie eens een keer laten varen...quote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef heaven7 het volgende:
Graag zelfs Kloothommel, ware het niet dat die van Ikea slechts 17 cm hoog zijn en trouwens evengoed van glas zijn gemaakt.
@Trovey, heeeeel graag! Ik woon niet meer in NL tegenwoordig maar als ze er weer zijn heb ik genoeg familie die wel even voor me heen en weer wil gaan!
Met een t hahahaha.quote:
Is dit jouw balkon trovey? Wat mooiquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef AnnaStesia het volgende:
Verkopen? ik heb er ook nog maar een na een aanvaring met de kat,wacht ook op nieuwe bij de action zodat ik weer een setje heb
Dat is mijn balkon ja...ook te zien in het grote balkontopic alhoewel niet iedereen het daar met je eens is.quote:Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit jouw balkon trovey? Wat mooiEcht heel tof, toch een hoeveelheid plantjes en toch ook minimaal neergezet, leuk!
The horror.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:48 schreef PureEvil het volgende:
waarom doet de site van de action het niet![]()
Ik moet trouwens nodig weer daarheen....kwam er net achter dat ik geen vaatwasblokjes meer heb
Sterker nog, die kan ik zelfs nog wel eens hebben hier ergens in huis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:04 schreef morgane het volgende:
Zo'n usb-koffiewarmhoudplaatje? Niet bij de Action te koop volgens mij (dus offtopic, sorry), maar wel op Ebay. Zoeken op usb coffee warmer. www.large.nl heeft ze ook.
Geef hem wat cd's om te branden, of een leuke USBstick. Tegenwoordig heb je van die grappige als sleutelhanger in de vorm van een muis of een olifant.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef trovey het volgende:
[..]
The horror.....goed excuus.
![]()
Ik moet nog een cadeautje hebben voor een man van in de 80.....wat moet ik nu weer bedenken...die flessen aftershave komen hem ook de oren uit( ...idee iemand...man heeft niet echte hobbies, beetje computeren wel...zal ik daar iets voor kopen?
![]()
Mmmh, ik weet wat hij doet op zijn computer (voornamelijk stamboomonderzoek), dat gaat niet echt werken...schoonmaakmiddelen of een muismat of zoiets waarschijnlijk...waarom is het zo moeilijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef hem wat cd's om te branden, of een leuke USBstick. Tegenwoordig heb je van die grappige als sleutelhanger in de vorm van een muis of een olifant.
jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
hebben ze al veel oranje koninginnedag spul?
Niet van de action. Maar misschien kun je een muismat met foto bij de HEMA of ergens anders laten maken met allemaal plaatjes van dingen uit zijn geboortejaar. Of hebben ze bij de action toevallig muismatten waar je zelf foto's in kunt stoppen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Mmmh, ik weet wat hij doet op zijn computer (voornamelijk stamboomonderzoek), dat gaat niet echt werken...schoonmaakmiddelen of een muismat of zoiets waarschijnlijk...waarom is het zo moeilijk?. Enfin...wel weer een excuus om bij Action rond te snuffelen.
Zover ik weet niet maar ik zal eens kijken en anders is er nog altijd...drankquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:17 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Niet van de action. Maar misschien kun je een muismat met foto bij de HEMA of ergens anders laten maken met allemaal plaatjes van dingen uit zijn geboortejaar. Of hebben ze bij de action toevallig muismatten waar je zelf foto's in kunt stoppen?
De laatste keer dat ik er was heb ik ze gezienquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging op zoek bij de Action naar waterverdelers. Dat zijn dingen die je in de aarde van een plantenpot duwt, vult met water en je hebt een poos geen omkijken naar die plant. Niet te vinden.![]()
Iemand enig idee of de Action die nog eens krijgt en zo nee, waar ik ze wel kan halen? En kom niet aan met die kaboutertjes van de Intratuin want die zijn STOM.![]()
Thnx.quote:
wel hoor. er zijn 2 verschillende. Je het de hele goedkope dunne/kleine opener, en dan heb je ook nog die met dikkere handvaten, en normale draaiknop, die is iets duurder, maar wel goed vind ik.quote:
En waar woont jouw Action?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was heb ik ze gezien
[..]
Thnx.
Ja! Dat zijn ze! Maar Breda is zo ver weg (Limburg).quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Breda
Zijn van die glazen stekers in bolvorm dacht ik.
Wat is er mis met Rookworstquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
wel hoor. er zijn 2 verschillende. Je het de hele goedkope dunne/kleine opener, en dan heb je ook nog die met dikkere handvaten, en normale draaiknop, die is iets duurder, maar wel goed vind ik.
Hmz, ik zie bij 100 nieuwste artikelen unox rookworst staan. Komen ze nu mee aan![]()
True. Ik had tijdens mijn zwangerschap een boerenkool verslavingquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is er mis met RookworstDat kan altijd.
Boerenkool met worst en erwtensoep midden in de zomer, heerlijk
Gefrituurde rookworstquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:27 schreef PureEvil het volgende:
[..]
True. Ik had tijdens mijn zwangerschap een boerenkool verslaving![]()
![]()
Maar nu ik er zo over nadenk....rookworst gaat ook wel in de frietpan. (volgens mijn man dan he, ik vind het dan niet te vreten)
In den haag hebben ze ook. Ik ben er niet zo tevreden mee though, zijn heel breekbaar. En werken ook niet zo soeper IMO.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Dat zijn ze! Maar Breda is zo ver weg (Limburg).Eens kijken of mijn Action aan bestellen bij collega- vestigingen doet. Zal wel niet.
Die dingen zijn hier binnen de kortste keren leeg en het vullen is een crime.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging op zoek bij de Action naar waterverdelers. Dat zijn dingen die je in de aarde van een plantenpot duwt, vult met water en je hebt een poos geen omkijken naar die plant. Niet te vinden.![]()
Iemand enig idee of de Action die nog eens krijgt en zo nee, waar ik ze wel kan halen? En kom niet aan met die kaboutertjes van de Intratuin want die zijn STOM.![]()
Ik had al die dikkere zeg maar, wat een nachtmerrie. Ging niet soepel, ging roesten, handvaten gingen stuk, werd heel snel "bot", die wieltjes zaten net niet goed (denk dat het daardoor niet soepel ging)quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
wel hoor. er zijn 2 verschillende. Je het de hele goedkope dunne/kleine opener, en dan heb je ook nog die met dikkere handvaten, en normale draaiknop, die is iets duurder, maar wel goed vind ik.
Hmm, ja, volgens mij is een curryworst bij de friettent niet veel anders...quote:
Ha jij komt vast uit het oosten des lands!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had al die dikkere zeg maar, wat een nachtmerrie. Ging niet soepel, ging roesten, handvaten gingen stuk, werd heel snel "bot", die wieltjes zaten net niet goed (denk dat het daardoor niet soepel ging)
Wat was ik blij toen ik een blikopener van de Blokker had en zonder moeite een blik kon los draaien
Ik niet....het idee alleen al.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, ja, volgens mij is een curryworst bij de friettent niet veel anders...
Edit: Grrr, nu heb ik zin in gefrituurde rookworst
Dan kom je er te veel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:58 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het assortiment niet meer zo wisselend als eerst. Het is steeds hetzelfde wat je ziet.
ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:58 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het assortiment niet meer zo wisselend als eerst. Het is steeds hetzelfde wat je ziet.
Daar was ik ook naar opzoek maar ik kon het niet vinden. Ik vond wel een pompje waar je water in kon doen met verstuiver maar die lekte toen ik hem teste.quote:Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze ook HDMI kabels eigenlijk? En ik zoek zo'n soort ventilatortjeHebben ze dat?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |