quote:Op zondag 11 maart 2012 12:57 schreef robuust89 het volgende:
Carl![]()
En die laatste scene dat Daryl Dale uit zijn lijden verlost, tussen "sorry bro" en het schot is precies genoeg tijd voor:
"il nomine patris, et filii, et spiritus sancti"
Waar je je druk om maaktquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:57 schreef robuust89 het volgende:
Carl![]()
En die laatste scene dat Daryl Dale uit zijn lijden verlost, tussen "sorry bro" en het schot is precies genoeg tijd voor:
"il nomine patris, et filii, et spiritus sancti"
Is dat niet die ene die water ging halen in aflevering 3?quote:
Doe dit soort dingen even in een spoiler tag, a.u.b...quote:Op zondag 11 maart 2012 12:57 schreef robuust89 het volgende:
Carl![]()
** *** ******* ***** *** ***** **** *** **** ****** *******,
****** "***** ***" ** *** ***** ** ******* ****** **** ****:
"** ****** ******, ** *****, ** ******** ******"
Het is uit de aflevering van een week geleden, waarom zou het dan in een spoilertag moeten?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:22 schreef Redah het volgende:
[..]
Doe dit soort dingen even in een spoiler tag, a.u.b...
Dit dus. Dat is het beleid op fok en daarvoor zijn die USA topics er.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:30 schreef portie het volgende:
Het is een USA topic. Alles wat dus in de serie is geweest mag hier besproken worden en hoeft dus niet in spoilers. Wil je het niet weten dan blijf je hier maar weg
Daar om, dus. Ik wil het liefst zo weinig mogelijk worden geassocieerd met simpele geesten en hun matige TT's.quote:
Ja, gisteren was de eerste aflevering.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
Euh....call me stupid, maar is season 3 al begonnen ?
Ok...laatste aflevering van vorig seizoen was toch toen ze dat meisje dat in de schuur zat doodschoten ?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar om, dus. Ik wil het liefst zo weinig mogelijk worden geassocieerd met simpele geesten en hun matige TT's.
Deze TT is ongetwijfeld een bewuste troll. Tenminste, dat hoop ik dan maar.
[..]
Ja, gisteren was de eerste aflevering.
De persoon boven je klaagt over trollen en doet het vervolgens zelf. Nee, seizoen 3 is niet begonnen. We zijn nu bij aflevering 11 van 13 van seizoen 2.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ok...laatste aflevering van vorig seizoen was toch toen ze dat meisje dat in de schuur zat doodschoten ?
Volgens mij heb ik een hoop afleveringen gemist als ik de officiele website bekijk...quote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ok...laatste aflevering van vorig seizoen was toch toen ze dat meisje dat in de schuur zat doodschoten ?
ok...thanx...wat in te halen dus.....quote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
De persoon boven je klaagt over trollen en doet het vervolgens zelf. Nee, seizoen 3 is niet begonnen. We zijn nu bij aflevering 11 van 13 van seizoen 2.
Aah, 1 misgeteld dus. Dacht al. We zijn al bij ep 12 Cinderellaquote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef Redah het volgende:
epguides.com is een goeie om je series bij te houden, in dit geval http://epguides.com/WalkingDead/ dus
Klopt half, ze hebben seizoen 2 in twee delen gehakt met 2 maanden pauzequote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook zo moeilijk hèquote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
De persoon boven je klaagt over trollen en doet het vervolgens zelf. Nee, seizoen 3 is niet begonnen. We zijn nu bij aflevering 11 van 13 van seizoen 2.
En die knip had ik dus gemist....quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Klopt half, ze hebben seizoen 2 in twee delen gehakt met 2 maanden pauze
De intro zekerquote:Op maandag 12 maart 2012 10:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
T-Dog gewoon al in beeld in de 1e minuut
Zullen we wel achter komen binnenkort, was het zelfde geval met die gevangene van hun.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef S_Holmes het volgende:
hoezo werd Shane een walker? Hij was toch niet gebeten? Heb alle afleveringen gezien, maar dit is nieuw voor mij ...
Dat gebeurt met iedereen die doodgaatquote:Op maandag 12 maart 2012 11:58 schreef LouieAnderson het volgende:
[..]
Zullen we wel achter komen binnenkort, was het zelfde geval met die gevangene van hun.
Episode 1 season 2 waren er allemaal dode mensen (al in redelijke staat van ontbintenis) in de autos, die gebruikten ze ook om onder te verstoppen (onder de lijken).quote:Op maandag 12 maart 2012 12:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat gebeurt met iedereen die doodgaat
Blijkbaar zijn ze dus al besmet of wat dan ook en is doodgaan, op welke manier dan ook, voldoende om terug te keren als zombie.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef S_Holmes het volgende:
hoezo werd Shane een walker? Hij was toch niet gebeten? Heb alle afleveringen gezien, maar dit is nieuw voor mij ...
Uitleg van iemand op een Engelse site:quote:Op maandag 12 maart 2012 12:27 schreef splendor het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze dus al besmet of wat dan ook en is doodgaan, op welke manier dan ook, voldoende om terug te keren als zombie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Hier zoek ik ook nog een verklaring voor.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Episode 1 season 2 waren er allemaal dode mensen (al in redelijke staat van ontbintenis) in de autos, die gebruikten ze ook om onder te verstoppen (onder de lijken).
Toen was het virus nog niet ver ontwikkeld? Of Shane heeft het virus gewoon gekregen doordat ie met dat mes in zichzelf zat te snijden vorige aflevering of een paar terug, hetzelfde mes als waar ie zombies mee vermoord.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Hier zoek ik ook nog een verklaring voor.
Die stonden in de file om de stad te verlaten. Neem aan dat het virus toen niet wijdverspreid was en ze gewoon probeerden te vluchten, stierven en geen zombie werden door afwezigheid van het virus.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Hier zoek ik ook nog een verklaring voor.
Door dat schot van Carl.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:13 schreef Mestras het volgende:
Waar komen al die walkers uit het bos opeens vandaan? Ik dacht dat het terrein vergrendeld was?
Gewoon 720p versie downloaden.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:29 schreef RacerDKB het volgende:
Volgende week wacht ik wel op de WEB-DL, godver wat was deze aflevering donker
En dan bedoel ik het letterlijk, het laatste kwartier was zwart met wat silhouetten.
Maar ben benieuwd naar de finale.
[..]
Toen was het virus nog niet ver ontwikkeld? Of Shane heeft het virus gewoon gekregen doordat ie met dat mes in zichzelf zat te snijden vorige aflevering of een paar terug, hetzelfde mes als waar ie zombies mee vermoord.
Dat snijden om te bloeden om zombies te lokken kreeg heel veel aandacht in die aflevering (in die schoolbus) maar werd verder niet op ingegaan.
Ik had de 720p versie, ik download niks anders, maar ik vond het veel te donker. WEB-DL is meestal nog wat beter, bijna blu-raykwaliteit.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Gewoon 720p versie downloaden.
Volgende week wordt het huis dus aangevallen door een horde. En T-Dog had best veel te zeggen voor zijn doen deze keer.
Elke keer als ik iets over de comic lees lijkt dat me beterquote:Op maandag 12 maart 2012 14:55 schreef truedestiny het volgende:
Rick steekt hem neer en daarna schiet Carl zombie-Shane dood.
In de comic schoot Carl Shane gewoon dood omdat die een gun op z'n vader gericht had.
Dat is waarschijnlijk al verteld in het Lab tijdens het eind van S1quote:Op maandag 12 maart 2012 14:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Bedankt
Maare.. hoe werd Shane dan zombie of was dat juist het vage?
Ja dat weet ik maar ik lees hierboven ok het een en ander. En ik heb de ep nog niet gezien.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk al verteld in het Lab tijdens het eind van S1
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Mestras het volgende:
Jammer dat er geen preview van volgende week bij zat!
hope soquote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die sneak ziet er nice uit. Gaat Lory dood?
Hihi. Misschien wel ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:29 schreef truedestiny het volgende:
T-Dog natuurlijk. Zag je niet hoeveel tekst die kreeg deze ep. Dus nu moet die wel dood gaan.
Hoop het wel, hij heeft nog een appeltje met T-Dog te schillen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:55 schreef Beach het volgende:
Zou die broer van Darryl ooit nog terug komen?
Nee. Volgende week de season finale. Nevermind. Na volgende week bedoel je.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:13 schreef truedestiny het volgende:
Laatste aflevering al weer dan. Weer een jaar(?) wachten!
Ik kan de promo scene niet vinden. Misschien heeft iemand anders meer geluk!
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uitleg van iemand op een Engelse site:Dat klopt niet helemaal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Het zal inderdaad wel rond Halloween weer komen. Maar 16 episodes zijn er maar 3 meer dan dit seizoen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Hihi. Misschien wel ja.
Truedestiny: niet een heel jaar, volgens mij rond Halloween weer (mid-Oktober), en deze keer 16 episodes!!! 5 meer dan season 2, dus misschien geen "winter-break"?
Ik denk dat Hershell het niet overleefd volgende week en waarschijnlijk meerdere van de groep. Carol's bijdrage is niet meer interessant, en T-Dog's is het nooit geweest op het momentje na met het verliezen van de sleutel van de handboeien.
Oh how I wishquote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:24 schreef WatskeZegt het volgende:
Lijkt me trouwens wel écht vet als er een Apacolypse zal zijn! Zo'n wereld is gemaakt voor mij
Heb alles al, serieusquote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval even hier gaan shoppen just in case![]()
http://www.wired.com/underwire/2012/01/zombie-apocalypse-stor/
Ja da's de sneak peak. Maar normaal laten ze ook één scene vrij!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nee. Volgende week de season finale. Nevermind. Na volgende week bedoel je.
Promo:
http://9gag.com/gag/3005903quote:Op maandag 12 maart 2012 19:44 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Heb alles al, serieusPakkie, tactical shoes, rantsoenen, verbandkistje en nog veel meer
Shane sneed ook zijn eigen hand open om walkers te lokken terwijl hij vlak daarvoor nog een zombie had neergestoken met dat mes, dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef BDIL het volgende:
Ben nieuw op deze topic en volg zelf ook The Walking Dead![]()
Een toffe serie, vind zelf seizoen 1 tot nu toe beter dan 2 ( kan komen door meer actie ) laatste 2 afleveringen van seizoen 2 waren weer goed, eindelijk weer drama en meer spanning met aardige plot twists.
Nu zit ik met een vriend te discussiëren waarom Randall ( hostage) een walker werd ? Ik neem aan dat Shane die zijn nek brak hem kennelijk had geïnfecteerd door een schram of iets soortgelijks... Shane werd ook een walker toen hij werd doodgeschoten doordat hij eerder was geïnfecteerd.Volgens mij gebeurde dat toen Shane met Otis medicijnen voor Carl ging halen en hij terug kwam naar the farm. Toen merkte hij schrammen op zijn hoofd en scheerde hij zich kaal. Vandaar dat hij naarmate tijd toenam slechter ging denken en steeds agressiever werd.
Het jammere aan deze theorie is dat de lijken buiten het ziekenhuis in de eerste ep niet te verklaren zijn. Met de andere theorie wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shane sneed ook zijn eigen hand open om walkers te lokken terwijl hij vlak daarvoor nog een zombie had neergestoken met dat mes, dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.
Ik ga er zelf vanuit dat ze dezelfde denkwijze als in de comics hanteren: Iedereen is besmet met het zombievirus. Dat virus treedt pas in werking als je dood gaat (tenzij je al een kogel door je kop hebt gekregen). De reden dat mensen dood gaan door kleine zombie bites is puur omdat ze vol zitten met bacteriën etc.
Enige wat we hier nog niet begrijpen icm die theorie is hoe het dan kan dat al die mensen dood in hun auto lagen op de snelweg..
Ik heb zelf de comic niet gelezen ( ik weet niet of dat handig is ) aangezien ik niet dingen voor me wil spoilenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shane sneed ook zijn eigen hand open om walkers te lokken terwijl hij vlak daarvoor nog een zombie had neergestoken met dat mes, dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.
Ik ga er zelf vanuit dat ze dezelfde denkwijze als in de comics hanteren: Iedereen is besmet met het zombievirus. Dat virus treedt pas in werking als je dood gaat (tenzij je al een kogel door je kop hebt gekregen). De reden dat mensen dood gaan door kleine zombie bites is puur omdat ze vol zitten met bacteriën etc.
Enige wat we hier nog niet begrijpen icm die theorie is hoe het dan kan dat al die mensen dood in hun auto lagen op de snelweg..
Dat zei hij idd maar dat ging over de comics volgens mij..niet de serie. Kijk Talking Dead ook iedere week, wel een leuke aanvullingquote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Ugjerke het volgende:
In de eerste of tweede aflevering van de Talking Dead zei Robert Kirkman al dat iedereen besmet was, maar niemand wilde dat hier geloven.
Volgens mij heb ik nu een paar weddenschappen gewonnen.
Waarom wil je het vergelijken?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:45 schreef WatskeZegt het volgende:
Hoe zou ik AMC kunnen vergelijken? Met een zender zoals RTL bijv?
quote:
Nee maar ik bedoel kwa kijkcijfersquote:Op maandag 12 maart 2012 20:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je het vergelijken?
Amerikaanse kabeltelevisie is nauwelijks te vergelijken met Nederlandse prutzenders.
AMC heeft nieuwe briljant content als Mad Men, Breaking Bad, Walking Dead, etc.
RTL koopt/jat concepten en uitzendrechten.
Left4 Deadquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Zith het volgende:
[..]De laatste aflevering van the walking dead is net zoals die van de Left4Dead campaigns: je eindplaats wordt door eindeloze hordes zombies aangevallen en die moet je van je af schieten.
![]()
vanaf 6:00 !
Ten tijde van zulke rampen zullen die wel aan land komenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het altijd jammer met dit soort shows dat bijv. de US navy er niet meer is. Terwijl die op zee zitten. Hoe kunnen ze dan een infectie oplopen.
Neen, daar hebben ze de US army voor en National guard juist voor. En buiten dat, een Us navy/army/air force base kan nooit overlopen worden door zombies.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ten tijde van zulke rampen zullen die wel aan land komen
Tjap, op het moment dat het hele land door zombies genakt word zetten ze echt wel alles in wat ze hebben. Denk je dat zo'n situatie hetzelfde is als een gemiddelde oorlog?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neen, daar hebben ze de US army voor en National guard juist voor. En buiten dat, een Us navy/army/air force base kan nooit overlopen worden door zombies.
Als de doden gaan leven zijn ze ook niet kk dom lijkt mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tjap, op het moment dat het hele land door zombies genakt word zetten ze echt wel alles in wat ze hebben. Denk je dat zo'n situatie hetzelfde is als een gemiddelde oorlog?
En dan ook echt honderden. Die schijnbaar helemaal niet ver weg zaten!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:44 schreef ConnerJohn het volgende:
Het is jammer dat de show zo inconsequent is. Ene moment schieten ze met zn allen tientalllen keren op de schuur en nu moeten opeens alle zombies komen vanwege 2 kogels?
Gwn rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
10k zombies.
Zit je daar met je tank, in hartje New York
success
Die dingen kunnen toch gewoon rondlopen. Kan gewoon zijn dat ze een stuk verder zatenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan ook echt honderden. Die schijnbaar helemaal niet ver weg zaten!
+quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die dingen kunnen toch gewoon rondlopen. Kan gewoon zijn dat ze een stuk verder zaten
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, wat zeur ik, zombies en realisme
Het is gewoon zo'n 'kudde' net als toen op de snelweg..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Herschell die riep halverwege de episode iets over dat het moeras aan het opdrogen was en dat ze noodgedwongen zich terug moesten gaan trekken richting het huis. Dus wellicht is dat de reden dat ze ineens massaal aan komen wandelenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Via de lucht. Hoe kunnen de levenden anders ook al geïnfecteerd isquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het altijd jammer met dit soort shows dat bijv. de US navy er niet meer is. Terwijl die op zee zitten. Hoe kunnen ze dan een infectie oplopen.
Naar wat ik begreep werden ze eerder tegengehouden door het water uit de beek (vastzitten in het moeras o.a.) maar dat deze zo goed als opgedroogd was, waardoor ze makkelijker richting de boerderij konden komen. En het vee rond de boerderij trekt de zombies aan, dus ze waren toch wel die kant op gekomen. Alleen nu iets snellerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit. Het is al vaker gezegd dat geluid levensgevaarlijk is. Als het een enkele walker is kan het weinig kwaad, maar als er toevallig net een horde voorbij trekt ben je de lul.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n 'kudde' net als toen op de snelweg..
En wie zegt dat de infectie ff een halve oceaan over gaat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Via de lucht. Hoe kunnen de levenden anders ook al geïnfecteerd is
Ja maar een airborn virus verspreidt zich niet zomaar in elke hoek van de wereld.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Via de lucht. Hoe kunnen de levenden anders ook al geïnfecteerd is
...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep werden ze eerder tegengehouden door het water uit de beek (vastzitten in het moeras o.a.) maar dat deze zo goed als opgedroogd was, waardoor ze makkelijker richting de boerderij konden komen. En het vee rond de boerderij trekt de zombies aan, dus ze waren toch wel die kant op gekomen. Alleen nu iets sneller.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Herschell die riep halverwege de episode iets over dat het moeras aan het opdrogen was en dat ze noodgedwongen zich terug moesten gaan trekken richting het huis. Dus wellicht is dat de reden dat ze ineens massaal aan komen wandelen
Je snapt het psychologische effect, van een wereld die ten einde is, niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom er zoveel onderlinge strijd isManmanman de hele wereld is aan gort en zij gaan zich zorgen maken over wie het liefst is voor je vrouw en als gevolg daarvan ga je je beste vriend de keel doorsnijden.
Misschien is er wel een plek waar geen zombies zijn maar Rick en Co weten dat niet want geen communicatiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En wie zegt dat de infectie ff een halve oceaan over gaat?
Juist wel. Dan ga je je namelijk geen zorgen maken over dat soort futiliteiten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je snapt het psychologische effect, van een wereld die ten einde is, niet?
Als je mijn tweede post er nou ook nog even bijquotequote:
Je moet Lord of the Flies maar eens lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom er zoveel onderlinge strijd isManmanman de hele wereld is aan gort en zij gaan zich zorgen maken over wie het liefst is voor je vrouw en als gevolg daarvan ga je je beste vriend de keel doorsnijden.
Ja, dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep werden ze eerder tegengehouden door het water uit de beek (vastzitten in het moeras o.a.) maar dat deze zo goed als opgedroogd was, waardoor ze makkelijker richting de boerderij konden komen. En het vee rond de boerderij trekt de zombies aan, dus ze waren toch wel die kant op gekomen. Alleen nu iets sneller.
Ik bedoelde GMTA enzo!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je mijn tweede post er nou ook nog even bijquote.
Als het vooruitzicht is, we gaan hoogstwaarschijnlijk allemaal toch dood is de situatie toch echt anders. Zie de zwangerschap van die ene maar, ze had de baby bijna laten aborteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Juist wel. Dan ga je je namelijk geen zorgen maken over dat soort futiliteiten.
Dat hebben ze toch al gegeven deze ep.Veel meer zal er voorlopig niet uit komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso mogen ze wel meer uitleg geven over het virus.
Volgens mij was het al bekend dat Jenner dit zei? :pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch al gegeven deze ep.Veel meer zal er voorlopig niet uit komen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het vooruitzicht is, we gaan hoogstwaarschijnlijk allemaal toch dood is de situatie toch echt anders. Zie de zwangerschap van die ene maar, ze had de baby bijna laten aborteren.
Ik denk dat dit ook de reden is waarom ik Dale een held vond.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet Lord of the Flies maar eens lezen
Ze hadden het een paar eps geleden nog over scratches en bij deze ep zochten ze naar beten van zombiesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij was het al bekend dat Jenner dit zei? :p
Waarom denk je dat Rick die gasten in de bar naschoot in hun hoofdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze hadden het een paar eps geleden nog over scratches en bij deze ep zochten ze naar beten van zombies
zekerheidjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Rick die gasten in de bar naschoot in hun hoofd
Idd. Kleerhangers genoegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
DIe baby zou ik ook gewoon laten aborteren.
Die soldaat in de tank was wel een zombiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
Al is er miss een plothole...die soldaat die dood lag in de tank, die had zichzelf niet in zijn hoofd geschoten volgens mij, en hij was geen zombie.
Gaat niet gebeuren, in de comics maken ze dat ook niet bekendquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso mogen ze wel meer uitleg geven over het virus.
Welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die soldaat in de tank was wel een zombie
Zoals in Dawn of the Dead?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:35 schreef RacerDKB het volgende:
Ik hoop dat die baby als zombie geboren wordt en meteen een hap zet in Lori haar dijen
Ja, en dan knalt Rick hem neer en gaan zijn oren zo suizen enzo..dat is een van de meest iconische scenes uit de hele serie imo..Net als er geen hoop meer is hoort hij Glen door zijn walkiequote:
Ja dat weet ik nog, ik raak dan in de war met iets anders, een dode soldaat/halve skelet in een tank.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, en dan knalt Rick hem neer en gaan zijn oren zo suizen enzo..dat is een van de meest iconische scenes uit de hele serie imo..Net als er geen hoop meer is hoort hij Glen door zijn walkie
Natuurlijk niet. Die hebben ze nog wel even iets door zijn kop geslagen voor zijn begrafenis hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:16 schreef opinionr het volgende:
Dale zijn buik is open gereten. Kop zat er nog an, dus die komt ook terug.
Daryl schoot m dood voordat ie terug kon komenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:16 schreef opinionr het volgende:
Dale zijn buik is open gereten. Kop zat er nog an, dus die komt ook terug.
Terug naar de natuurtoestand, oorlog van iedereen tegen iedereenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zo die zombies zijn wel ff iets snellerquote:
Ge-ni-ale filmquote:
Als Carl er niet was had Rick zich niet omgedraaid en dan had hij Shane zelf een zombie zien worden en hem zelf dood geschoten,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Deus ex machina kutjoch en horde zombies
Incubatietijd enzo. Iemand wordt ziek maar het duurt bijvoorbeeld 6maanden voordat het sterk genoeg is om de overhand te krijgen. In 6 maanden tijd heb jij contact gehad met zowat de hele wereld.(jij raakt iemand aan, die raakt iemand aan, die raakt iemand aan etc etc).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar een airborn virus verspreidt zich niet zomaar in elke hoek van de wereld.
Die zombies kunnen rennen, dat is een stuk lastigerquote:
Ik zat het te kijken en besefte dat ik de weddenschap had verloren.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Ugjerke het volgende:
In de eerste of tweede aflevering van de Talking Dead zei Robert Kirkman al dat iedereen besmet was, maar niemand wilde dat hier geloven.
Volgens mij heb ik nu een paar weddenschappen gewonnen.
Misschien zijn die er wel, maar ze zitten in de binnenlanden. Moeilijk daar komen met je bootquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen dit soort dingen wel in een spoiler aub? Ik kijk bewust geen promo's om dit soort spoilers te voorkomen namelijkquote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar als het virus alleen actief wordt als je dood gaat, zoals iemand al eerder zei in dit topic, maakt het niet veel uit toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:18 schreef picodealion het volgende:
Ontopic snap ik trouwens echt niet dat ze zo slordig zijn met bloed. Het spat op hun gezichten (1 druppel bloed in je oog lijkt me al ernstig, zie 28 Days Later), ze snijden in hun handen, ze verstoppen zich met open wonden en al onder walkers. Ik blijf me af en toe verbazen over de stommiteiten. Maargoed, dat is natuurlijk inherent aan alle zombie films (en dus series, blijkbaar).
Amerika heeft all the best tsuff.. Wij ook maar import tegen woekerprijzenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef JK het volgende:
Vette aflevering! De volgende dus pas in oktober? Weer even wachten dus.
28 Days/Weeks later is ook echt een geweldige film.. en de muziek van 28 weeks later wordt nog met enige regelmaat gebruikt in Nederlandse tvprogramma's. John Murphy weet wel een goed deuntje neer te zetten, vooral ook bij die openingsscene van 28 weeks later zoals hierboven.
Maargoed, hier zijn het eigenlijk ook niet echt zombies/doden he, maar het 'rage'-virus wat mensen helemaal gek maakt.. tijd voor 28 months later.. blijft die al in-development staan voor een tijdje.
Binnenkort misschien eens de Walking Dead Compendium kopen ofzo, zag ze bij Barnes & Noble te koop (Amerika) voor een 30 dollar ofzo. Mooi wat leesvoer om de komende maanden door te komen. Seizoen 2 begon zwak, maar na de break werd ie veel beter. Gelukkig maar!
Rick wel nu, zij hintten er al een tijdje op. No bitemarks. En Daryl was die andere joch ook al aan het onderzoeken,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef Sooph het volgende:
[..]
Maar als het virus alleen actief wordt als je dood gaat, zoals iemand al eerder zei in dit topic, maakt het niet veel uit toch?
Niet dat de personages dat weten
Showdownquote:Op maandag 12 maart 2012 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgende aflevering gaat leuk worden
Ze volgen de comic half dus ben benieuwd wat/wie ze gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zat het te kijken en besefte dat ik de weddenschap had verloren.
Gefeliciteerd![]()
Zal deze ongein wel een tijdje in m'n sig laten.![]()
Toffe aflevering, leuk dat Shane dood is. Flink personeelsverloop past wel bij deze serie. Moeten er wel gave nieuwe personages komen!
Die zit sowieso niet in de comic.quote:
Toen was nog niet iedereen besmet met dat virus en was dood nog echt dood?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
of een poging van het leger om het virus tegen te houden door een gebied met gas te bestokenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was nog niet iedereen besmet met dat virus en was dood nog echt dood?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:01 schreef FoXje het volgende:
Kirkman states the reason for this is because the passengers all suffered brain trauma from the car crashes.
In 28 Days Later heb je wel een heel ander soort zombie dan in TWD natuurlijk, het zijn meer geinfecteerden en ze leven eigenlijk ook nog gewoon, vandaar dat ze meteen veranderen bij besmetting. Bij TWD zombies dient de 'host' dus eerst dood te gaan, maakt niet uit hoe, voordat het virus/whatever actief kan worden in de hersenen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:18 schreef picodealion het volgende:
Ontopic snap ik trouwens echt niet dat ze zo slordig zijn met bloed. Het spat op hun gezichten (1 druppel bloed in je oog lijkt me al ernstig, zie 28 Days Later), ze snijden in hun handen, ze verstoppen zich met open wonden en al onder walkers. Ik blijf me af en toe verbazen over de stommiteiten. Maargoed, dat is natuurlijk inherent aan alle zombie films (en dus series, blijkbaar).
Ik hoop het eigenlijk niet. Ik duim voor kleinere groep(en?), dat kind dood en flink wat benarde situaties.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:00 schreef shifto het volgende:
Daarbij vallen ze nu wel neer als bosjes! Zal wel weer een uitbreiding van de groep aankomen volgend seizoen?
Ik zit nu al soms met hartkloppingen te kijkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk niet. Ik duim voor kleinere groep(en?), dat kind dood en flink wat benarde situaties.
Dan ken ik een paar films die je beter kan vermijdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zit nu al soms met hartkloppingen te kijken
Vertelquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan ken ik een paar films die je beter kan vermijden
quote:Glenn Mazzara stated on his twitter account that Morgan and Duane would one day return, but it is unknown when or where they will be.
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef NoBody122 het volgende:
Wát.. een.. ep..! Had nooit gedacht dat Shane eraan zou gaan (of überhaupt één van de 2 'leiders'). Gigantische cliffhanger ook weer: Zeer, zeer benieuwd naar volgende week, derhalve.
Is da dat wijf met die zwaarden?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:00 schreef Funzel het volgende:
Voor de comic lezers: Michonne schijnt in de ep te komen.
ik las dat ze mogelijk volgende week haar opwachting maaktquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef Funzel het volgende:
Ja dacht het wel. Lees zelf de comic niet, maar een collega wist het mij te vertellen en hij zit er niet vaak naast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door RanTheMan op 14-03-2012 17:06:35 ]“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:55 schreef RanTheMan het volgende:
Mn post hierboven klopt niet overigens deels, ze schijnt er half in te zitten, ik ging googlen, maar dat had ik niet moeten doen, de hele aflevering outline staat al online... waarom heb ik dat nu weer gelezen![]()
Voor degene die het wil weten in de spoiler, maar wees gewaarschuwd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOO TEMPTING! Zet dat hier dan ook niet neer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Niemand die het raar vind dat de walkers niet komen als Rick Shane neersteekt en Shane zijn pistool af gaat maar een minuut later ze massaal eraan komen als Carl een keer schiet?
En er is nog wel iets van een militaire macht die niet zombie is, zie de helikopter boven Atlanta in de eerste aflevering.In 1 van de afleveringen dit seizoen zag je in een terugblik al hoe ze Atlanta aan het bombarderen waren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Toch zou het eens grappig zijn in een show..zombie outbreak en gwn de USAF laten bombarderen met napalm en dan wat apaches + bradleys + Abrams TUSKS schoon laten vegen. US soldiers in full body armor en klaar.
Ze weten dat het sowieso ook in Frankrijk is, dus Noord Amerika, Zuid Amerika, Europa, Afrika en Asië zijn sowieso geïnfecteerd aangezien het zich snel verspreid over land.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien is er wel een plek waar geen zombies zijn maar Rick en Co weten dat niet want geen communicatie![]()
Ze moeten er natuurlijk heenlopen he. Het zijn geen hardlopers he.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:21 schreef 1shot1kill het volgende:
Niemand die het raar vind dat de walkers niet komen als Rick Shane neersteekt en Shane zijn pistool af gaat maar een minuut later ze massaal eraan komen als Carl een keer schiet?![]()
Shane dood![]()
Maar goed, we weten wel wat meer over de besmetting; iedereen is een risico-factor kennelijk.![]()
En ook:
Kirkman states the reason for this is because the passengers all suffered brain trauma from the car crashes.![]()
![]()
More like, we found this lame-ass explanation for a plothole that developed as we got marked for a second season.quote:![]()
Met het eerste schot gebeurt er niets, pas als Carl schiet krijg je een shot waar je ziet dat er veel walkers in het bos (waar Rick en Shane net vandaan komen...) in de richting van het schot beginnen te lopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ze moeten er natuurlijk heenlopen he. Het zijn geen hardlopers he.![]()
En ook:
Interestingly, during the second season of the TV series, as the group is stopped on the highway there are multiple dead and decayed bodies that have not reanimated. Kirkman states the reason for this is because the passengers all suffered brain trauma from the car crashes.
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Zombies![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Omdat iets niet direct in beeld is geweest wil nog niet zeggen dat het niet gebeurt is. Sommige dingen worden wel eens aan de suggestie overgelaten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:32 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Met het eerste schot gebeurt er niets, pas als Carl schiet krijg je een shot waar je ziet dat er veel walkers in het bos (waar Rick en Shane net vandaan komen...) in de richting van het schot beginnen te lopen.![]()
Het is juist wel in beeld geweest, bij het schot van Carl zie je ineens de Walkers die op dat moment in de richting van het schot beginnen te lopen, terwijl er net daarvoor ook een schot is geweest op dezelfde plek.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat iets niet direct in beeld is geweest wil nog niet zeggen dat het niet gebeurt is. Sommige dingen worden wel eens aan de suggestie overgelaten.![]()
Daarvoor zag je toch ook al een shot van veel walkers tussen de bomen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:56 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Het is juist wel in beeld geweest, bij het schot van Carl zie je ineens de Walkers die op dat moment in de richting van het schot beginnen te lopen, terwijl er net daarvoor ook een schot is geweest op dezelfde plek.
Ze waren waarschijnlijk al een tijd onderweg richting Shane en Rick, niet pas vanaf Carls' schot. Het was tenminste niet zo dat je ze stil zag staan en dat ze letterlijk pas vanaf dat Carl schoot die kant op liepen, ze waren vast al een tijdje die kant op aan het hobbelen. Alleen is niet die hele reis in de aflevering te zien.![]()
Ik vind discussies zoals hierboven eigenlijk maar onzin. Ik kijk die serie zoals hij is. Het is niet waargebeurd dus was kan mij het schelen waar die walkers weg komen?
Nee dat is pas later, op het moment daarvoor als Carl Shane neerschiet komt een paar seconde later een shot waar je de walkers in het bos ziet die reageren op datzelfde schot door in die richting te lopen. Die walkers lopen voor ze reageren allemaal door elkaar heen en niet in dezelfde richting tot ze het schot horen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarvoor zag je toch ook al een shot van veel walkers tussen de bomen?
Ze waren waarschijnlijk al een tijd onderweg richting Shane en Rick, niet pas vanaf Carls' schot. Het was tenminste niet zo dat je ze stil zag staan en dat ze letterlijk pas vanaf dat Carl schoot die kant op liepen, ze waren vast al een tijdje die kant op aan het hobbelen. Alleen is niet die hele reis in de aflevering te zien.
Dat ze niet in dezelfde richting lopen maakt het nog onwaarschijnlijker dat ze net pas in het bos waren gearriveerd terwijl Rick en Shane net een paar minuten daarvoor uit datzelfde bos kwamen en geen één walker gezien hebben.Waar ze vandaan komen boeit mij eigenlijk ook niet, is wel een plothole maar een kleine, maar dat ze het eerste pistoolschot negeren en bij de 2e massaal in de richting van het schot gaan lopen is wel een hele grote plothole.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:06 schreef dimmak het volgende:
Ik vind discussies zoals hierboven eigenlijk maar onzin. Ik kijk die serie zoals hij is. Het is niet waargebeurd dus was kan mij het schelen waar die walkers weg komen?![]()
Oh ik dan heb ik de volgorde verkeerd onthouden, ene shot waren ze in het bos en andere shot waren een aantal al best ver het veld op dus ik dacht blijkbaar dat er meer tijd tussen die beelden zaten dan die paar tellen dat Carl schiet en dat je die walkers op het veld ziet lopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Nee dat is pas later, op het moment daarvoor als Carl Shane neerschiet komt een paar seconde later een shot waar je de walkers in het bos ziet die reageren op datzelfde schot door in die richting te lopen. Die walkers lopen voor ze reageren allemaal door elkaar heen en niet in dezelfde richting tot ze het schot horen.
Dat ze niet in dezelfde richting lopen maakt het nog onwaarschijnlijker dat ze net pas in het bos waren gearriveerd terwijl Rick en Shane net een paar minuten daarvoor uit datzelfde bos kwamen en geen één walker gezien hebben.
[..]
Waar ze vandaan komen boeit mij eigenlijk ook niet, is wel een plothole maar een kleine, maar dat ze het eerste pistoolschot negeren en bij de 2e massaal in de richting van het schot gaan lopen is wel een hele grote plothole.
Het was me dus niet eens opgevallen dat er iets niet klopte. Inderdaad een beetje onlogisch dan.Nou nou, wat een discussie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:06 schreef dimmak het volgende:
Ik vind discussies zoals hierboven eigenlijk maar onzin. Ik kijk die serie zoals hij is. Het is niet waargebeurd dus was kan mij het schelen waar die walkers weg komen?
Het kan mij ook niet schelen waar die walkers vandaan komen, in de serie is tenslotte heel Amerika (en vast meer) ondergelopen met die dingen dus zo bijzonder is het niet als ze ergens aanwezig zijn.
Ik dacht alleen dat 1shot1kill het verkeerd gezien/geïnterpreteerd had, maar het blijkt dus dat hij wel een punt heeft.
Het is natuurlijk allemaal fictie, maar het is wel prettig als fictie zich aan zijn eigen regels houdt. Nu viel het mij niet op, maar als je dat soort dingen wel ziet kan dat irritant/onlogisch zijn.![]()
Het leek trouwens beter om eerst wat walkers neer te schieten als je daar al staat, ver van de boerderij af.When all else fails, you always have delusion.![]()
Het 'tough-guy'-gehalte houden ze er echt wel in, dus als, zeker nu Shane eruit is, hij al weg zou gaan, zullen er hoogstwaarschijnlijk eerst andere castveranderingen plaats vinden..quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:19 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik ook niet!Als Daryl maar niet weg gaat, dan zou die hele serie meteen minder worden voor mij.
Tevens -purist.![]()
De excuusneger gaat voortaan door het leven als Mr T en wordt nu een badass.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het 'tough-guy'-gehalte houden ze er echt wel in, dus als, zeker nu Shane eruit is, hij al weg zou gaan, zullen er hoogstwaarschijnlijk eerst andere castveranderingen plaats vinden..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Voor degenen die Hershel's farm IRL willen bezoeken
http://maps.google.com/ma(...)004b1424ec46951c6033
Via http://walkingdeadlocations.com/?page_id=140![]()
Hahaha, tof. Dankjewel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zat het te kijken en besefte dat ik de weddenschap had verloren.
Gefeliciteerd![]()
Zal deze ongein wel een tijdje in m'n sig laten.![]()
Toffe aflevering, leuk dat Shane dood is. Flink personeelsverloop past wel bij deze serie. Moeten er wel gave nieuwe personages komen!
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Dit worden de nieuwe personages in S3quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het 'tough-guy'-gehalte houden ze er echt wel in, dus als, zeker nu Shane eruit is, hij al weg zou gaan, zullen er hoogstwaarschijnlijk eerst andere castveranderingen plaats vinden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Echt een onwijze tyfus kutfilm ja. Ohnee, je hebt het over Weeks later.die heb ik niet gezien, omdat Days aan het einde zo kut wasquote:(het begon zo goed)...beetje zelfde probleem als TWD trouwens.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Vind je het naar het eind toe niet onwijs kut en volledig uit het verband gerukt? Ik moest eigenlijk bijna huilen zo jammer vond ik het dat ze de film zo verneukten. Er had zoveel meer in gezeten.quote:
Maar goed, ontopic. Ik moet de nieuwe ep nog zien. Eventjes vergeten dat ie er al was
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Nou, beter wordt het een super spannende aflevering volgende week :SGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Hmmm 7 1/2u rijden (binnenkort voor eventjes).. nah mij te ver. Wel grappig om te zien dat het wel echt een boerderij in Georgia is, waar het verhaal zich afspeelt en niet een boerderij aan de andere kant van het land is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Ill-Skillz het volgende:
Via http://walkingdeadlocations.com/?page_id=140![]()
Mischien vind je nog her en der zombie-props.. aaargH! een arm!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:12 schreef JK het volgende:
[..]
Hmmm 7 1/2u rijden (binnenkort).. nah mij te ver. Wel grappig om te zien dat het wel echt een boerderij in Georgia is, waar het verhaal zich afspeelt en niet een boerderij aan de andere kant van het land is.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
Hahaha, wie weet vind ik Shane's gun ergens onder een paar bladeren.
Hebben ze misschien na de satellietfoto nog die schuur gebouwd waar die zombies allemaal in opgesloten zaten? Die zie ik namelijk niet...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Ill-Skillz het volgende:
Via http://walkingdeadlocations.com/?page_id=140
Nee vind ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vind je het naar het eind toe niet onwijs kut en volledig uit het verband gerukt? Ik moest eigenlijk bijna huilen zo jammer vond ik het dat ze de film zo verneukten. Er had zoveel meer in gezeten.
Maar goed, ontopic. Ik moet de nieuwe ep nog zien. Eventjes vergeten dat ie er al was
Hoe ver naar het einde bedoel je eigenlijk?![]()
Je bedoelt het einde van het tweede deel?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vind je het naar het eind toe niet onwijs kut en volledig uit het verband gerukt? Ik moest eigenlijk bijna huilen zo jammer vond ik het dat ze de film zo verneukten. Er had zoveel meer in gezeten.
Maar goed, ontopic. Ik moet de nieuwe ep nog zien. Eventjes vergeten dat ie er al washeksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
Heb deze week even bijgekeken voor de finale van zondag. Damn die met Dale zag ik echt niet aankomen! Zat eigenlijk net te denken, goh best saaie aflevering eigenlijk....
Zat net nog even te twijfelen of ik die er na ook nog ging kijken vanaaf, maar stel m toch uit tot zaterdag en dan maandag de finale kijken.
Wat een verschrikkelijk goede serie is dit ook én de enige waarbij ik nooit tussendoor snackSinds het spaghetti/walker-in-put-incident is eten een big no no tijdens TWD
![]()
![]()
Uhu ik voel je. Stiekem vind ik dat ook erg goor en eet ik eerst maar nooit tussendoor of erna..quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb deze week even bijgekeken voor de finale van zondag. Damn die met Dale zag ik echt niet aankomen! Zat eigenlijk net te denken, goh best saaie aflevering eigenlijk....
Zat net nog even te twijfelen of ik die er na ook nog ging kijken vanaaf, maar stel m toch uit tot zaterdag en dan maandag de finale kijken.
Wat een verschrikkelijk goede serie is dit ook én de enige waarbij ik nooit tussendoor snackSinds het spaghetti/walker-in-put-incident is eten een big no no tijdens TWD
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
éckte mannen eten gewoon doorquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Uhu ik voel je. Stiekem vind ik dat ook erg goor en eet ik eerst maar nooit tussendoor of erna..![]()
Shane dood. Serie gaat saai worden voorspel ik. Hoop eindelijk die kk hoer van een lori grimes dood. Kutactrice is dat ook. Vind trouwens de meeste van die groep irritant alleen shane was ng een beetje bad ass. Hoop dat ze allemaal opgevreten worden en dat zombies dr vrouwen eerst verkrachten. Volgend seizoen maar een nieuwe cast."Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Good lord.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Shane dood. Serie gaat saai worden voorspel ik. Hoop eindelijk die kk hoer van een lori grimes dood. Kutactrice is dat ook. Vind trouwens de meeste van die groep irritant alleen shane was ng een beetje bad ass. Hoop dat ze allemaal opgevreten worden en dat zombies dr vrouwen eerst verkrachten. Volgend seizoen maar een nieuwe cast.![]()
Wat moet jij een aangenaam persoon zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Shane dood. Serie gaat saai worden voorspel ik. Hoop eindelijk die kk hoer van een lori grimes dood. Kutactrice is dat ook. Vind trouwens de meeste van die groep irritant alleen shane was ng een beetje bad ass. Hoop dat ze allemaal opgevreten worden en dat zombies dr vrouwen eerst verkrachten. Volgend seizoen maar een nieuwe cast.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Shane dood. Serie gaat saai worden voorspel ik. Hoop eindelijk die kk hoer van een lori grimes dood. Kutactrice is dat ook. Vind trouwens de meeste van die groep irritant alleen shane was ng een beetje bad ass. Hoop dat ze allemaal opgevreten worden en dat zombies dr vrouwen eerst verkrachten. Volgend seizoen maar een nieuwe cast.![]()
![]()
In de comics ging Shane al dood in boekje 6 en daar zijn ze nu bij boekje 95.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Shane dood. Serie gaat saai worden voorspel ik.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Nee, wanneer ze bij die militaire basis, dat kamp aankomen. Vanaf daar is het kut. Ik kan het me niet eens meer herinneren want ik heb me alleen maar zitten ergerenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bedoelt het einde van het tweede deel?achja...
Maar in een comic kun je er van maken wat je wilt. In de serie zijn de karaktera/acteurs echt niet boeiend genoeg vind ik en soms vind ik het wel op gtst lijken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de comics ging Shane al dood in boekje 6 en daar zijn ze nu bij boekje 95."Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
S2 was dan ook gewoon GTST met zombiesdCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef dikkedaniel het volgende:
![]()
3 afleveringen om te besluiten of ze randal wel of niet doodmaken
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
En vervolgens de meest desastreuze keuzes maken die mogelijk warenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:02 schreef Stefan het volgende:
3 afleveringen om te besluiten of ze randal wel of niet doodmaken![]()
![]()
af en toe wordt wel erg lang op iets doorgegaan idd, maar na de winterstop was het gewoon elke aflevering prima te doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:02 schreef Stefan het volgende:
3 afleveringen om te besluiten of ze randal wel of niet doodmaken![]()
Het was iets beter maar dat ongeluk van Lori en die afleverng in de bar dat nieuwe gezichten binnen 10 min weer dood warenCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Ze hadden Randal sowieso niet moeten redden, hij schoot op ze. En het was duidelijk dat Randal meteen naar zn maten zou rennen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En vervolgens de meest desastreuze keuzes maken die mogelijk warenCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Via Fox Nederland werd deze jongen afgevaardigd om een plekje als zombie in de Walking Dead te bemachtigen! Verschillende landen mochten via een Facebook competitie een potentiële zombie op auditie sturen in LA .Helaas heeft een Jap onze jongen verslagen, maar hij ziet er cool uit.
![]()
![]()
Ik vind het niveau van de serie nu wel enorm achteruithollen vergeleken met het eerste seizoen.
Jammer wel.![]()
Ik vind het wel een mooie golfbeweging.. Het is even een tijdje wat rustiger geweest, en als ik de verhalen over S3 hoor gaat het daar weer los![]()
![]()
Je kan duidelijk zien dat hij een zombie was, en als je neergestoken wordt en het overleeft dan schreeuw je het uit van de pijn en ga je niet lopen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:11 schreef Stefan het volgende:
Wat een mongool![]()
http://www.imdb.com/title/tt1520211/board/flat/196093949
![]()
![]()
Interessante, maar onreëele theorie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:11 schreef Stefan het volgende:
Wat een mongool![]()
http://www.imdb.com/title/tt1520211/board/flat/196093949
Tevens -purist.![]()
Serieus welk personage is nog boeiend?
Daryl misschien nog als ze er iets mee doen..
Maar Rick, Lori en Carl daar word ik zo ziek van he..
Vooral die Lori, dan balt ze weer met de collega vd man, dan is ze ongesteld en gaat ze zich overal mee bemoeien, dan heeft ze weer een auto ongeluk omdat vrouwen niet kunnen rijden, dan is ze weer zwanger![]()
![]()
De laatste 2 afleveringen waren spannender en vooral dat met Shane was zo onverwachts dat het nergens meer op sloeg..
Maar daarvoor was het zo saai en net een soap waardoor ik me zo aan de meeste personages ben gaan ergeren."Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Vind het juist beter worden dan seizoen 1.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het niveau van de serie nu wel enorm achteruithollen vergeleken met het eerste seizoen.
Jammer wel.![]()
Ik vond seizoen 1 echt werkelijk waar briljant, een van de beste seizoenen die ik ooit gezien heb. Seizoen 2 is dan ook meteen een van de slechtste seizoenen die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Vind het juist beter worden dan seizoen 1.
Ach, de meningen over deze serie zijn vrij wisselend
Moest meer lachen om zijn onderschriftquote:quote:I want to die in my sleep, like my uncle. Not screaming and yelling like his passengers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste helft van seizoen 2 was dan ook slecht, het vervolg heeft dit enigszins wel weer goed gemaakt.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Het lijkt zo nu onderhand wel A Little House On The Prairie meets GTST. Ze blijven op één plek en alleen maar gepraat.
Het is duidelijk dat de budget cut en het vertrek van Frank Darabont zo zijn sporen heeft nagelaten. Darabont wou er een vette actie-serie van maken vol met dynamische locaties en veel verschillende sets, maar AMC geeft Mad Men al het geld en maakt van The Walking Dead een soapserie. Ik begrijp zeer goed waarom Darabont die ultimatum heeft gesteld want seizoen 2 slaat nergens op.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Ik zou me niet druk maken over dat er nu teveel dood gaan en dat het saai wordd. Net als in de comic zal het een komen en gaan (lees overlijden) van karakters zijn, de beste uit de comic zijn nog niet eens in de serie en van de huidige leven er nog geen handvol meer in de comics.![]()
Ik zou liever zien dat ze zes goede afleveringen maken dan 16 zwakkequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:09 schreef Yonline het volgende:
Weet iemand of het budget voor seizoen 3 beter zal zijn dan voor seizoen 2?Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
7,5 uur al stuk dichterbij dan de reis vanuit Rdam (voor mij). Maar serieus die farm is wel badass. Ik zoi er wel ff willen kieken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:12 schreef JK het volgende:
[..]
Hmmm 7 1/2u rijden (binnenkort voor eventjes).. nah mij te ver. Wel grappig om te zien dat het wel echt een boerderij in Georgia is, waar het verhaal zich afspeelt en niet een boerderij aan de andere kant van het land is.![]()
Wat is er baddass aan die farm
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
....wat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 echt werkelijk waar briljant, een van de beste seizoenen die ik ooit gezien heb.
De eerste 2-3 afleveringen waren erg goed ja. De rest van het seizoen was minimaal even waardeloos als de eerste helft van seizoen 2.
Ik kan begrijpen als je niet zo kritisch bent maar "een van de beste seizoenen ooit" wtf?
Conscience do cost.![]()
Afijn nog 3 nachtjes slapen voordat ik de laatste aflevering kan kijken.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik hou van dat soort locaties, met zo'n uitgestrekt landgoed erbij. Compleet geisoleerd. Heerlijk lijkt me dat, zon enorm stuk land. En de zon schijnt altijd op Hershels farm!quote:![]()
Wie zegt dat is geisoleerd, misschien staat er op 200 meter wel een Mc Donaldsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort locaties, met zo'n uitgestrekt landgoed erbij. Compleet geisoleerd. Heerlijk lijkt me dat, zon enorm stuk land. En de zon schijnt altijd op Hershels farm!Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
zombie-takeoutquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wie zegt dat is geisoleerd, misschien staat er op 200 meter wel een Mc Donalds![]()
![]()
zal wel weer een cliffhanger bijzijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:57 schreef andreas612 het volgende:
volgende week finale toch? dat eindshot beloofd in iedergeval veel actie!Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Game offCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
En vastCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Forum Opties Forumhop: Hop naar: