quote:
Handig om te weten, toevallig laatst naar zitten kijken maar vond ze, die wie ik zag, te duurquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
Smaakt prima! Moet wel iets langer dan de 7-10 minuten wat in de gebruiksaanwijzing staat.
Ik herken ze, zo'n wonderdoekjegeval met een laagje schuin ertussen. Zal eens kijken of het hier ook nada is of dat ze er nog liggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Lagen altijd bij de vaatdoeken en sponzen..
Eindelijk foto gevonden
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik herken ze, zo'n wonderdoekjegeval met een laagje schuin ertussen. Zal eens kijken of het hier ook nada is of dat ze er nog liggen.
Ik heb even gekeken bij beide winkels hier, die "lapjes liggen er inderdaad niet meer (maar grote kans dat ze weer terugkomen zoals de andere dingen ook van dat merkquote:
Dank je wel voor het kijken, heb die met die houder ook zien liggen idd. Ik ga die dan maar eens proberen. En ik hou het verder in de gaten.....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken bij beide winkels hier, die "lapjes liggen er inderdaad niet meer (maar grote kans dat ze weer terugkomen zoals de andere dingen ook van dat merk). Wellicht is een alternatief om zo'n blauwe plastic houder met "lapjes"te kopen. die dingen zijn nagenoeg hetzelfde en werken net zo goed.
Dat met die houders werkt ideaal, ik heb zelf problemen met de handen en het werken met die houder is heel goed voor mijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dank je wel voor het kijken, heb die met die houder ook zien liggen idd. Ik ga die dan maar eens proberen. En ik hou het verder in de gaten.....
En? Zijn ze goed gelukt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:23 schreef het-is-mij het volgende:
De ena laatste cupcake maker,gelijk vanmi uitproberen ;-) rvs schaal voor bol taartjes en wat snoep en koek(trekdrop)
Heel vervelend...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:00 schreef trovey het volgende:
[..]
... gewoon Action blijven bezoeken...en een goed excuus natuurlijk om dat te doen.
Action is heel snel uit de grond geschoten inderdaad. En het irritante is: elke keer als ik daar binnenloop koop ik wel ietsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanmiddag een jongen die een rondleiding kreeg in de winkel, met allemaal aanwijzingen. Vermoedelijk een nieuwe werknemer. "zo is het ooit op de markt begonnen, en het liep allemaal zo goed, dat er nu 270 filialen zijn"
Klinkt leuk! Is er een foto van?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:51 schreef trovey het volgende:
Bloembakken in driehoekvorm die je kunt stapelen...gaat een viooltjestoren wordendaarna waarschijnlijk een kruidentoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |