Je kunt hem altijd nog ruilen. Ik zou voor een andere gaan als je hem heel vaak wilt gaan gebruiken, maar voor iets minder is hij misschien wel primaquote:
Mijn laptop is al 4 en halfjaar oud.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt hem altijd nog ruilen. Ik zou voor een andere gaan als je hem heel vaak wilt gaan gebruiken, maar voor iets minder is hij misschien wel prima
bij mij werkte hij super en er paste meer in dan verwacht! Je moet alleen voorzichtig zijn met de ritsen, heb het idee dat die redelijk snel kapot kunnen gaan als je er niet voorzichtig mee doet. Mijn broer(tje) van 2 meter hoog en heel wat kilo's wegend is er zelfs op gaan zitten omdat het inchecken niet opschoot en zelfs dat heeft hij overleefd. Ideaal ding, en al helemaal voor de prijs. Wat mij betreft dus een aanrader!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:16 schreef ErkendFokker het volgende:
Iemand ervaring met die harde koffer van de action?met 4 wieltjes?
bij mij waren de aardbeien, de tomaatjes en de basilicum opgekomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:34 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar alle varianten gehad en bij mij is echt helemaal niks opgekomen. Misschien toch maar opnieuw proberen dit jaar.
Ik ga zo naar Action, 1 van de 4 solarlampen die ik kocht is een mislukt exempelaar. Ik snap niet wat je bedoelt met steekvoet in de lamp? Dat zwarte plastic prikding voor in de grond? Die steenachtige en dat vogeltje solarlampen heb ik wel gezien maar dat prikding zat volgens mij gewoon los erbij?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:51 schreef trovey het volgende:
Ik heb wel de solarlampen gehaald die deze week in de aanbieding waren, die vogeltjes en die steenachtige dingen. Ik snap alleen niet waarom de steekvoet in de lamp zit (ik heb er drie en bij alle drie is het) want ik kan dat ding er niet uit krijgen....iemand trouwens ook een aan- en uitknop gezien bij die dingen want die kan ik ook niet vinden en de gebruiksaanwijzing heeft het over "een wel of niet aanwezig aan en uitknop"dus daar schiet ik ook niets mee op.
Ik heb geen tuin, dus ik doe niet zoveel aan tuinspullen zoals een tuinbezitter. Solartulpen heb ik volgens mij niet gezien. Zal zo eens opnieuw kijkenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben al heel lang niet bij action geweest. ik heb er de fut niet voor.
weten jullie of ze nog leuke dingen voor in de tuin hebben? die solartulpen bijvoorbeeld?
Volgens mij gaan die vanzelf aan bij het donker worden als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:51 schreef trovey het volgende:
Ik heb wel de solarlampen gehaald die deze week in de aanbieding waren, die vogeltjes en die steenachtige dingen. Ik snap alleen niet waarom de steekvoet in de lamp zit (ik heb er drie en bij alle drie is het) want ik kan dat ding er niet uit krijgen....iemand trouwens ook een aan- en uitknop gezien bij die dingen want die kan ik ook niet vinden en de gebruiksaanwijzing heeft het over "een wel of niet aanwezig aan en uitknop"dus daar schiet ik ook niets mee op.
Ik sta nu te kijken in de action, beide solarlampen hebben een aan en uit knop. Bij dat vogeltje zit de prikker los in de kartonnen doos en de schakelaar op de achterkant van zonnecelmodule die halverwege de steel zit en bij de steen zit de prikker onder de spiegelende bodem verstopt en de schakelaar zit op de binnenzijde van de deksel waar de zonnecelmodule ook zit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:51 schreef trovey het volgende:
Lady-wrb, wat kosten die tuinposters bij Action ongeveer?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:46 schreef lady-wrb het volgende:
aldi heeft aardbeiplantjes in de aanbieding!
geen idee waar je woont. ik woon in de zaanstreek.
zaaien is haast geen optie joh. eer je daar eens een aardbei aan krijgt ben je een jaar verder.
maar bij de tuincentra kan je ook aardbeiplantjes kopen hoor. en die planten zich ook enorm voort.
vandaar dat ik hier een overkill aan die dingen heb.
je kan ze trouwens niet jaar in jaar uit op dezelfde plaats laten staan. dan komt er niets meer aan.
vandaar dat ze ook weg mogen. ik heb geen zin in een verhuiziing.
bovendien hou ik niet van aardbeien
nou die van vorig jaar waren een stuk goedkoper. de grootste een euro of 5 of 6 dacht ik (die van 1 x 1 meter) de rest minderquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lady-wrb, wat kosten die tuinposters bij Action ongeveer?Ik heb de mijne vorig jaar gekregen....
Ik zie nu op de site van Aldi ook tuinposters (komen v.a. 28 Maart in de winkel), maar die zijn 14,99. Dus ik gok dat je ze misschien te duur vindt...
Ah ja dat waren idd hele mooie prijsjes!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou die van vorig jaar waren een stuk goedkoper. de grootste een euro of 5 of 6 dacht ik (die van 1 x 1 meter) de rest minder
waar zie jij die tuinposters op de site? ik kan ze niet vindenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lady-wrb, wat kosten die tuinposters bij Action ongeveer?Ik heb de mijne vorig jaar gekregen....
Ik zie nu op de site van Aldi ook tuinposters (komen v.a. 28 Maart in de winkel), maar die zijn 14,99. Dus ik gok dat je ze misschien te duur vindt...
http://www.aldi.nl/aldi_v(...)2_48_178_1813_5.htmlquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar zie jij die tuinposters op de site? ik kan ze niet vinden
Ik heb alleen de volgende solarlampjes voor in de tuin gezien: steenzuiltje, lampion, vogeltje, langwerpig, korte, korte met flinke bol. Dat waren ze wel zo een beetje qua solarlichtjes.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben al heel lang niet bij action geweest. ik heb er de fut niet voor.
weten jullie of ze nog leuke dingen voor in de tuin hebben? die solartulpen bijvoorbeeld?
Heb je die lak al eens eerder gekocht? Zo ja; aanrader?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
GU10 halogeenlampjes: uitverkocht.
Matzwarte spuitlak: uitverkocht.
Die spuitbussen zijn echt gewoon goed. Ik heb er laatst 2 gehad. Niet de matzwarte, maar de normale. Gene verschil met die van de Gamma. Alleen de prijsquote:Op zondag 25 maart 2012 08:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die lak al eens eerder gekocht? Zo ja; aanrader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |