Ja ging goed!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En? Zijn ze goed gelukt?![]()
Ik bedacht me dat ik met Pasen ook ga proberen om in de vakjes een eimengsel met bieslook en zalm ofzo te doen, kijken of je dan leuke ei/omeletmuffins krijgt!
Ohw.. dacht die normalequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Het duurt 2-3 minuten voordat hij opgewarmd is, en volgens de gebruiksaanwijzing moet je de cupcakes 7-10 minuten bakken. Maar ik heb ze er denk ik wel iets van 12-15 minuten in gehad, weet eigenlijk niet of dat per se nodig was geweest maar vond ze nog een beetje bleek na 10 minuten![]()
Het zijn overigens wel mini-cupcakes he, weet niet of je dat gezien hebt?
Leuk geprobeerd hoor, op 1 aprilquote:
Heel ongeloofwaardig, hij wordt al in stand gehouden door de Fokkers alleen!quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel ongeloofwaardig, hij wordt al in stand gehouden door de Fokkers alleen!
Trouwens....ik had straks ff een eitje snel geklutst en erin gegoten en toen kwam er idd een leuk eierding uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En? Zijn ze goed gelukt?![]()
Ik bedacht me dat ik met Pasen ook ga proberen om in de vakjes een eimengsel met bieslook en zalm ofzo te doen, kijken of je dan leuke ei/omeletmuffins krijgt!
Nu dat ik hier over eieren klutsen en cupcakes lees.quote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef het-is-mij het volgende:
Trouwens....ik had straks ff een eitje snel geklutst en erin gegoten en toen kwam er idd een leuk eierding uit.
Leuk!! Ga ik deze week ook eens proberen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Trouwens....ik had straks ff een eitje snel geklutst en erin gegoten en toen kwam er idd een leuk eierding uit.
Ik had m tot de rand gevuld, deksel erop en toen tussen de 7 en 10 min en toen ik de deksel eraf haalde was ie eerst heel groot, hij stortte wel iets in maar de vorm was nog helemaal oke!
Miss ga ik dat idee even lenen voor pasen
Als je nou verklaard goed had geschreven had ik misschien nog geklikt.quote:
Nog nietquote:
quote:
ik heb er een bij de kringloop gekocht voor een grijpstuiver.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Als je nou verklaard goed had geschreven had ik misschien nog geklikt.
Weet iemand of ze losse brillenkokers/etuis verkopen bij de Action?
Ik heb echt een superlelijke bij mijn nieuwe bril gehadMaar de leuke bij de opticien zijn altijd belachelijk duur.
Zien?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:27 schreef ViviRAWRS het volgende:
Oh leuk! Zo kun je veel meer plantjes kwijt op een balkon.
Is de Speculoos hagelslag eigenlijk een beetje te eten?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet
Weet je hoe koud buiten
[..]![]()
Zo ik ben ook weer even geweest.. schade rond de 32 euro geloof ik
- boxershorts voor mijn 2 jongens
- sokken voor de jongens
- Ajax schoonmaakzooi
- opkikker pure zoep
- speculoos hagelslag
- pak krentenkoekkies
- 2 x 6 rolletjes plakband
- spongebob jongenspyjama
Ik zal de volgende keer eens even kijken of ze iets vergelijkbaars hebben (twee filialen die nog wel eens willen verschillend dus je weet nooitquote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef heaven7 het volgende:
Crap, k*t en sh*t! Kat heeft 1 van mn lange zilveren kandelaren kapot gegooidIk weet dat ze een tijdje niet meer te verkrijgen zijn maar weet iemand toevallig of ze ze weer hebben of iets heel erg vergelijksbaars? (minstens 30 cm voor van die dikke kaarsen en dan los, niet 2 aan elkaar)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 april 2012 16:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Is de Speculoos hagelslag eigenlijk een beetje te eten?
Keileuk gedaan!quote:
Koop gewoon net als ik 1tje van metaal, oa bij Ikea te koop. Want omvallen doen ze echt heus geheid wel nog een keer.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef heaven7 het volgende:
Crap, k*t en sh*t! Kat heeft 1 van mn lange zilveren kandelaren kapot gegooidIk weet dat ze een tijdje niet meer te verkrijgen zijn maar weet iemand toevallig of ze ze weer hebben of iets heel erg vergelijksbaars? (minstens 30 cm voor van die dikke kaarsen en dan los, niet 2 aan elkaar)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |