Dat hebben ze toch al gegeven deze ep.Veel meer zal er voorlopig niet uit komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso mogen ze wel meer uitleg geven over het virus.
Volgens mij was het al bekend dat Jenner dit zei? :pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch al gegeven deze ep.Veel meer zal er voorlopig niet uit komen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het vooruitzicht is, we gaan hoogstwaarschijnlijk allemaal toch dood is de situatie toch echt anders. Zie de zwangerschap van die ene maar, ze had de baby bijna laten aborteren.
Ik denk dat dit ook de reden is waarom ik Dale een held vond.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet Lord of the Flies maar eens lezen
Ze hadden het een paar eps geleden nog over scratches en bij deze ep zochten ze naar beten van zombiesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij was het al bekend dat Jenner dit zei? :p
Waarom denk je dat Rick die gasten in de bar naschoot in hun hoofdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze hadden het een paar eps geleden nog over scratches en bij deze ep zochten ze naar beten van zombies
zekerheidjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Rick die gasten in de bar naschoot in hun hoofd
Idd. Kleerhangers genoegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
DIe baby zou ik ook gewoon laten aborteren.
Die soldaat in de tank was wel een zombiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
Al is er miss een plothole...die soldaat die dood lag in de tank, die had zichzelf niet in zijn hoofd geschoten volgens mij, en hij was geen zombie.
Gaat niet gebeuren, in de comics maken ze dat ook niet bekendquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso mogen ze wel meer uitleg geven over het virus.
Welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die soldaat in de tank was wel een zombie
Zoals in Dawn of the Dead?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:35 schreef RacerDKB het volgende:
Ik hoop dat die baby als zombie geboren wordt en meteen een hap zet in Lori haar dijen
Ja, en dan knalt Rick hem neer en gaan zijn oren zo suizen enzo..dat is een van de meest iconische scenes uit de hele serie imo..Net als er geen hoop meer is hoort hij Glen door zijn walkiequote:
Ja dat weet ik nog, ik raak dan in de war met iets anders, een dode soldaat/halve skelet in een tank.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, en dan knalt Rick hem neer en gaan zijn oren zo suizen enzo..dat is een van de meest iconische scenes uit de hele serie imo..Net als er geen hoop meer is hoort hij Glen door zijn walkie
Natuurlijk niet. Die hebben ze nog wel even iets door zijn kop geslagen voor zijn begrafenis hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:16 schreef opinionr het volgende:
Dale zijn buik is open gereten. Kop zat er nog an, dus die komt ook terug.
Daryl schoot m dood voordat ie terug kon komenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:16 schreef opinionr het volgende:
Dale zijn buik is open gereten. Kop zat er nog an, dus die komt ook terug.
Terug naar de natuurtoestand, oorlog van iedereen tegen iedereenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom er zoveel onderlinge strijd isManmanman de hele wereld is aan gort en zij gaan zich zorgen maken over wie het liefst is voor je vrouw en als gevolg daarvan ga je je beste vriend de keel doorsnijden.
Zo die zombies zijn wel ff iets snellerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |