abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 1 maart 2024 @ 21:04:34 #151
194233 Friday12
Originele kloon
pi_212652876
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik doe dat echt al jaren zonder problemen en zonder VPN. Mensen moeten niet zo bang zijn daarvoor joh.
Al sinds prison break/heroes seizoen 1
pi_212680295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Je mist wel de achtergrond waarom het karakter van Rick zo ontzettend tof is.

Persoonlijk zou ik het niet kijken als je niet de originele TWD gekeken hebt.
Hm. Ik heb bij de beelden van deze Rick serie voor het eerst het idee dat het er niet uitziet als goedkope troep. Is er niet een handige Rick+Michonne turbo recap ergens te bekijken? Want 131 afleveringen TWD terugkijken is natuurlijk totaal geen optie. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door wolfrolf op 03-03-2024 22:00:46 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 3 maart 2024 @ 22:37:54 #153
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_212683282
Prima 2de aflevering.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212683318
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:35 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Hm. Ik heb bij de beelden van deze Rick serie voor het eerst het idee dat het er niet uitziet als goedkope troep. Is er niet een handige Rick+Michonne turbo recap ergens te bekijken? Want 131 afleveringen TWD terugkijken is natuurlijk totaal geen optie. :')
Genoeg recaps op YouTube.

En inderdaad, het ziet er relatief duur en netjes uit. Zin om morgenavond de tweede te kijken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212693852
Straks nummer twee. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 00:16:30 #156
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_212696815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 10:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dus tot dat Rick verdween uit de serie. Dan weet je genoeg om deze spinoff te kunnen volgen. Hou er rekening mee dat Michonne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_212705045
Prima vermaakt met aflevering twee. Het is wel echt van een stuk betere kwaliteit
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212714834
Ik ben nu door de spin-offs van afgelopen jaar aan het gaan. Eerst het laatste seizoen van Fear afgerond. Dat is echt 5 jaar te lang doorgegaan ofzo, achterlijk slecht en minachting voor de kijker.

Ben nu de Maggie & Negan (Dead City) aan het kijken, eerste 3 afleveringen wel vermakelijk eigenlijk. Negan is altijd wel tof.

Hierna Daryl Dixon en tegen die tijd kan ik mooi The Ones Who Live bingen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_212719342
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben nu door de spin-offs van afgelopen jaar aan het gaan. Eerst het laatste seizoen van Fear afgerond. Dat is echt 5 jaar te lang doorgegaan ofzo, achterlijk slecht en minachting voor de kijker.

Ben nu de Maggie & Negan (Dead City) aan het kijken, eerste 3 afleveringen wel vermakelijk eigenlijk. Negan is altijd wel tof.

Hierna Daryl Dixon en tegen die tijd kan ik mooi The Ones Who Live bingen :)
Er is één seizoen Maggie & Negan en één Daryl in Frankrijk toch? Niet meer? Voegt het nog wat toe aan het gehele verhaal?

Ones Who Live is echt wel heel tof, zat echt boven m'n verwachtingen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212726222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Er is één seizoen Maggie & Negan en één Daryl in Frankrijk toch? Niet meer? Voegt het nog wat toe aan het gehele verhaal?

Ones Who Live is echt wel heel tof, zat echt boven m'n verwachtingen.
Klopt, maar beide zijn al renewed voor nog een seizoen.

Geen idee of ze iets toevoegen. Vooralsnog niet echt op basis van Dead City. Meer een gevalletje: What happened to..

Flinke time jump ook wel, Hershell Jr is een stuk ouder.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_212788149
Vanavond nummer drie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212790949
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 48% gewijzigd door Mike op 12-03-2024 21:29:43 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212793158
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 08:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Maar aangezien TWD zelf is afgelopen, waarom niet hier? Daarbij gaat het wel om de hoofdpersoon uit de originele series....eigenlijk IS Rick The Walking Dead :P
Dan nog, mensen die TWD gezien hebben maar de spin off nog niet hoeven hier geen spoilers te lezen toch?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_212795495
Kan iedereen hier verder over de nieuwe serie ipv hier te spoileren? :s)
F&S / The Walking Dead: The Ones Who Live
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:48:52 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212983595
Klaar met Fear the Walking Dead. Vond het een mooi einde zo. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walking Dead franchise is voor mij hiermee wel gesloten. De andere spin offs laat ik aan me voorbij gaan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')