Fo'realz.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn vriend komt het huis niet eens in met zulke dingen
Als dat echt niet wil werken, dan met bleek deppen op laten drogen en dan overschilderen met alabastine badkamer en keuken verfquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef trovey het volgende:
Ik heb giteren die fixeerspray voor dingen als watervlekken op muren gekocht voor een hardnekkige schimmelvlek in in de badkamer..schimmel zou allang dood moeten zijn (o.a. met bleekwater bewerkt maar ook met speciale middelen) maar ik blijf de vlek zien ondanks overschilderen
....eens kijken of dit middel het eronder krijgt.Ja, ik lucht goed, raam nagenoeg altijd open en 's nachts de deur.
Ik had de grootste voor 3 euro nogwat. Er lagen 2 afmetingen, weet zo uit mijn hoofd niet welke, ben niet thuis dus kan niet ff voor je kijkenquote:
Ik dacht dat je een poster bedoelde voor buiten, maar je bedoelt echt een canvas?quote:
Oh ja die poster is dat geen canvasachtig ietsquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een poster bedoelde voor buiten, maar je bedoelt echt een canvas?Die heb ik nog niet gezien hier.
Een canvas heeft een houten framequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja die poster is dat geen canvasachtig iets
Ja, maar naar mijn idee is een 'canvas' in een winkel al op een frame gespannen, ik zie zelden los canvasquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:45 schreef Miniem het volgende:
Canvas is het materiaal hoor
En canvas kan over een frame gespannen worden
Ik heb alleen de schapenposter, de langwerpige; 100 x 70cmquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:38 schreef ErkendFokker het volgende:
En hoe groot zijn die? Ik moet 4,50 x 80 bekleden
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:24 schreef Miendientje het volgende:
Volgens mij zijn ze 1x1m en 0,6x0,6m
En wat kosten ze? Minder dan die van de ALDI toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de schapenposter, de langwerpige; 100 x 70cm
De vierkante heeft Lady-wrb (klaproos en koeien dacht ik). Misschien dat zij of iemand anders daar de maat van weet
-edit-
Vierkante versies:
[..]
Ja flink stuk goedkoperquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:46 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
En wat kosten ze? Minder dan die van de ALDI toch?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:07 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb laatst trouwens voor 56! euro gekocht bij de action.
En ik dacht van die haarverf spuitbussen gekocht te hebben, bleek het spuitserpentine te zijn. Dat zetten ze dus door elkaar heen. Heel mn haar vol met die vieze slierten
mijn zoon vist er al ruim een jaar mee ...quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:07 schreef PureEvil het volgende:
Vandaag ff bij de action gekeken voor die vishengel, maar volgens mij is dat echt waardeloos....had ook niet anders verwacht voor 3 euroHeb m maar niet gekocht.
Dus...alleen zo'n klein 'flexibel' mandje gekocht vandaag voor 0,89. is voor een kadootje
Ik heb dus ook 2 van die sloophamers rondlopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn zoon vist er al ruim een jaar mee ...en hij is echt vaak van de-dingen-die-binnen-een-uur-kapot-zijn-spullen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:07 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb laatst trouwens voor 56! euro gekocht bij de action.
En ik dacht van die haarverf spuitbussen gekocht te hebben, bleek het spuitserpentine te zijn. Dat zetten ze dus door elkaar heen. Heel mn haar vol met die vieze slierten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 15:50:59 ]
Oei, nu weet ik een hoop spul van Blinq te vinden, maar deze herken ik even zo snel niet...quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef soapie het volgende:
Weet iemand of ze nog ergens van die blinq lapjes hebben. Zijn ong 10 bij 10 cm.
Zaten er 3 in een pakje. Vond ze erg handig maar kan ze nergens meer vinden. Niet uit het assortiment hoop ik.....
Voor de computer of het huishouden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef soapie het volgende:
Weet iemand of ze nog ergens van die blinq lapjes hebben. Zijn ong 10 bij 10 cm.
Zaten er 3 in een pakje. Vond ze erg handig maar kan ze nergens meer vinden. Niet uit het assortiment hoop ik.....
Gevaarlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
Smaakt prima! Moet wel iets langer dan de 7-10 minuten wat in de gebruiksaanwijzing staat.
Wat koste dat dingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
Smaakt prima! Moet wel iets langer dan de 7-10 minuten wat in de gebruiksaanwijzing staat.
Hmf...... dat is geen geldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
11,95 maar! Ze waren ook echt lekker
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:56 schreef Miniem het volgende:
- 15 inch laptophoes, past precies, thnx Pi![]()
quote:
Handig om te weten, toevallig laatst naar zitten kijken maar vond ze, die wie ik zag, te duurquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
Ik herken ze, zo'n wonderdoekjegeval met een laagje schuin ertussen. Zal eens kijken of het hier ook nada is of dat ze er nog liggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Lagen altijd bij de vaatdoeken en sponzen..
Eindelijk foto gevonden
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik herken ze, zo'n wonderdoekjegeval met een laagje schuin ertussen. Zal eens kijken of het hier ook nada is of dat ze er nog liggen.
Ik heb even gekeken bij beide winkels hier, die "lapjes liggen er inderdaad niet meer (maar grote kans dat ze weer terugkomen zoals de andere dingen ook van dat merkquote:
Dank je wel voor het kijken, heb die met die houder ook zien liggen idd. Ik ga die dan maar eens proberen. En ik hou het verder in de gaten.....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken bij beide winkels hier, die "lapjes liggen er inderdaad niet meer (maar grote kans dat ze weer terugkomen zoals de andere dingen ook van dat merk). Wellicht is een alternatief om zo'n blauwe plastic houder met "lapjes"te kopen. die dingen zijn nagenoeg hetzelfde en werken net zo goed.
Dat met die houders werkt ideaal, ik heb zelf problemen met de handen en het werken met die houder is heel goed voor mijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dank je wel voor het kijken, heb die met die houder ook zien liggen idd. Ik ga die dan maar eens proberen. En ik hou het verder in de gaten.....
En? Zijn ze goed gelukt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:23 schreef het-is-mij het volgende:
De ena laatste cupcake maker,gelijk vanmi uitproberen ;-) rvs schaal voor bol taartjes en wat snoep en koek(trekdrop)
Heel vervelend...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:00 schreef trovey het volgende:
[..]
... gewoon Action blijven bezoeken...en een goed excuus natuurlijk om dat te doen.
Action is heel snel uit de grond geschoten inderdaad. En het irritante is: elke keer als ik daar binnenloop koop ik wel ietsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanmiddag een jongen die een rondleiding kreeg in de winkel, met allemaal aanwijzingen. Vermoedelijk een nieuwe werknemer. "zo is het ooit op de markt begonnen, en het liep allemaal zo goed, dat er nu 270 filialen zijn"
Klinkt leuk! Is er een foto van?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:51 schreef trovey het volgende:
Bloembakken in driehoekvorm die je kunt stapelen...gaat een viooltjestoren wordendaarna waarschijnlijk een kruidentoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |