Ge-ni-ale filmquote:
Als Carl er niet was had Rick zich niet omgedraaid en dan had hij Shane zelf een zombie zien worden en hem zelf dood geschoten,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Deus ex machina kutjoch en horde zombies
Incubatietijd enzo. Iemand wordt ziek maar het duurt bijvoorbeeld 6maanden voordat het sterk genoeg is om de overhand te krijgen. In 6 maanden tijd heb jij contact gehad met zowat de hele wereld.(jij raakt iemand aan, die raakt iemand aan, die raakt iemand aan etc etc).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar een airborn virus verspreidt zich niet zomaar in elke hoek van de wereld.
Die zombies kunnen rennen, dat is een stuk lastigerquote:
Ik zat het te kijken en besefte dat ik de weddenschap had verloren.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Ugjerke het volgende:
In de eerste of tweede aflevering van de Talking Dead zei Robert Kirkman al dat iedereen besmet was, maar niemand wilde dat hier geloven.
Volgens mij heb ik nu een paar weddenschappen gewonnen.
Misschien zijn die er wel, maar ze zitten in de binnenlanden. Moeilijk daar komen met je bootquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het altijd jammer met dit soort shows dat bijv. de US navy er niet meer is. Terwijl die op zee zitten. Hoe kunnen ze dan een infectie oplopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen dit soort dingen wel in een spoiler aub? Ik kijk bewust geen promo's om dit soort spoilers te voorkomen namelijkquote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die sneak ziet er nice uit. Gaat Lory dood?
Maar als het virus alleen actief wordt als je dood gaat, zoals iemand al eerder zei in dit topic, maakt het niet veel uit toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:18 schreef picodealion het volgende:
Ontopic snap ik trouwens echt niet dat ze zo slordig zijn met bloed. Het spat op hun gezichten (1 druppel bloed in je oog lijkt me al ernstig, zie 28 Days Later), ze snijden in hun handen, ze verstoppen zich met open wonden en al onder walkers. Ik blijf me af en toe verbazen over de stommiteiten. Maargoed, dat is natuurlijk inherent aan alle zombie films (en dus series, blijkbaar).
Amerika heeft all the best tsuff.. Wij ook maar import tegen woekerprijzenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef JK het volgende:
Vette aflevering! De volgende dus pas in oktober? Weer even wachten dus.
28 Days/Weeks later is ook echt een geweldige film.. en de muziek van 28 weeks later wordt nog met enige regelmaat gebruikt in Nederlandse tvprogramma's. John Murphy weet wel een goed deuntje neer te zetten, vooral ook bij die openingsscene van 28 weeks later zoals hierboven.
Maargoed, hier zijn het eigenlijk ook niet echt zombies/doden he, maar het 'rage'-virus wat mensen helemaal gek maakt.. tijd voor 28 months later.. blijft die al in-development staan voor een tijdje.
Binnenkort misschien eens de Walking Dead Compendium kopen ofzo, zag ze bij Barnes & Noble te koop (Amerika) voor een 30 dollar ofzo. Mooi wat leesvoer om de komende maanden door te komen. Seizoen 2 begon zwak, maar na de break werd ie veel beter. Gelukkig maar!
Rick wel nu, zij hintten er al een tijdje op. No bitemarks. En Daryl was die andere joch ook al aan het onderzoeken,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef Sooph het volgende:
[..]
Maar als het virus alleen actief wordt als je dood gaat, zoals iemand al eerder zei in dit topic, maakt het niet veel uit toch?
Niet dat de personages dat weten
Showdownquote:Op maandag 12 maart 2012 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgende aflevering gaat leuk worden
Ze volgen de comic half dus ben benieuwd wat/wie ze gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zat het te kijken en besefte dat ik de weddenschap had verloren.
Gefeliciteerd![]()
Zal deze ongein wel een tijdje in m'n sig laten.![]()
Toffe aflevering, leuk dat Shane dood is. Flink personeelsverloop past wel bij deze serie. Moeten er wel gave nieuwe personages komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |