Ik heb zelf de comic niet gelezen ( ik weet niet of dat handig is ) aangezien ik niet dingen voor me wil spoilenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shane sneed ook zijn eigen hand open om walkers te lokken terwijl hij vlak daarvoor nog een zombie had neergestoken met dat mes, dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.
Ik ga er zelf vanuit dat ze dezelfde denkwijze als in de comics hanteren: Iedereen is besmet met het zombievirus. Dat virus treedt pas in werking als je dood gaat (tenzij je al een kogel door je kop hebt gekregen). De reden dat mensen dood gaan door kleine zombie bites is puur omdat ze vol zitten met bacteriën etc.
Enige wat we hier nog niet begrijpen icm die theorie is hoe het dan kan dat al die mensen dood in hun auto lagen op de snelweg..
Dat zei hij idd maar dat ging over de comics volgens mij..niet de serie. Kijk Talking Dead ook iedere week, wel een leuke aanvullingquote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Ugjerke het volgende:
In de eerste of tweede aflevering van de Talking Dead zei Robert Kirkman al dat iedereen besmet was, maar niemand wilde dat hier geloven.
Volgens mij heb ik nu een paar weddenschappen gewonnen.
Waarom wil je het vergelijken?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:45 schreef WatskeZegt het volgende:
Hoe zou ik AMC kunnen vergelijken? Met een zender zoals RTL bijv?
quote:
Nee maar ik bedoel kwa kijkcijfersquote:Op maandag 12 maart 2012 20:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je het vergelijken?
Amerikaanse kabeltelevisie is nauwelijks te vergelijken met Nederlandse prutzenders.
AMC heeft nieuwe briljant content als Mad Men, Breaking Bad, Walking Dead, etc.
RTL koopt/jat concepten en uitzendrechten.
Left4 Deadquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Zith het volgende:
[..]De laatste aflevering van the walking dead is net zoals die van de Left4Dead campaigns: je eindplaats wordt door eindeloze hordes zombies aangevallen en die moet je van je af schieten.
![]()
vanaf 6:00 !
Ten tijde van zulke rampen zullen die wel aan land komenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het altijd jammer met dit soort shows dat bijv. de US navy er niet meer is. Terwijl die op zee zitten. Hoe kunnen ze dan een infectie oplopen.
Neen, daar hebben ze de US army voor en National guard juist voor. En buiten dat, een Us navy/army/air force base kan nooit overlopen worden door zombies.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ten tijde van zulke rampen zullen die wel aan land komen
Tjap, op het moment dat het hele land door zombies genakt word zetten ze echt wel alles in wat ze hebben. Denk je dat zo'n situatie hetzelfde is als een gemiddelde oorlog?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neen, daar hebben ze de US army voor en National guard juist voor. En buiten dat, een Us navy/army/air force base kan nooit overlopen worden door zombies.
Als de doden gaan leven zijn ze ook niet kk dom lijkt mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tjap, op het moment dat het hele land door zombies genakt word zetten ze echt wel alles in wat ze hebben. Denk je dat zo'n situatie hetzelfde is als een gemiddelde oorlog?
En dan ook echt honderden. Die schijnbaar helemaal niet ver weg zaten!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:44 schreef ConnerJohn het volgende:
Het is jammer dat de show zo inconsequent is. Ene moment schieten ze met zn allen tientalllen keren op de schuur en nu moeten opeens alle zombies komen vanwege 2 kogels?
Gwn rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
10k zombies.
Zit je daar met je tank, in hartje New York
success
Die dingen kunnen toch gewoon rondlopen. Kan gewoon zijn dat ze een stuk verder zatenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan ook echt honderden. Die schijnbaar helemaal niet ver weg zaten!
+quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die dingen kunnen toch gewoon rondlopen. Kan gewoon zijn dat ze een stuk verder zaten
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, wat zeur ik, zombies en realisme
Het is gewoon zo'n 'kudde' net als toen op de snelweg..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Herschell die riep halverwege de episode iets over dat het moeras aan het opdrogen was en dat ze noodgedwongen zich terug moesten gaan trekken richting het huis. Dus wellicht is dat de reden dat ze ineens massaal aan komen wandelenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Via de lucht. Hoe kunnen de levenden anders ook al geïnfecteerd isquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het altijd jammer met dit soort shows dat bijv. de US navy er niet meer is. Terwijl die op zee zitten. Hoe kunnen ze dan een infectie oplopen.
Naar wat ik begreep werden ze eerder tegengehouden door het water uit de beek (vastzitten in het moeras o.a.) maar dat deze zo goed als opgedroogd was, waardoor ze makkelijker richting de boerderij konden komen. En het vee rond de boerderij trekt de zombies aan, dus ze waren toch wel die kant op gekomen. Alleen nu iets snellerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit. Het is al vaker gezegd dat geluid levensgevaarlijk is. Als het een enkele walker is kan het weinig kwaad, maar als er toevallig net een horde voorbij trekt ben je de lul.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n 'kudde' net als toen op de snelweg..
En wie zegt dat de infectie ff een halve oceaan over gaat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Via de lucht. Hoe kunnen de levenden anders ook al geïnfecteerd is
Ja maar een airborn virus verspreidt zich niet zomaar in elke hoek van de wereld.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Via de lucht. Hoe kunnen de levenden anders ook al geïnfecteerd is
...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep werden ze eerder tegengehouden door het water uit de beek (vastzitten in het moeras o.a.) maar dat deze zo goed als opgedroogd was, waardoor ze makkelijker richting de boerderij konden komen. En het vee rond de boerderij trekt de zombies aan, dus ze waren toch wel die kant op gekomen. Alleen nu iets sneller.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Herschell die riep halverwege de episode iets over dat het moeras aan het opdrogen was en dat ze noodgedwongen zich terug moesten gaan trekken richting het huis. Dus wellicht is dat de reden dat ze ineens massaal aan komen wandelen
Je snapt het psychologische effect, van een wereld die ten einde is, niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom er zoveel onderlinge strijd isManmanman de hele wereld is aan gort en zij gaan zich zorgen maken over wie het liefst is voor je vrouw en als gevolg daarvan ga je je beste vriend de keel doorsnijden.
Misschien is er wel een plek waar geen zombies zijn maar Rick en Co weten dat niet want geen communicatiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En wie zegt dat de infectie ff een halve oceaan over gaat?
Juist wel. Dan ga je je namelijk geen zorgen maken over dat soort futiliteiten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je snapt het psychologische effect, van een wereld die ten einde is, niet?
Als je mijn tweede post er nou ook nog even bijquotequote:
Je moet Lord of the Flies maar eens lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom er zoveel onderlinge strijd isManmanman de hele wereld is aan gort en zij gaan zich zorgen maken over wie het liefst is voor je vrouw en als gevolg daarvan ga je je beste vriend de keel doorsnijden.
Ja, dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep werden ze eerder tegengehouden door het water uit de beek (vastzitten in het moeras o.a.) maar dat deze zo goed als opgedroogd was, waardoor ze makkelijker richting de boerderij konden komen. En het vee rond de boerderij trekt de zombies aan, dus ze waren toch wel die kant op gekomen. Alleen nu iets sneller.
Ik bedoelde GMTA enzo!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je mijn tweede post er nou ook nog even bijquote.
Als het vooruitzicht is, we gaan hoogstwaarschijnlijk allemaal toch dood is de situatie toch echt anders. Zie de zwangerschap van die ene maar, ze had de baby bijna laten aborteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Juist wel. Dan ga je je namelijk geen zorgen maken over dat soort futiliteiten.
Dat hebben ze toch al gegeven deze ep.Veel meer zal er voorlopig niet uit komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso mogen ze wel meer uitleg geven over het virus.
Volgens mij was het al bekend dat Jenner dit zei? :pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch al gegeven deze ep.Veel meer zal er voorlopig niet uit komen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het vooruitzicht is, we gaan hoogstwaarschijnlijk allemaal toch dood is de situatie toch echt anders. Zie de zwangerschap van die ene maar, ze had de baby bijna laten aborteren.
Ik denk dat dit ook de reden is waarom ik Dale een held vond.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet Lord of the Flies maar eens lezen
Ze hadden het een paar eps geleden nog over scratches en bij deze ep zochten ze naar beten van zombiesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij was het al bekend dat Jenner dit zei? :p
Waarom denk je dat Rick die gasten in de bar naschoot in hun hoofdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze hadden het een paar eps geleden nog over scratches en bij deze ep zochten ze naar beten van zombies
zekerheidjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Rick die gasten in de bar naschoot in hun hoofd
Idd. Kleerhangers genoegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
DIe baby zou ik ook gewoon laten aborteren.
Die soldaat in de tank was wel een zombiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
Al is er miss een plothole...die soldaat die dood lag in de tank, die had zichzelf niet in zijn hoofd geschoten volgens mij, en hij was geen zombie.
Gaat niet gebeuren, in de comics maken ze dat ook niet bekendquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso mogen ze wel meer uitleg geven over het virus.
Welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die soldaat in de tank was wel een zombie
Zoals in Dawn of the Dead?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:35 schreef RacerDKB het volgende:
Ik hoop dat die baby als zombie geboren wordt en meteen een hap zet in Lori haar dijen
Ja, en dan knalt Rick hem neer en gaan zijn oren zo suizen enzo..dat is een van de meest iconische scenes uit de hele serie imo..Net als er geen hoop meer is hoort hij Glen door zijn walkiequote:
Ja dat weet ik nog, ik raak dan in de war met iets anders, een dode soldaat/halve skelet in een tank.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, en dan knalt Rick hem neer en gaan zijn oren zo suizen enzo..dat is een van de meest iconische scenes uit de hele serie imo..Net als er geen hoop meer is hoort hij Glen door zijn walkie
Natuurlijk niet. Die hebben ze nog wel even iets door zijn kop geslagen voor zijn begrafenis hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:16 schreef opinionr het volgende:
Dale zijn buik is open gereten. Kop zat er nog an, dus die komt ook terug.
Daryl schoot m dood voordat ie terug kon komenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:16 schreef opinionr het volgende:
Dale zijn buik is open gereten. Kop zat er nog an, dus die komt ook terug.
Terug naar de natuurtoestand, oorlog van iedereen tegen iedereenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zo die zombies zijn wel ff iets snellerquote:
Ge-ni-ale filmquote:
Als Carl er niet was had Rick zich niet omgedraaid en dan had hij Shane zelf een zombie zien worden en hem zelf dood geschoten,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Deus ex machina kutjoch en horde zombies
Incubatietijd enzo. Iemand wordt ziek maar het duurt bijvoorbeeld 6maanden voordat het sterk genoeg is om de overhand te krijgen. In 6 maanden tijd heb jij contact gehad met zowat de hele wereld.(jij raakt iemand aan, die raakt iemand aan, die raakt iemand aan etc etc).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar een airborn virus verspreidt zich niet zomaar in elke hoek van de wereld.
Die zombies kunnen rennen, dat is een stuk lastigerquote:
Ik zat het te kijken en besefte dat ik de weddenschap had verloren.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Ugjerke het volgende:
In de eerste of tweede aflevering van de Talking Dead zei Robert Kirkman al dat iedereen besmet was, maar niemand wilde dat hier geloven.
Volgens mij heb ik nu een paar weddenschappen gewonnen.
Misschien zijn die er wel, maar ze zitten in de binnenlanden. Moeilijk daar komen met je bootquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen dit soort dingen wel in een spoiler aub? Ik kijk bewust geen promo's om dit soort spoilers te voorkomen namelijkquote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die sneak ziet er nice uit. Gaat Lory dood?
Maar als het virus alleen actief wordt als je dood gaat, zoals iemand al eerder zei in dit topic, maakt het niet veel uit toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:18 schreef picodealion het volgende:
Ontopic snap ik trouwens echt niet dat ze zo slordig zijn met bloed. Het spat op hun gezichten (1 druppel bloed in je oog lijkt me al ernstig, zie 28 Days Later), ze snijden in hun handen, ze verstoppen zich met open wonden en al onder walkers. Ik blijf me af en toe verbazen over de stommiteiten. Maargoed, dat is natuurlijk inherent aan alle zombie films (en dus series, blijkbaar).
Amerika heeft all the best tsuff.. Wij ook maar import tegen woekerprijzenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef JK het volgende:
Vette aflevering! De volgende dus pas in oktober? Weer even wachten dus.
28 Days/Weeks later is ook echt een geweldige film.. en de muziek van 28 weeks later wordt nog met enige regelmaat gebruikt in Nederlandse tvprogramma's. John Murphy weet wel een goed deuntje neer te zetten, vooral ook bij die openingsscene van 28 weeks later zoals hierboven.
Maargoed, hier zijn het eigenlijk ook niet echt zombies/doden he, maar het 'rage'-virus wat mensen helemaal gek maakt.. tijd voor 28 months later.. blijft die al in-development staan voor een tijdje.
Binnenkort misschien eens de Walking Dead Compendium kopen ofzo, zag ze bij Barnes & Noble te koop (Amerika) voor een 30 dollar ofzo. Mooi wat leesvoer om de komende maanden door te komen. Seizoen 2 begon zwak, maar na de break werd ie veel beter. Gelukkig maar!
Rick wel nu, zij hintten er al een tijdje op. No bitemarks. En Daryl was die andere joch ook al aan het onderzoeken,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef Sooph het volgende:
[..]
Maar als het virus alleen actief wordt als je dood gaat, zoals iemand al eerder zei in dit topic, maakt het niet veel uit toch?
Niet dat de personages dat weten
Showdownquote:Op maandag 12 maart 2012 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgende aflevering gaat leuk worden
Ze volgen de comic half dus ben benieuwd wat/wie ze gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zat het te kijken en besefte dat ik de weddenschap had verloren.
Gefeliciteerd![]()
Zal deze ongein wel een tijdje in m'n sig laten.![]()
Toffe aflevering, leuk dat Shane dood is. Flink personeelsverloop past wel bij deze serie. Moeten er wel gave nieuwe personages komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |