abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 1 maart 2024 @ 21:04:34 #151
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212652876
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik doe dat echt al jaren zonder problemen en zonder VPN. Mensen moeten niet zo bang zijn daarvoor joh.
Al sinds prison break/heroes seizoen 1
pi_212680295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Je mist wel de achtergrond waarom het karakter van Rick zo ontzettend tof is.

Persoonlijk zou ik het niet kijken als je niet de originele TWD gekeken hebt.
Hm. Ik heb bij de beelden van deze Rick serie voor het eerst het idee dat het er niet uitziet als goedkope troep. Is er niet een handige Rick+Michonne turbo recap ergens te bekijken? Want 131 afleveringen TWD terugkijken is natuurlijk totaal geen optie. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door wolfrolf op 03-03-2024 22:00:46 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 3 maart 2024 @ 22:37:54 #153
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_212683282
Prima 2de aflevering.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212683318
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:35 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Hm. Ik heb bij de beelden van deze Rick serie voor het eerst het idee dat het er niet uitziet als goedkope troep. Is er niet een handige Rick+Michonne turbo recap ergens te bekijken? Want 131 afleveringen TWD terugkijken is natuurlijk totaal geen optie. :')
Genoeg recaps op YouTube.

En inderdaad, het ziet er relatief duur en netjes uit. Zin om morgenavond de tweede te kijken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212693852
Straks nummer twee. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 00:16:30 #156
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_212696815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]