Volgens mij is de uitleg dat het gewoon stank is wat betreft de Whisperers, ze douchen niet, hebben al een masker op van een walker, etc.quote:Op maandag 7 november 2022 04:31 schreef OMG het volgende:
Leuk, aflevering 22, vooral de laatste 15 minuten, heb zin in de laatste twee.
In deze aflevering, en al in het eerste seizoen, was het besmeuren met walker guts iets waardoor je met of door een groep walkers heen kon. Vroeg me af waarom de whisperers dit nooit hoefte te doen. Stonken die gasten zelf zo erg of waren het hun maskers waar een geurtje aan zat? Of is dit een gemist plot dingetje?
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:09 schreef Discombobulate het volgende:
Wel echt zin in de finale zeg. Jammer dat het pas de 20e wordt. Geen early acces.
23 al wel gezien dus? Aangezien niet iedereen hier early acces heeft.quote:Op zondag 13 november 2022 16:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zat mij echt te verheugen op morgen
Yes uiteraardquote:Op zondag 13 november 2022 18:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
23 al wel gezien dus? Aangezien niet iedereen hier early acces heeft.
Laatste aflevering wordt 90 minuten!quote:Op maandag 14 november 2022 05:22 schreef OMG het volgende:
Top aflevering, 23. Voor de aflevering was er een Making of the Final Season, ook leuk. Nog zoveel mogelijk van TWD dingen genieten voor het einde, we hebben nog 1 vol uur te gaan .
60 minuten zonder reclame volgens mij. Ik denk dat het een brug wordt naar de spin-offs, maar dat er wel wat van closure is. Ik hoop er op dat we Rick nog even gaan zien al dan niet in een post credits scene. Of Morgan ofzo.quote:Op maandag 14 november 2022 16:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Laatste aflevering wordt 90 minuten!
Gaat de finale echt iets van spektakel opleveren, of wordt het meer een brug naar de spin-offs? Ik krijg het idee dat het het twee zal zijn, vind de verhaallijnen weinig gewicht hebben.
Tot nu toe weet ik van de Rick & Michonne serie, Daryl Dixon's spin off (zou eerst met Carol zijn, maar is nu alleen hem), en Dead City, wat geloof ik Maggie en Negan is.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe gaat het hierna nou verder? Geen film meer, maar alleen een spin-off met Rick en Michonne, of nog meer spin-offs? Zag namelijk ook nog andere opties voor spin-offs waarbij ze naar New York gaan en eentje die naar Europa zou gaan?
https://www.insider.com/w(...)-debuted-in-august-3
En waar kan je alles bekijken? World Beyond heb ik bijvoorbeeld ook nog niet gezien.
Op welke streamingdiensten staan deze spinoffs?quote:Op woensdag 16 november 2022 14:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Tot nu toe weet ik van de Rick & Michonne serie, Daryl Dixon's spin off (zou eerst met Carol zijn, maar is nu alleen hem), en Dead City, wat geloof ik Maggie en Negan is.
Ze moeten nog gemaakt worden, maar dat zal wel Disney worden, zoals nu ook het geval is..?quote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Op welke streamingdiensten staan deze spinoffs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dus voor het extra drama effect komt hij nog even langs om orde op zaken te stellen. Hopelijk....
Ik ga er echt heerlijk voor zitten. Nu al zin in.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijgekeken tot de laatste aflevering van aanstaande maandag. Vind het serieus spannend en ben heeeeeeel benieuwd.
Oja... Hmm misschien wel eerder. Alle early acces keek ik zondagavond. Nou ja, we zien het wel.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:32 schreef Scrummie het volgende:
Zal gok ik pas maandag/zondagnacht te downloaden zijn he?
Ja, 9PM zondagavond in de VS aired ie.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:32 schreef Scrummie het volgende:
Zal gok ik pas maandag/zondagnacht te downloaden zijn he?
9PM in de VS, dus wat is 't, 3u ofzo NLse tijdquote:Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef gijsie24 het volgende:
Is het nou vanavond al te zien of morgen avond? Ik bedoel via streams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wie er allemaal in de spinoffs komen dus kan met gemak geen kloot van kloppen-nee-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een spinoff voor Dog.
[ Bericht 4% gewijzigd door OMG op 21-11-2022 05:08:35 ]"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal de spinoffs graag kijken, vooral die van Rick natuurlijk.-nee-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemengde gevoelens, ondertussen-nee-
quote:Op maandag 21 november 2022 14:45 schreef Marsenal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemengde gevoelens, ondertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
quote:Op maandag 21 november 2022 10:53 schreef Marsenal het volgende:
Gekeken.Idem. Maar hoop wel dat alles nog bij elkaar komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal de spinoffs graag kijken, vooral die van Rick natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op maandag 21 november 2022 22:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Idem. Maar hoop wel dat alles nog bij elkaar komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
CRM (Civic Republic Military) is de groep die Rick meenam in de heli destijds. Ook de groep die in World Beyond een grote rol speelt en ook In Fear kwamen ze langs.quote:
Oooohw die.quote:Op maandag 21 november 2022 23:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
CRM (Civic Republic Military) is de groep die Rick meenam in de heli destijds. Ook de groep die in World Beyond een grote rol speelt en ook In Fear kwamen ze langs.
Amazon Prime . Net als FTWD, maar die lopen nog altijd een seizoen achter geloof ik.quote:Op maandag 21 november 2022 23:32 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Oooohw die.
Waar is Word Beyond eigenlijk te kijken?
Oeh. Morgen na het werken gelijk checken!quote:Op maandag 21 november 2022 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Amazon Prime . Net als FTWD, maar die lopen nog altijd een seizoen achter geloof ik.
Moeilijk irritant is dat ja... Ik wil S7 kijken maar die is nog niet te kijken terwijl het seizoen wel al in te zien is... Nergens ook een richtdatum ofzoquote:Op maandag 21 november 2022 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Amazon Prime . Net als FTWD, maar die lopen nog altijd een seizoen achter geloof ik.
Nee, inderdaad. Ik denk dat ik binnenkort S7 maar ga downloaden. Had eerste paar afleveringen al gezien maar wilde toen toch maar wachten op Prime, maar gezien de dodelijke stilte daar ga ik toch maar net als @Vlinder downloaden.quote:Op maandag 21 november 2022 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moeilijk irritant is dat ja... Ik wil S7 kijken maar die is nog niet te kijken terwijl het seizoen wel al in te zien is... Nergens ook een richtdatum ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds wanneer plaatsen we hier alles in spoilers
[ Bericht 14% gewijzigd door BasNijmegen op 22-11-2022 16:38:37 ]
Staat erop tot seizoen 7. Seizoen 7 kun je geloof ik kopen, niet zomaar met abo bekijken. Reuze irritant. We wachten al een tijdje tot dat seizoen beschikbaar wordt.quote:Op maandag 21 november 2022 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net als FTWD, maar die lopen nog altijd een seizoen achter geloof ik.
Er is nog niks over het verhaal bekend, dus waarom zou het nu al niet kloppen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe gaan ze Negan en Maggie naar New York krijgen dan? Dat klopt qua verhaal totaal niet.
Die seizoenen komen meestal beschikbaar als het volgende seizoen is begonnen. Even geduld dus nog.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Staat erop tot seizoen 7. Seizoen 7 kun je geloof ik kopen, niet zomaar met abo bekijken. Reuze irritant. We wachten al een tijdje tot dat seizoen beschikbaar wordt.
Begrijp je punt ergens wel. Ik had hetzelfde gevoel. Tenzij er geen permanente oplossing voor de situatie omtrent het virus en de uitwerking daarvan, blijft het in principe een oneindig verhaal. Dit hebben we wel gezien in de serie intussen. Er is altijd wel een slechterik die op het toneel verschijnt. Onder omstandigheden een mooi einde wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van het einde vond. Het kwam weer neer op dat ze een tegenstander verslagen hebben en weer klaar zijn voor het volgende seizoen. Het verschilt niet veel t.o.v. alle voorgaande situaties die ze gewonnen hebben (Sanctuary, The Governor, The Saviors, etc.). Het was helaas meer van hetzelfde.
Het had voor mij veel goed gemaakt als Rick zich had gemeld bij de groep en orde op zaken had gesteld. Maar helaas, na al die jaren kregen Michonne en Rick het niet voor elkaar om terug te keren om te kijken hoe hun dochter opgroeide. Jammer, zeer jammer.
Ik heb altijd met volle teugen genoten van de afleveringen van TWD, maar dit einde geeft toch een beetje een bittere nasmaak.
Niet dat het een vereiste was voor mij, maar er zijn finales van seizoenen geweest waar er meer doden zijn gevallen, ergens had ik het verwacht dat er naast Rosita nog iemand zou zijn, maar het was prima zo.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:12 schreef Scrummie het volgende:
Qua afsluiting zelf vond ik het ook wel mooi dat ze ondanks de spinoffs niets hebben laten zien, dus niet Daryl die alsnog gevangen is ofzo, of hoe Negen en Maggie al naar NYC vertrekken. Het sloot af, ondanks een open einde. Ik heb niet zoveel met mensen die roepen 'die en die moesten ook dood' of 'er moesten meer mensen dood gaan', alsof het een vereiste is dat er mensen dood moeten. Snap ik niet zo.
"We ain't the walking dead" is ook een mooie quote nadat Rick zich afvroeg of zijzelf niet "the walking dead" zijn in seizoen 6 dacht ik...quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:27 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet dat het een vereiste was voor mij, maar er zijn finales van seizoenen geweest waar er meer doden zijn gevallen, ergens had ik het verwacht dat er naast Rosita nog iemand zou zijn, maar het was prima zo.
Overigens zaten er nog wat andere leuke dingen in, Greg Nicotero (de regisseur, en meer) was de laatste walker in de aflevering waar Daryl langsreed, maar was ook de eerste die Daryl in het eerste seizoen tegenkwam.
Blijkbaar stond Chandler Riggs (Carl) ergens in de achtergrond in Alexandria, dat moet ik nog eens terugkijken.
En "we're the ones who live" is ook een terugkerend iets door de seizoenen heen.
Jawel, is bevestigd. Toch? Ze zijn in New York aan het filmen iig.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er is nog niks over het verhaal bekend, dus waarom zou het nu al niet kloppen?
Het is wel een onwaarschijnlijk duo voor een roadtrip, ja.
Angela Kang kreeg pas heel laat te weten van AMC dat seizoen 11 het laatste zou zijn. Ik denk dat ze 12 voor ogen had met daarin de terugkomst van Rick en het hele CRM gebeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:16 schreef Berkery het volgende:
Ik vond dat de laatste weken met grote stappen door het verhaal heen werd gegaan, en de laatste aflevering helemaal, alsof ze nog veel meer materiaal hadden, maar dat 80% de eindmontage niet heeft gehaald. Het ging echt van de hak op de tak.
Ja maar dan kan dat prima uitgelegd worden in die serie.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jawel, is bevestigd. Toch? Ze zijn in New York aan het filmen iig.
Wat Scrummie al zegt, het is meer dat er heus wel een kloppend verhaal van gemaakt kan worden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jawel, is bevestigd. Toch? Ze zijn in New York aan het filmen iig.
Dan mag er van mij ook nog wel een tie in komen zeg maar. Laten we zeggen de laatste twee afleveringen van de Rick & Michonne spin of in de Commonwealth waarbij we Aaron en Gabriel enzo ook terug gaan zien.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:13 schreef Dopekoe het volgende:
Het einde en de komende spinoffs geven wel ruimte voor toch een 12e seizoen, wellicht pas over een paar jaar en afhankelijk van hoe de spinoffs het gaan doen uiteraard
Oh ik dacht dat je bedoelde dat ze niet naar New York zouden gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar dan kan dat prima uitgelegd worden in die serie.
Was hij niet doodgegaan nadat hij Connie had "afgeleverd"?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
Virgil zien we ook nooit meer terug. Dat is wel echt een plot hole. Hij had best wat screentime.
Ik heb zelfs genoten van het zeer traag beginnende The Walking dead world beyondquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan mag er van mij ook nog wel een tie in komen zeg maar. Laten we zeggen de laatste twee afleveringen van de Rick & Michonne spin of in de Commonwealth waarbij we Aaron en Gabriel enzo ook terug gaan zien.
Het zou wel apart zijn als de spin offs helemaal apart eindigen van de gewone Walking Dead. Rick & Michonne die met een bootje ergens heen varen? Maggie en Negan bij een nieuwe community en Daryl bij een vrouw in Parijs? Nee, dat lijkt me heel onlogisch en ook onaangenaam.
Ik ben toch wel heel benieuwd naar de spin offs. Gewoon lekker popcorn time, het hoeft ook niet altijd geweldig te zijn en als ze het toch willen uitmelken, waarom niet. Het is gewoon lekker kijken.
Nee die was daarna gewoon ineens pleite.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Was hij niet doodgegaan nadat hij Connie had "afgeleverd"?
Hielp hij niet in Alexandria toen de walkers daar binnen kwamen en Judith en Rosita en zo met kinderen probeerden te ontsnappen? In ieder geval is hij nooit meer ergens genoemd of zo.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Was hij niet doodgegaan nadat hij Connie had "afgeleverd"?
Wordt ook de laatste las ik. Ik denk wel dat ik ga kijken ergens komend jaar. Hoop dat er nog een interplay komt, het verhaal eindigt en Morgan gaat naar the commonwealth.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:19 schreef Dopekoe het volgende:
Zit met smart te wachten tot seizoen 7 van ftwd op Prime komt.
Dit idd. Closure. Dan vind ik het helemaal prima.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:15 schreef RubenSosa het volgende:
Nog steeds de hoop dat FTWD (morgan) nog samen komt met Rick en Michonne. En misschien wel Beyond mensen die daar voorbij komen op 1 of andere manier.
En dan naar huis voor judith.
fin
Morgan en Rick zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:15 schreef RubenSosa het volgende:
Nog steeds de hoop dat FTWD (morgan) nog samen komt met Rick en Michonne. En misschien wel Beyond mensen die daar voorbij komen op 1 of andere manier.
En dan naar huis voor judith.
fin
Daar ben ik echt na 1,5 EP mee gestopt, zo ontzettend slecht in mijn ogen.quote:Op maandag 21 november 2022 23:32 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Oooohw die.
Waar is Word Beyond eigenlijk te kijken?
Het begint heel traag, maar wordt wel veel beterquote:Op woensdag 30 november 2022 16:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar ben ik echt na 1,5 EP mee gestopt, zo ontzettend slecht in mijn ogen.
Is dat die serie waar die kinderen weglopen om te onderzoeken?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
8 wordt al opgenomenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wordt ook de laatste las ik. Ik denk wel dat ik ga kijken ergens komend jaar. Hoop dat er nog een interplay komt, het verhaal eindigt en Morgan gaat naar the commonwealth.
Het einde is toch veelbelovend hoor, weer een stukje van de totale puzzel.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zal toch moeten kijken om meer te weten te komen over de CRM. Ook in Fear zaten ze las ik. Ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het einde is toch veelbelovend hoor, weer een stukje van de totale puzzel.
Ohhh dank je!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:08 schreef SEMTEX het volgende:
Voor wie het nog niet doorhad, FTWD seizoen 7 staat op Amazon prime!
quote:Op maandag 21 november 2022 10:53 schreef Marsenal het volgende:
Gekeken.Wat uitermate teleurstellend einde.. Dan maar Ftwd verder kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal de spinoffs graag kijken, vooral die van Rick natuurlijk.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Mjah, er is ook niks memorabels aan, eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat uitermate teleurstellend einde.. Dan maar Ftwd verder kijken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:08 schreef SEMTEX het volgende:
Voor wie het nog niet doorhad, FTWD seizoen 7 staat op Amazon prime!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door WheatWaffles op 07-01-2023 21:20:01 (spoilerhuilies. ) ]
Gvd, gebruik spoilers bij dit soort dingen.quote:
Niet vloeken. En gebruik zelf spoilersquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gvd, gebruik spoilers bij dit soort dingen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:16 schreef WheatWaffles het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
quote:Op zondag 8 januari 2023 23:12 schreef Inca het volgende:
[..]Ik denk ook wel dat Madison haar nog terugziet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:39 schreef RubenSosa het volgende:
Seizoen 7 is al klaar sinds mei 2022. Dus waarom spoilers?
quote:Sommige online streamingdiensten, zoals Netflix, brengen hun series per seizoen in één keer uit. Aangezien iedereen deze op zijn eigen tempo kijkt kan informatie over de afleveringen het beste in een spoiler-tag met aflevering nummer geplaatst worden.
Want het is zo moeilijk om gewoon die spoiler tags te gebruiken. Ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2023 01:23 schreef Vlinder het volgende:
Dit is wel het USA topic...
Nou hou ik me dus al tijden in want ik heb de serie allang uit. Maar nu nog gaan miepen? Dan gewoon niet meelezen tot je zelf klaar bent toch?
Wait what.. waar kan ik die zien?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:26 schreef Tim86 het volgende:
Hype is wel echt weg he. De Maggie&Negan (Dead City) spinoff is al een paar weken onderweg en daar kom ik pas net achter
Op de bekende sites waar je afleveringen kan bekijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mutsaers__78 op 28-06-2023 16:58:05 ]
Eens, braaf elf seizoenen afgekeken en vaak met tegenzin en dan is het nog niet afgelopen. Voor mijn gevoel gaat het pas beginnen en dan krijgen we in 2024 nog een spinoff met Rick .quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:26 schreef Tim86 het volgende:
Hype is wel echt weg he. De Maggie&Negan (Dead City) spinoff is al een paar weken onderweg en daar kom ik pas net achter
Amazon etc. Er zijn 32 volumes (193 issues) en nog wat specials. Je kan de volumes voor een tientje per stuk kopen of, wat ik zou adviseren, gaan voor de compendiums:quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:33 schreef Homey het volgende:
Ik heb afgehaakt na 11 seizoenen walking death.
Wil eigenlijk wel het boek kopen, wie weet waar ik een winkel kan vinden met de volledige comic?
quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Op de bekende sites waar je afleveringen kan bekijken.
Verder vind ik het een leuke aanvulling op TWD. Speelt zich dit keer af in de grote stad.Op zich hoeft dat niet in dit topic als spoiler toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag er een apart topic voor de nieuwe spinoff komen? Ik heb net de reguliere twd af en ben bezig met de laatste afleveringen van Ftwd en heb geen behoefte aan spoilers her en derJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Het USA topic over the walking dead. Niet over Fear the Walking Dead.quote:Op maandag 9 januari 2023 01:23 schreef Vlinder het volgende:
Dit is wel het USA topic...
Nou hou ik me dus al tijden in want ik heb de serie allang uit. Maar nu nog gaan miepen? Dan gewoon niet meelezen tot je zelf klaar bent toch?
Wou dat ik de issues verzameld had. Stel je voor dat je 193 van die boekjes als verzameling had.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amazon etc. Er zijn 32 volumes (193 issues) en nog wat specials. Je kan de volumes voor een tientje per stuk kopen of, wat ik zou adviseren, gaan voor de compendiums:
Daar zijn er 4 van en dat zijn alle volumes samen:
https://undeadwalking.com(...)20and%20the%20novels.
Die zijn rond de 40 per stuk. Hier in de UK tenminste (pond).
[ afbeelding ]
Je jaagt er wel mensen mee weg die niet bij zijn en over de serie willen ouwehoeren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich hoeft dat niet in dit topic als spoiler toch?
Mag er een apart topic voor de nieuwe spinoff komen? Ik heb net de reguliere twd af en ben bezig met de laatste afleveringen van Ftwd en heb geen behoefte aan spoilers her en der
Waarmee jaag ik mensen weg? Met de vraag of iemand spoilers wil gebruiken ipv dingen te spijkeren?quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je jaagt er wel mensen mee weg die niet bij zijn en over de serie willen ouwehoeren.
Misschien heb ik je verkeerd begrepen dan, als je geen spoilers wil ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarmee jaag ik mensen weg? Met de vraag of iemand spoilers wil gebruiken ipv dingen te spijkeren?
Ik vraag juist of er een apart topic voor kan komen...
Met John Lockequote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:16 schreef Discombobulate het volgende:
Rick spinoff. Ik ga deze wel kijken hoor, gewoon lekker wat vermaak als vanouds, aangezien het wel de hoofdverhaallijn is. Ja, waarom ook niet, ben wel benieuwd. De andere spin offs iig niet gekeken.
Nog niet...quote:Op zondag 25 februari 2024 22:21 schreef Discombobulate het volgende:
Het kijkt toch echt wel heel erg lekker weg. Interessant. Andere mensen 'm ook al gezien?
Ik dacht dat hij een paar films zou maken maar dit is dus gewoon weer een nieuwe serie?quote:Op maandag 26 februari 2024 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
Misschien een speciaal topic voor aanmaken als daar animo voor is. Vind The Ones Who Live echt een stuk beter qua kwaliteit.
Elke spin off heeft zn eigen topic om spoileren te voorkomenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:32 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen Rick spin off. Moet daar een speciaal topic voor of kan dat ook hier?
Waar kan ik hem zien dan? Op welke Nederlandse zender?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:21 schreef Discombobulate het volgende:
Het kijkt toch echt wel heel erg lekker weg. Interessant. Andere mensen 'm ook al gezien?
Kan iemand ééntje maken met een fatsoenlijke OP? Ik ben daar niet zo goed in.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Elke spin off heeft zn eigen topic om spoileren te voorkomen
1-2 (of misschien 3) seizoenen. Meer wordt het niet. Oh ja, dit is dus in plaats van de films.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een paar films zou maken maar dit is dus gewoon weer een nieuwe serie?
Nog nergens; alleen beschikbaar op AMC+ voor streaming. En raad eens waar wij, mensen in Nederland, (zonder vpn) geen toegang tot kunnen krijgen...quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waar kan ik hem zien dan? Op welke Nederlandse zender?
Maar aangezien TWD zelf is afgelopen, waarom niet hier? Daarbij gaat het wel om de hoofdpersoon uit de originele series....eigenlijk IS Rick The Walking Deadquote:Op woensdag 28 februari 2024 15:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Elke spin off heeft zn eigen topic om spoileren te voorkomen
Ik was er al bang voor. Fox/Star bla bla moet het eerst aankopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nog nergens; alleen beschikbaar op AMC+ voor streaming. En raad eens waar wij, mensen in Nederland, (zonder vpn) geen toegang tot kunnen krijgen...
En dan een surprised pikachu face doen dat mensen piratenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nog nergens; alleen beschikbaar op AMC+ voor streaming. En raad eens waar wij, mensen in Nederland, (zonder vpn) geen toegang tot kunnen krijgen...
Je mist wel de achtergrond waarom het karakter van Rick zo ontzettend tof is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:06 schreef Friday12 het volgende:
Is de serie wat als je TWD zelf niet hebt afgekeken?
Ik heb het tot seizoen 9 gezien geloof ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je mist wel de achtergrond waarom het karakter van Rick zo ontzettend tof is.
Persoonlijk zou ik het niet kijken als je niet de originele TWD gekeken hebt.
Dus tot dat Rick verdween uit de serie. Dan weet je genoeg om deze spinoff te kunnen volgen. Hou er rekening mee dat Michonnequote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb het tot seizoen 9 gezien geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
Ik doe dat echt al jaren zonder problemen en zonder VPN. Mensen moeten niet zo bang zijn daarvoor joh.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En dan een surprised pikachu face doen dat mensen piraten
Al sinds prison break/heroes seizoen 1quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik doe dat echt al jaren zonder problemen en zonder VPN. Mensen moeten niet zo bang zijn daarvoor joh.
Hm. Ik heb bij de beelden van deze Rick serie voor het eerst het idee dat het er niet uitziet als goedkope troep. Is er niet een handige Rick+Michonne turbo recap ergens te bekijken? Want 131 afleveringen TWD terugkijken is natuurlijk totaal geen optie.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je mist wel de achtergrond waarom het karakter van Rick zo ontzettend tof is.
Persoonlijk zou ik het niet kijken als je niet de originele TWD gekeken hebt.
Genoeg recaps op YouTube.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hm. Ik heb bij de beelden van deze Rick serie voor het eerst het idee dat het er niet uitziet als goedkope troep. Is er niet een handige Rick+Michonne turbo recap ergens te bekijken? Want 131 afleveringen TWD terugkijken is natuurlijk totaal geen optie.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus tot dat Rick verdween uit de serie. Dan weet je genoeg om deze spinoff te kunnen volgen. Hou er rekening mee dat MichonneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡Prima vermaakt met aflevering twee. Het is wel echt van een stuk betere kwaliteitA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.woensdag 6 maart 2024 @ 12:42:58 #158Tim86
Ik ben nu door de spin-offs van afgelopen jaar aan het gaan. Eerst het laatste seizoen van Fear afgerond. Dat is echt 5 jaar te lang doorgegaan ofzo, achterlijk slecht en minachting voor de kijker.
Ben nu de Maggie & Negan (Dead City) aan het kijken, eerste 3 afleveringen wel vermakelijk eigenlijk. Negan is altijd wel tof.
Hierna Daryl Dixon en tegen die tijd kan ik mooi The Ones Who Live bingenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''Er is één seizoen Maggie & Negan en één Daryl in Frankrijk toch? Niet meer? Voegt het nog wat toe aan het gehele verhaal?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben nu door de spin-offs van afgelopen jaar aan het gaan. Eerst het laatste seizoen van Fear afgerond. Dat is echt 5 jaar te lang doorgegaan ofzo, achterlijk slecht en minachting voor de kijker.
Ben nu de Maggie & Negan (Dead City) aan het kijken, eerste 3 afleveringen wel vermakelijk eigenlijk. Negan is altijd wel tof.
Hierna Daryl Dixon en tegen die tijd kan ik mooi The Ones Who Live bingen
Ones Who Live is echt wel heel tof, zat echt boven m'n verwachtingen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.donderdag 7 maart 2024 @ 11:42:38 #160Tim86
Klopt, maar beide zijn al renewed voor nog een seizoen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er is één seizoen Maggie & Negan en één Daryl in Frankrijk toch? Niet meer? Voegt het nog wat toe aan het gehele verhaal?
Ones Who Live is echt wel heel tof, zat echt boven m'n verwachtingen.
Geen idee of ze iets toevoegen. Vooralsnog niet echt op basis van Dead City. Meer een gevalletje: What happened to..
Flinke time jump ook wel, Hershell Jr is een stuk ouder.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Mike op 12-03-2024 21:29:43 ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.maandag 11 maart 2024 @ 23:46:08 #163tombolafan
-Miauw-fanDan nog, mensen die TWD gezien hebben maar de spin off nog niet hoeven hier geen spoilers te lezen toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar aangezien TWD zelf is afgelopen, waarom niet hier? Daarbij gaat het wel om de hoofdpersoon uit de originele series....eigenlijk IS Rick The Walking DeadJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3dinsdag 12 maart 2024 @ 10:15:09 #164tombolafan
-Miauw-fanKan iedereen hier verder over de nieuwe serie ipv hier te spoileren?
F&S / The Walking Dead: The Ones Who LiveJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3woensdag 27 maart 2024 @ 20:48:52 #165Notorious_Roy
Doomed since 1889Klaar met Fear the Walking Dead. Vond het een mooi einde zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walking Dead franchise is voor mij hiermee wel gesloten. De andere spin offs laat ik aan me voorbij gaanThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-listquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klaar met Fear the Walking Dead. Vond het een mooi einde zo.The Ones Who Live is wel echt vele malen beter. Ik zou die nog wel kijken als ik jou was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walking Dead franchise is voor mij hiermee wel gesloten. De andere spin offs laat ik aan me voorbij gaanA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.donderdag 28 maart 2024 @ 18:32:57 #167Notorious_Roy
Doomed since 1889Maar die wordt nog nergens gestreamd dus da kenniequote:Op donderdag 28 maart 2024 18:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
The Ones Who Live is wel echt vele malen beter. Ik zou die nog wel kijken als ik jou was.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: