SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Mike op 12-03-2024 21:29:43 ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Dan nog, mensen die TWD gezien hebben maar de spin off nog niet hoeven hier geen spoilers te lezen toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar aangezien TWD zelf is afgelopen, waarom niet hier? Daarbij gaat het wel om de hoofdpersoon uit de originele series....eigenlijk IS Rick The Walking Dead
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walking Dead franchise is voor mij hiermee wel gesloten. De andere spin offs laat ik aan me voorbij gaanThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klaar met Fear the Walking Dead. Vond het een mooi einde zo.The Ones Who Live is wel echt vele malen beter. Ik zou die nog wel kijken als ik jou was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walking Dead franchise is voor mij hiermee wel gesloten. De andere spin offs laat ik aan me voorbij gaanA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Maar die wordt nog nergens gestreamd dus da kenniequote:Op donderdag 28 maart 2024 18:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
The Ones Who Live is wel echt vele malen beter. Ik zou die nog wel kijken als ik jou was.
Wordt binnenkort op Star Channel uitgezonden. Anders een VPN aanschaffen, locatie op Amerika zetten en vervolgens de serie op Netflix opzoeken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die wordt nog nergens gestreamd dus da kennie
Star Channel zit bij Ziggo toch? Dan kan ik het wel kijken, thnx!quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Wordt binnenkort op Star Channel uitgezonden. Anders een VPN aanschaffen, locatie op Amerika zetten en vervolgens de serie op Netflix opzoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |