een balkon in aanbouw.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een balkon zonder balkonhek?
Ik heb ook een balkon zonder balkonhek...gewoon een balkon wat gelijk loopt met het schuine dak.....nergens een hek te bekennen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een balkon zonder balkonhek?
Doe maar taupe.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb jullie raad nodig. ik wil zo'n fatboy headdemock kopen. wat voor kleur zal ik doen?
zwart lijkt me zo warm als je in de zon ligt. rood wordt volgens mij hardstikke snel vaal dus blijft over taupe of sand.
iemand een suggestie?
[ afbeelding ]
dit is dus taupe, sand is licht/beigeachtig
Als het het eens wil proberen lijkt me het een prima keuze.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:59 schreef PureEvil het volgende:
dat visspul wat op de site staat bij nieuwe producten...zou dat wat zijn? (voor mn zoontje van 8?)
hebben ze die bij de action?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb jullie raad nodig. ik wil zo'n fatboy headdemock kopen. wat voor kleur zal ik doen?
zwart lijkt me zo warm als je in de zon ligt. rood wordt volgens mij hardstikke snel vaal dus blijft over taupe of sand.
iemand een suggestie?
[ afbeelding ]
dit is dus taupe, sand is licht/beigeachtig
Hangt ervan af of Pisces29 al langs is geweest en of jullie dezelfde Action bezoeken...quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hangt ervan af of Pisces29 al langs is geweest en of jullie dezelfde Action bezoeken...
We hebben nogal wat lolbroeken in dit topic zittenquote:
Oeh! Snel idd bestellen danquote:Op maandag 26 maart 2012 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij s in de aanbieding voor de helft
Bij de Gamma kosten die haken tegen de 5 euro voor 2, action was iets van 2.49. Is ook logisch vind ik, die bakken zijn simpel, er zit nogal een systeem in de haken.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het wel vervelend dat de ophanghaken duurder zijn dan die hele bakken
iemand daar toevallig een oplossing voor die goedkoper is?
Bij de 2e hoor ik Homer gewoon brullen als ik al die kleine Homertjes ziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |