Ik heb zelf de comic niet gelezen ( ik weet niet of dat handig is ) aangezien ik niet dingen voor me wil spoilenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shane sneed ook zijn eigen hand open om walkers te lokken terwijl hij vlak daarvoor nog een zombie had neergestoken met dat mes, dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.
Ik ga er zelf vanuit dat ze dezelfde denkwijze als in de comics hanteren: Iedereen is besmet met het zombievirus. Dat virus treedt pas in werking als je dood gaat (tenzij je al een kogel door je kop hebt gekregen). De reden dat mensen dood gaan door kleine zombie bites is puur omdat ze vol zitten met bacteriën etc.
Enige wat we hier nog niet begrijpen icm die theorie is hoe het dan kan dat al die mensen dood in hun auto lagen op de snelweg..
Dat zei hij idd maar dat ging over de comics volgens mij..niet de serie. Kijk Talking Dead ook iedere week, wel een leuke aanvullingquote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Ugjerke het volgende:
In de eerste of tweede aflevering van de Talking Dead zei Robert Kirkman al dat iedereen besmet was, maar niemand wilde dat hier geloven.
Volgens mij heb ik nu een paar weddenschappen gewonnen.
Waarom wil je het vergelijken?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:45 schreef WatskeZegt het volgende:
Hoe zou ik AMC kunnen vergelijken? Met een zender zoals RTL bijv?
quote:
Nee maar ik bedoel kwa kijkcijfersquote:Op maandag 12 maart 2012 20:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je het vergelijken?
Amerikaanse kabeltelevisie is nauwelijks te vergelijken met Nederlandse prutzenders.
AMC heeft nieuwe briljant content als Mad Men, Breaking Bad, Walking Dead, etc.
RTL koopt/jat concepten en uitzendrechten.
Left4 Deadquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Zith het volgende:
[..]De laatste aflevering van the walking dead is net zoals die van de Left4Dead campaigns: je eindplaats wordt door eindeloze hordes zombies aangevallen en die moet je van je af schieten.
![]()
vanaf 6:00 !
Ten tijde van zulke rampen zullen die wel aan land komenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het altijd jammer met dit soort shows dat bijv. de US navy er niet meer is. Terwijl die op zee zitten. Hoe kunnen ze dan een infectie oplopen.
Neen, daar hebben ze de US army voor en National guard juist voor. En buiten dat, een Us navy/army/air force base kan nooit overlopen worden door zombies.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ten tijde van zulke rampen zullen die wel aan land komen
Tjap, op het moment dat het hele land door zombies genakt word zetten ze echt wel alles in wat ze hebben. Denk je dat zo'n situatie hetzelfde is als een gemiddelde oorlog?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neen, daar hebben ze de US army voor en National guard juist voor. En buiten dat, een Us navy/army/air force base kan nooit overlopen worden door zombies.
Als de doden gaan leven zijn ze ook niet kk dom lijkt mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tjap, op het moment dat het hele land door zombies genakt word zetten ze echt wel alles in wat ze hebben. Denk je dat zo'n situatie hetzelfde is als een gemiddelde oorlog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |