quote:Op zondag 11 maart 2012 12:57 schreef robuust89 het volgende:
Carl![]()
En die laatste scene dat Daryl Dale uit zijn lijden verlost, tussen "sorry bro" en het schot is precies genoeg tijd voor:
"il nomine patris, et filii, et spiritus sancti"
Waar je je druk om maaktquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 12:57 schreef robuust89 het volgende:
Carl![]()
En die laatste scene dat Daryl Dale uit zijn lijden verlost, tussen "sorry bro" en het schot is precies genoeg tijd voor:
"il nomine patris, et filii, et spiritus sancti"
Is dat niet die ene die water ging halen in aflevering 3?quote:
Doe dit soort dingen even in een spoiler tag, a.u.b...quote:Op zondag 11 maart 2012 12:57 schreef robuust89 het volgende:
Carl![]()
** *** ******* ***** *** ***** **** *** **** ****** *******,
****** "***** ***" ** *** ***** ** ******* ****** **** ****:
"** ****** ******, ** *****, ** ******** ******"
Het is uit de aflevering van een week geleden, waarom zou het dan in een spoilertag moeten?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:22 schreef Redah het volgende:
[..]
Doe dit soort dingen even in een spoiler tag, a.u.b...
Dit dus. Dat is het beleid op fok en daarvoor zijn die USA topics er.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:30 schreef portie het volgende:
Het is een USA topic. Alles wat dus in de serie is geweest mag hier besproken worden en hoeft dus niet in spoilers. Wil je het niet weten dan blijf je hier maar weg
Daar om, dus. Ik wil het liefst zo weinig mogelijk worden geassocieerd met simpele geesten en hun matige TT's.quote:
Ja, gisteren was de eerste aflevering.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
Euh....call me stupid, maar is season 3 al begonnen ?
Ok...laatste aflevering van vorig seizoen was toch toen ze dat meisje dat in de schuur zat doodschoten ?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar om, dus. Ik wil het liefst zo weinig mogelijk worden geassocieerd met simpele geesten en hun matige TT's.
Deze TT is ongetwijfeld een bewuste troll. Tenminste, dat hoop ik dan maar.
[..]
Ja, gisteren was de eerste aflevering.
De persoon boven je klaagt over trollen en doet het vervolgens zelf. Nee, seizoen 3 is niet begonnen. We zijn nu bij aflevering 11 van 13 van seizoen 2.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ok...laatste aflevering van vorig seizoen was toch toen ze dat meisje dat in de schuur zat doodschoten ?
Volgens mij heb ik een hoop afleveringen gemist als ik de officiele website bekijk...quote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ok...laatste aflevering van vorig seizoen was toch toen ze dat meisje dat in de schuur zat doodschoten ?
ok...thanx...wat in te halen dus.....quote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
De persoon boven je klaagt over trollen en doet het vervolgens zelf. Nee, seizoen 3 is niet begonnen. We zijn nu bij aflevering 11 van 13 van seizoen 2.
Aah, 1 misgeteld dus. Dacht al. We zijn al bij ep 12 Cinderellaquote:Op zondag 11 maart 2012 21:18 schreef Redah het volgende:
epguides.com is een goeie om je series bij te houden, in dit geval http://epguides.com/WalkingDead/ dus
Klopt half, ze hebben seizoen 2 in twee delen gehakt met 2 maanden pauzequote:Op zondag 11 maart 2012 21:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook zo moeilijk hèquote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
De persoon boven je klaagt over trollen en doet het vervolgens zelf. Nee, seizoen 3 is niet begonnen. We zijn nu bij aflevering 11 van 13 van seizoen 2.
En die knip had ik dus gemist....quote:Op zondag 11 maart 2012 21:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Klopt half, ze hebben seizoen 2 in twee delen gehakt met 2 maanden pauze
De intro zekerquote:Op maandag 12 maart 2012 10:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
T-Dog gewoon al in beeld in de 1e minuut
Zullen we wel achter komen binnenkort, was het zelfde geval met die gevangene van hun.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef S_Holmes het volgende:
hoezo werd Shane een walker? Hij was toch niet gebeten? Heb alle afleveringen gezien, maar dit is nieuw voor mij ...
Dat gebeurt met iedereen die doodgaatquote:Op maandag 12 maart 2012 11:58 schreef LouieAnderson het volgende:
[..]
Zullen we wel achter komen binnenkort, was het zelfde geval met die gevangene van hun.
Episode 1 season 2 waren er allemaal dode mensen (al in redelijke staat van ontbintenis) in de autos, die gebruikten ze ook om onder te verstoppen (onder de lijken).quote:Op maandag 12 maart 2012 12:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat gebeurt met iedereen die doodgaat
Blijkbaar zijn ze dus al besmet of wat dan ook en is doodgaan, op welke manier dan ook, voldoende om terug te keren als zombie.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef S_Holmes het volgende:
hoezo werd Shane een walker? Hij was toch niet gebeten? Heb alle afleveringen gezien, maar dit is nieuw voor mij ...
Uitleg van iemand op een Engelse site:quote:Op maandag 12 maart 2012 12:27 schreef splendor het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze dus al besmet of wat dan ook en is doodgaan, op welke manier dan ook, voldoende om terug te keren als zombie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Hier zoek ik ook nog een verklaring voor.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Episode 1 season 2 waren er allemaal dode mensen (al in redelijke staat van ontbintenis) in de autos, die gebruikten ze ook om onder te verstoppen (onder de lijken).
Toen was het virus nog niet ver ontwikkeld? Of Shane heeft het virus gewoon gekregen doordat ie met dat mes in zichzelf zat te snijden vorige aflevering of een paar terug, hetzelfde mes als waar ie zombies mee vermoord.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Hier zoek ik ook nog een verklaring voor.
Die stonden in de file om de stad te verlaten. Neem aan dat het virus toen niet wijdverspreid was en ze gewoon probeerden te vluchten, stierven en geen zombie werden door afwezigheid van het virus.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Hier zoek ik ook nog een verklaring voor.
Door dat schot van Carl.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:13 schreef Mestras het volgende:
Waar komen al die walkers uit het bos opeens vandaan? Ik dacht dat het terrein vergrendeld was?
Gewoon 720p versie downloaden.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:29 schreef RacerDKB het volgende:
Volgende week wacht ik wel op de WEB-DL, godver wat was deze aflevering donker
En dan bedoel ik het letterlijk, het laatste kwartier was zwart met wat silhouetten.
Maar ben benieuwd naar de finale.
[..]
Toen was het virus nog niet ver ontwikkeld? Of Shane heeft het virus gewoon gekregen doordat ie met dat mes in zichzelf zat te snijden vorige aflevering of een paar terug, hetzelfde mes als waar ie zombies mee vermoord.
Dat snijden om te bloeden om zombies te lokken kreeg heel veel aandacht in die aflevering (in die schoolbus) maar werd verder niet op ingegaan.
Ik had de 720p versie, ik download niks anders, maar ik vond het veel te donker. WEB-DL is meestal nog wat beter, bijna blu-raykwaliteit.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Gewoon 720p versie downloaden.
Volgende week wordt het huis dus aangevallen door een horde. En T-Dog had best veel te zeggen voor zijn doen deze keer.
Elke keer als ik iets over de comic lees lijkt dat me beterquote:Op maandag 12 maart 2012 14:55 schreef truedestiny het volgende:
Rick steekt hem neer en daarna schiet Carl zombie-Shane dood.
In de comic schoot Carl Shane gewoon dood omdat die een gun op z'n vader gericht had.
Dat is waarschijnlijk al verteld in het Lab tijdens het eind van S1quote:Op maandag 12 maart 2012 14:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Bedankt
Maare.. hoe werd Shane dan zombie of was dat juist het vage?
Ja dat weet ik maar ik lees hierboven ok het een en ander. En ik heb de ep nog niet gezien.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk al verteld in het Lab tijdens het eind van S1
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Mestras het volgende:
Jammer dat er geen preview van volgende week bij zat!
hope soquote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die sneak ziet er nice uit. Gaat Lory dood?
Hihi. Misschien wel ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:29 schreef truedestiny het volgende:
T-Dog natuurlijk. Zag je niet hoeveel tekst die kreeg deze ep. Dus nu moet die wel dood gaan.
Hoop het wel, hij heeft nog een appeltje met T-Dog te schillen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:55 schreef Beach het volgende:
Zou die broer van Darryl ooit nog terug komen?
Nee. Volgende week de season finale. Nevermind. Na volgende week bedoel je.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:13 schreef truedestiny het volgende:
Laatste aflevering al weer dan. Weer een jaar(?) wachten!
Ik kan de promo scene niet vinden. Misschien heeft iemand anders meer geluk!
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uitleg van iemand op een Engelse site:Dat klopt niet helemaal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Het zal inderdaad wel rond Halloween weer komen. Maar 16 episodes zijn er maar 3 meer dan dit seizoen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Hihi. Misschien wel ja.
Truedestiny: niet een heel jaar, volgens mij rond Halloween weer (mid-Oktober), en deze keer 16 episodes!!! 5 meer dan season 2, dus misschien geen "winter-break"?
Ik denk dat Hershell het niet overleefd volgende week en waarschijnlijk meerdere van de groep. Carol's bijdrage is niet meer interessant, en T-Dog's is het nooit geweest op het momentje na met het verliezen van de sleutel van de handboeien.
Oh how I wishquote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die sneak ziet er nice uit. Gaat Lory dood?
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:24 schreef WatskeZegt het volgende:
Lijkt me trouwens wel écht vet als er een Apacolypse zal zijn! Zo'n wereld is gemaakt voor mij
Heb alles al, serieusquote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval even hier gaan shoppen just in case![]()
http://www.wired.com/underwire/2012/01/zombie-apocalypse-stor/
Ja da's de sneak peak. Maar normaal laten ze ook één scene vrij!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nee. Volgende week de season finale. Nevermind. Na volgende week bedoel je.
Promo:
http://9gag.com/gag/3005903quote:Op maandag 12 maart 2012 19:44 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Heb alles al, serieusPakkie, tactical shoes, rantsoenen, verbandkistje en nog veel meer
Shane sneed ook zijn eigen hand open om walkers te lokken terwijl hij vlak daarvoor nog een zombie had neergestoken met dat mes, dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:16 schreef BDIL het volgende:
Ben nieuw op deze topic en volg zelf ook The Walking Dead![]()
Een toffe serie, vind zelf seizoen 1 tot nu toe beter dan 2 ( kan komen door meer actie ) laatste 2 afleveringen van seizoen 2 waren weer goed, eindelijk weer drama en meer spanning met aardige plot twists.
Nu zit ik met een vriend te discussiëren waarom Randall ( hostage) een walker werd ? Ik neem aan dat Shane die zijn nek brak hem kennelijk had geïnfecteerd door een schram of iets soortgelijks... Shane werd ook een walker toen hij werd doodgeschoten doordat hij eerder was geïnfecteerd.Volgens mij gebeurde dat toen Shane met Otis medicijnen voor Carl ging halen en hij terug kwam naar the farm. Toen merkte hij schrammen op zijn hoofd en scheerde hij zich kaal. Vandaar dat hij naarmate tijd toenam slechter ging denken en steeds agressiever werd.
Het jammere aan deze theorie is dat de lijken buiten het ziekenhuis in de eerste ep niet te verklaren zijn. Met de andere theorie wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shane sneed ook zijn eigen hand open om walkers te lokken terwijl hij vlak daarvoor nog een zombie had neergestoken met dat mes, dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.
Ik ga er zelf vanuit dat ze dezelfde denkwijze als in de comics hanteren: Iedereen is besmet met het zombievirus. Dat virus treedt pas in werking als je dood gaat (tenzij je al een kogel door je kop hebt gekregen). De reden dat mensen dood gaan door kleine zombie bites is puur omdat ze vol zitten met bacteriën etc.
Enige wat we hier nog niet begrijpen icm die theorie is hoe het dan kan dat al die mensen dood in hun auto lagen op de snelweg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |