Die zit sowieso niet in de comic.quote:
Toen was nog niet iedereen besmet met dat virus en was dood nog echt dood?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shane sneed ook zijn eigen hand open om walkers te lokken terwijl hij vlak daarvoor nog een zombie had neergestoken met dat mes, dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.
Ik ga er zelf vanuit dat ze dezelfde denkwijze als in de comics hanteren: Iedereen is besmet met het zombievirus. Dat virus treedt pas in werking als je dood gaat (tenzij je al een kogel door je kop hebt gekregen). De reden dat mensen dood gaan door kleine zombie bites is puur omdat ze vol zitten met bacteriën etc.
Enige wat we hier nog niet begrijpen icm die theorie is hoe het dan kan dat al die mensen dood in hun auto lagen op de snelweg..
of een poging van het leger om het virus tegen te houden door een gebied met gas te bestokenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was nog niet iedereen besmet met dat virus en was dood nog echt dood?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:01 schreef FoXje het volgende:
Kirkman states the reason for this is because the passengers all suffered brain trauma from the car crashes.
In 28 Days Later heb je wel een heel ander soort zombie dan in TWD natuurlijk, het zijn meer geinfecteerden en ze leven eigenlijk ook nog gewoon, vandaar dat ze meteen veranderen bij besmetting. Bij TWD zombies dient de 'host' dus eerst dood te gaan, maakt niet uit hoe, voordat het virus/whatever actief kan worden in de hersenen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:18 schreef picodealion het volgende:
Ontopic snap ik trouwens echt niet dat ze zo slordig zijn met bloed. Het spat op hun gezichten (1 druppel bloed in je oog lijkt me al ernstig, zie 28 Days Later), ze snijden in hun handen, ze verstoppen zich met open wonden en al onder walkers. Ik blijf me af en toe verbazen over de stommiteiten. Maargoed, dat is natuurlijk inherent aan alle zombie films (en dus series, blijkbaar).
Ik hoop het eigenlijk niet. Ik duim voor kleinere groep(en?), dat kind dood en flink wat benarde situaties.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:00 schreef shifto het volgende:
Daarbij vallen ze nu wel neer als bosjes! Zal wel weer een uitbreiding van de groep aankomen volgend seizoen?
Ik zit nu al soms met hartkloppingen te kijkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk niet. Ik duim voor kleinere groep(en?), dat kind dood en flink wat benarde situaties.
Dan ken ik een paar films die je beter kan vermijdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zit nu al soms met hartkloppingen te kijken
Vertelquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan ken ik een paar films die je beter kan vermijden
quote:Glenn Mazzara stated on his twitter account that Morgan and Duane would one day return, but it is unknown when or where they will be.
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef NoBody122 het volgende:
Wát.. een.. ep..! Had nooit gedacht dat Shane eraan zou gaan (of überhaupt één van de 2 'leiders'). Gigantische cliffhanger ook weer: Zeer, zeer benieuwd naar volgende week, derhalve.
Is da dat wijf met die zwaarden?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:00 schreef Funzel het volgende:
Voor de comic lezers: Michonne schijnt in de ep te komen.
ik las dat ze mogelijk volgende week haar opwachting maaktquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef Funzel het volgende:
Ja dacht het wel. Lees zelf de comic niet, maar een collega wist het mij te vertellen en hij zit er niet vaak naast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door RanTheMan op 14-03-2012 17:06:35 ]“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:55 schreef RanTheMan het volgende:
Mn post hierboven klopt niet overigens deels, ze schijnt er half in te zitten, ik ging googlen, maar dat had ik niet moeten doen, de hele aflevering outline staat al online... waarom heb ik dat nu weer gelezen![]()
Voor degene die het wil weten in de spoiler, maar wees gewaarschuwd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOO TEMPTING! Zet dat hier dan ook niet neer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Niemand die het raar vind dat de walkers niet komen als Rick Shane neersteekt en Shane zijn pistool af gaat maar een minuut later ze massaal eraan komen als Carl een keer schiet?
En er is nog wel iets van een militaire macht die niet zombie is, zie de helikopter boven Atlanta in de eerste aflevering.In 1 van de afleveringen dit seizoen zag je in een terugblik al hoe ze Atlanta aan het bombarderen waren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Toch zou het eens grappig zijn in een show..zombie outbreak en gwn de USAF laten bombarderen met napalm en dan wat apaches + bradleys + Abrams TUSKS schoon laten vegen. US soldiers in full body armor en klaar.
Ze weten dat het sowieso ook in Frankrijk is, dus Noord Amerika, Zuid Amerika, Europa, Afrika en Asië zijn sowieso geïnfecteerd aangezien het zich snel verspreid over land.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien is er wel een plek waar geen zombies zijn maar Rick en Co weten dat niet want geen communicatie![]()
Ze moeten er natuurlijk heenlopen he. Het zijn geen hardlopers he.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:21 schreef 1shot1kill het volgende:
Niemand die het raar vind dat de walkers niet komen als Rick Shane neersteekt en Shane zijn pistool af gaat maar een minuut later ze massaal eraan komen als Carl een keer schiet?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: