Met John Lockequote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:16 schreef Discombobulate het volgende:
Rick spinoff. Ik ga deze wel kijken hoor, gewoon lekker wat vermaak als vanouds, aangezien het wel de hoofdverhaallijn is. Ja, waarom ook niet, ben wel benieuwd. De andere spin offs iig niet gekeken.
Nog niet...quote:Op zondag 25 februari 2024 22:21 schreef Discombobulate het volgende:
Het kijkt toch echt wel heel erg lekker weg. Interessant. Andere mensen 'm ook al gezien?
Ik dacht dat hij een paar films zou maken maar dit is dus gewoon weer een nieuwe serie?quote:Op maandag 26 februari 2024 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
Misschien een speciaal topic voor aanmaken als daar animo voor is. Vind The Ones Who Live echt een stuk beter qua kwaliteit.
Elke spin off heeft zn eigen topic om spoileren te voorkomenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:32 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen Rick spin off. Moet daar een speciaal topic voor of kan dat ook hier?
Waar kan ik hem zien dan? Op welke Nederlandse zender?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:21 schreef Discombobulate het volgende:
Het kijkt toch echt wel heel erg lekker weg. Interessant. Andere mensen 'm ook al gezien?
Kan iemand ééntje maken met een fatsoenlijke OP? Ik ben daar niet zo goed in.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Elke spin off heeft zn eigen topic om spoileren te voorkomen
1-2 (of misschien 3) seizoenen. Meer wordt het niet. Oh ja, dit is dus in plaats van de films.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een paar films zou maken maar dit is dus gewoon weer een nieuwe serie?
Nog nergens; alleen beschikbaar op AMC+ voor streaming. En raad eens waar wij, mensen in Nederland, (zonder vpn) geen toegang tot kunnen krijgen...quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waar kan ik hem zien dan? Op welke Nederlandse zender?
Maar aangezien TWD zelf is afgelopen, waarom niet hier? Daarbij gaat het wel om de hoofdpersoon uit de originele series....eigenlijk IS Rick The Walking Deadquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Elke spin off heeft zn eigen topic om spoileren te voorkomen
Ik was er al bang voor. Fox/Star bla bla moet het eerst aankopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nog nergens; alleen beschikbaar op AMC+ voor streaming. En raad eens waar wij, mensen in Nederland, (zonder vpn) geen toegang tot kunnen krijgen...
En dan een surprised pikachu face doen dat mensen piratenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nog nergens; alleen beschikbaar op AMC+ voor streaming. En raad eens waar wij, mensen in Nederland, (zonder vpn) geen toegang tot kunnen krijgen...
Je mist wel de achtergrond waarom het karakter van Rick zo ontzettend tof is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:06 schreef Friday12 het volgende:
Is de serie wat als je TWD zelf niet hebt afgekeken?
Ik heb het tot seizoen 9 gezien geloof ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je mist wel de achtergrond waarom het karakter van Rick zo ontzettend tof is.
Persoonlijk zou ik het niet kijken als je niet de originele TWD gekeken hebt.
Dus tot dat Rick verdween uit de serie. Dan weet je genoeg om deze spinoff te kunnen volgen. Hou er rekening mee dat Michonnequote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb het tot seizoen 9 gezien geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
Ik doe dat echt al jaren zonder problemen en zonder VPN. Mensen moeten niet zo bang zijn daarvoor joh.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En dan een surprised pikachu face doen dat mensen piraten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |