Uitleg van iemand op een Engelse site:quote:Op maandag 12 maart 2012 12:27 schreef splendor het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze dus al besmet of wat dan ook en is doodgaan, op welke manier dan ook, voldoende om terug te keren als zombie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Hier zoek ik ook nog een verklaring voor.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Episode 1 season 2 waren er allemaal dode mensen (al in redelijke staat van ontbintenis) in de autos, die gebruikten ze ook om onder te verstoppen (onder de lijken).
Toen was het virus nog niet ver ontwikkeld? Of Shane heeft het virus gewoon gekregen doordat ie met dat mes in zichzelf zat te snijden vorige aflevering of een paar terug, hetzelfde mes als waar ie zombies mee vermoord.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Hier zoek ik ook nog een verklaring voor.
Die stonden in de file om de stad te verlaten. Neem aan dat het virus toen niet wijdverspreid was en ze gewoon probeerden te vluchten, stierven en geen zombie werden door afwezigheid van het virus.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:27 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Hier zoek ik ook nog een verklaring voor.
Door dat schot van Carl.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:13 schreef Mestras het volgende:
Waar komen al die walkers uit het bos opeens vandaan? Ik dacht dat het terrein vergrendeld was?
Gewoon 720p versie downloaden.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:29 schreef RacerDKB het volgende:
Volgende week wacht ik wel op de WEB-DL, godver wat was deze aflevering donker
En dan bedoel ik het letterlijk, het laatste kwartier was zwart met wat silhouetten.
Maar ben benieuwd naar de finale.
[..]
Toen was het virus nog niet ver ontwikkeld? Of Shane heeft het virus gewoon gekregen doordat ie met dat mes in zichzelf zat te snijden vorige aflevering of een paar terug, hetzelfde mes als waar ie zombies mee vermoord.
Dat snijden om te bloeden om zombies te lokken kreeg heel veel aandacht in die aflevering (in die schoolbus) maar werd verder niet op ingegaan.
Ik had de 720p versie, ik download niks anders, maar ik vond het veel te donker. WEB-DL is meestal nog wat beter, bijna blu-raykwaliteit.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Gewoon 720p versie downloaden.
Volgende week wordt het huis dus aangevallen door een horde. En T-Dog had best veel te zeggen voor zijn doen deze keer.
Elke keer als ik iets over de comic lees lijkt dat me beterquote:Op maandag 12 maart 2012 14:55 schreef truedestiny het volgende:
Rick steekt hem neer en daarna schiet Carl zombie-Shane dood.
In de comic schoot Carl Shane gewoon dood omdat die een gun op z'n vader gericht had.
Dat is waarschijnlijk al verteld in het Lab tijdens het eind van S1quote:Op maandag 12 maart 2012 14:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Bedankt
Maare.. hoe werd Shane dan zombie of was dat juist het vage?
Ja dat weet ik maar ik lees hierboven ok het een en ander. En ik heb de ep nog niet gezien.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk al verteld in het Lab tijdens het eind van S1
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef Mestras het volgende:
Jammer dat er geen preview van volgende week bij zat!
hope soquote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die sneak ziet er nice uit. Gaat Lory dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |