En dan ook echt honderden. Die schijnbaar helemaal niet ver weg zaten!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:44 schreef ConnerJohn het volgende:
Het is jammer dat de show zo inconsequent is. Ene moment schieten ze met zn allen tientalllen keren op de schuur en nu moeten opeens alle zombies komen vanwege 2 kogels?
Gwn rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
10k zombies.
Zit je daar met je tank, in hartje New York
success
Die dingen kunnen toch gewoon rondlopen. Kan gewoon zijn dat ze een stuk verder zatenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan ook echt honderden. Die schijnbaar helemaal niet ver weg zaten!
+quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die dingen kunnen toch gewoon rondlopen. Kan gewoon zijn dat ze een stuk verder zaten
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, wat zeur ik, zombies en realisme
Het is gewoon zo'n 'kudde' net als toen op de snelweg..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Herschell die riep halverwege de episode iets over dat het moeras aan het opdrogen was en dat ze noodgedwongen zich terug moesten gaan trekken richting het huis. Dus wellicht is dat de reden dat ze ineens massaal aan komen wandelenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Via de lucht. Hoe kunnen de levenden anders ook al geïnfecteerd isquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het altijd jammer met dit soort shows dat bijv. de US navy er niet meer is. Terwijl die op zee zitten. Hoe kunnen ze dan een infectie oplopen.
Naar wat ik begreep werden ze eerder tegengehouden door het water uit de beek (vastzitten in het moeras o.a.) maar dat deze zo goed als opgedroogd was, waardoor ze makkelijker richting de boerderij konden komen. En het vee rond de boerderij trekt de zombies aan, dus ze waren toch wel die kant op gekomen. Alleen nu iets snellerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit. Het is al vaker gezegd dat geluid levensgevaarlijk is. Als het een enkele walker is kan het weinig kwaad, maar als er toevallig net een horde voorbij trekt ben je de lul.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n 'kudde' net als toen op de snelweg..
En wie zegt dat de infectie ff een halve oceaan over gaat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Via de lucht. Hoe kunnen de levenden anders ook al geïnfecteerd is
Ja maar een airborn virus verspreidt zich niet zomaar in elke hoek van de wereld.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Via de lucht. Hoe kunnen de levenden anders ook al geïnfecteerd is
...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep werden ze eerder tegengehouden door het water uit de beek (vastzitten in het moeras o.a.) maar dat deze zo goed als opgedroogd was, waardoor ze makkelijker richting de boerderij konden komen. En het vee rond de boerderij trekt de zombies aan, dus ze waren toch wel die kant op gekomen. Alleen nu iets sneller.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Herschell die riep halverwege de episode iets over dat het moeras aan het opdrogen was en dat ze noodgedwongen zich terug moesten gaan trekken richting het huis. Dus wellicht is dat de reden dat ze ineens massaal aan komen wandelen
Je snapt het psychologische effect, van een wereld die ten einde is, niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom er zoveel onderlinge strijd isManmanman de hele wereld is aan gort en zij gaan zich zorgen maken over wie het liefst is voor je vrouw en als gevolg daarvan ga je je beste vriend de keel doorsnijden.
Misschien is er wel een plek waar geen zombies zijn maar Rick en Co weten dat niet want geen communicatiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En wie zegt dat de infectie ff een halve oceaan over gaat?
Juist wel. Dan ga je je namelijk geen zorgen maken over dat soort futiliteiten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je snapt het psychologische effect, van een wereld die ten einde is, niet?
Als je mijn tweede post er nou ook nog even bijquotequote:
Je moet Lord of the Flies maar eens lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom er zoveel onderlinge strijd isManmanman de hele wereld is aan gort en zij gaan zich zorgen maken over wie het liefst is voor je vrouw en als gevolg daarvan ga je je beste vriend de keel doorsnijden.
Ja, dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep werden ze eerder tegengehouden door het water uit de beek (vastzitten in het moeras o.a.) maar dat deze zo goed als opgedroogd was, waardoor ze makkelijker richting de boerderij konden komen. En het vee rond de boerderij trekt de zombies aan, dus ze waren toch wel die kant op gekomen. Alleen nu iets sneller.
Ik bedoelde GMTA enzo!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je mijn tweede post er nou ook nog even bijquote.
Als het vooruitzicht is, we gaan hoogstwaarschijnlijk allemaal toch dood is de situatie toch echt anders. Zie de zwangerschap van die ene maar, ze had de baby bijna laten aborteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Juist wel. Dan ga je je namelijk geen zorgen maken over dat soort futiliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |