abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109076412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Daryl toch?
Die zit sowieso niet in de comic.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109079888
Ik had eigenlijk gehoopt dat die halve Tyler Durden bij de groep zou komen, die dus in de bar werd doodgeschoten toen Hershel zich zat te bezuipen. Dat leek me wel een tof personage :P.
pi_109083220
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Shane sneed ook zijn eigen hand open om walkers te lokken terwijl hij vlak daarvoor nog een zombie had neergestoken met dat mes, dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.

Ik ga er zelf vanuit dat ze dezelfde denkwijze als in de comics hanteren: Iedereen is besmet met het zombievirus. Dat virus treedt pas in werking als je dood gaat (tenzij je al een kogel door je kop hebt gekregen). De reden dat mensen dood gaan door kleine zombie bites is puur omdat ze vol zitten met bacteriën etc.

Enige wat we hier nog niet begrijpen icm die theorie is hoe het dan kan dat al die mensen dood in hun auto lagen op de snelweg..
Toen was nog niet iedereen besmet met dat virus en was dood nog echt dood?
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:00:41 #204
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_109085816
Dit wist ik niet:

The bulk of the whisper is audible on the S1 bluray, if you significantly increase the center channel (see Talk:Edwin Jenner) to isolate the dialog. The first two sentences are "It's in your blood. We're all carriers."
opgezegd@fok.nl
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:01:19 #205
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_109085833
En ook:

Interestingly, during the second season of the TV series, as the group is stopped on the highway there are multiple dead and decayed bodies that have not reanimated. Kirkman states the reason for this is because the passengers all suffered brain trauma from the car crashes.

http://walkingdead.wikia.com/wiki/Zombies
opgezegd@fok.nl
pi_109085846
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Toen was nog niet iedereen besmet met dat virus en was dood nog echt dood?
of een poging van het leger om het virus tegen te houden door een gebied met gas te bestoken
pi_109085928
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:01 schreef FoXje het volgende:
Kirkman states the reason for this is because the passengers all suffered brain trauma from the car crashes.

:')
Conscience do cost.
pi_109085961
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:18 schreef picodealion het volgende:
Ontopic snap ik trouwens echt niet dat ze zo slordig zijn met bloed. Het spat op hun gezichten (1 druppel bloed in je oog lijkt me al ernstig, zie 28 Days Later), ze snijden in hun handen, ze verstoppen zich met open wonden en al onder walkers. Ik blijf me af en toe verbazen over de stommiteiten. Maargoed, dat is natuurlijk inherent aan alle zombie films (en dus series, blijkbaar :P).
In 28 Days Later heb je wel een heel ander soort zombie dan in TWD natuurlijk, het zijn meer geinfecteerden en ze leven eigenlijk ook nog gewoon, vandaar dat ze meteen veranderen bij besmetting. Bij TWD zombies dient de 'host' dus eerst dood te gaan, maakt niet uit hoe, voordat het virus/whatever actief kan worden in de hersenen.
Maar goed, heel doordacht zijn die acties ook weer niet nee. :P
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:00:41 #209
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109087951
Hmmm, vond Shane best een goede rol binnen de groep hebben.

Daarbij vallen ze nu wel neer als bosjes! Zal wel weer een uitbreiding van de groep aankomen volgend seizoen? :)
Thinking about thinking of you.
pi_109088020
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:00 schreef shifto het volgende:

Daarbij vallen ze nu wel neer als bosjes! Zal wel weer een uitbreiding van de groep aankomen volgend seizoen? :)
Ik hoop het eigenlijk niet. Ik duim voor kleinere groep(en?), dat kind dood en flink wat benarde situaties.
Conscience do cost.
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:48:11 #211
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109089563
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik hoop het eigenlijk niet. Ik duim voor kleinere groep(en?), dat kind dood en flink wat benarde situaties.
Ik zit nu al soms met hartkloppingen te kijken :')
pi_109089594
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:48 schreef shifto het volgende:

[..]

Ik zit nu al soms met hartkloppingen te kijken :')
Dan ken ik een paar films die je beter kan vermijden :P
Conscience do cost.
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:49:33 #213
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109089624
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan ken ik een paar films die je beter kan vermijden :P
Vertel :9
pi_109089730
Er moet wel uitbreiding komen... Als dadelijk Darryl ook nog verdwijnt (hoop het niet) maakt de hele club geen schijn van kans meer en is seizoen 3 het laatste seizoen ;)

Ook denk ik, al helemaal nu Rick langzaam zijn geweten begint te negeren, dat de groep een nieuwe Dale nodig heeft. En ik hoop stiekem nog altijd dat die Morgan (uit de eerste aflevering) toch nog opduikt. Volgens mij kan die ook wel ass kicken.

*edit*
quote:
Glenn Mazzara stated on his twitter account that Morgan and Duane would one day return, but it is unknown when or where they will be.
*O*

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 14:53:31 ]
pi_109090633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef NoBody122 het volgende:
Wát.. een.. ep..! Had nooit gedacht dat Shane eraan zou gaan (of überhaupt één van de 2 'leiders'). Gigantische cliffhanger ook weer: Zeer, zeer benieuwd naar volgende week, derhalve.
Ik ook niet! ;( Als Daryl maar niet weg gaat, dan zou die hele serie meteen minder worden voor mij.
pi_109092014
Voor de comic lezers: Michonne schijnt in de ep te komen.
pi_109092539
Dat wordt wel bad-ass dan :)
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:35:36 #218
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_109093473
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:00 schreef Funzel het volgende:
Voor de comic lezers: Michonne schijnt in de ep te komen.
Is da dat wijf met die zwaarden?
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_109093578
Ja dacht het wel. Lees zelf de comic niet, maar een collega wist het mij te vertellen en hij zit er niet vaak naast.
pi_109093665
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef Funzel het volgende:
Ja dacht het wel. Lees zelf de comic niet, maar een collega wist het mij te vertellen en hij zit er niet vaak naast.
ik las dat ze mogelijk volgende week haar opwachting maakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_109094301
Mn post hierboven klopt niet overigens deels, ze schijnt er half in te zitten, ik ging googlen, maar dat had ik niet moeten doen, de hele aflevering outline staat al online... waarom heb ik dat nu weer gelezen ;(

Voor degene die het wil weten in de spoiler, maar wees gewaarschuwd...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door RanTheMan op 14-03-2012 17:06:35 ]
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_109095148
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:55 schreef RanTheMan het volgende:
Mn post hierboven klopt niet overigens deels, ze schijnt er half in te zitten, ik ging googlen, maar dat had ik niet moeten doen, de hele aflevering outline staat al online... waarom heb ik dat nu weer gelezen ;(

Voor degene die het wil weten in de spoiler, maar wees gewaarschuwd...
SPOILER
SPOILER
SPOILER
TOO TEMPTING! Zet dat hier dan ook niet neer.. :?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_109095188
Ik denk dat ik dit topic maar laat voor wat het is. Teveel spoilers en bullshit over de comics. :')
pi_109095275
Niemand die het raar vind dat de walkers niet komen als Rick Shane neersteekt en Shane zijn pistool af gaat maar een minuut later ze massaal eraan komen als Carl een keer schiet?

En er is nog wel iets van een militaire macht die niet zombie is, zie de helikopter boven Atlanta in de eerste aflevering.

quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Toch zou het eens grappig zijn in een show..zombie outbreak en gwn de USAF laten bombarderen met napalm en dan wat apaches + bradleys + Abrams TUSKS schoon laten vegen. US soldiers in full body armor en klaar :P.
In 1 van de afleveringen dit seizoen zag je in een terugblik al hoe ze Atlanta aan het bombarderen waren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Misschien is er wel een plek waar geen zombies zijn maar Rick en Co weten dat niet want geen communicatie
Ze weten dat het sowieso ook in Frankrijk is, dus Noord Amerika, Zuid Amerika, Europa, Afrika en Asië zijn sowieso geïnfecteerd aangezien het zich snel verspreid over land.
pi_109095428
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:21 schreef 1shot1kill het volgende:
Niemand die het raar vind dat de walkers niet komen als Rick Shane neersteekt en Shane zijn pistool af gaat maar een minuut later ze massaal eraan komen als Carl een keer schiet?

Ze moeten er natuurlijk heenlopen he. Het zijn geen hardlopers he.
pi_109095797
Shane dood :(

Maar goed, we weten wel wat meer over de besmetting; iedereen is een risico-factor kennelijk.
pi_109095983
Aflevering 7 van 'The River'. :o
pi_109096961
quote:
En ook:
Kirkman states the reason for this is because the passengers all suffered brain trauma from the car crashes.
_O-
pi_109097479
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:08 schreef n0ir het volgende:

[..]

_O-
More like, we found this lame-ass explanation for a plothole that developed as we got marked for a second season.
pi_109097786
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ze moeten er natuurlijk heenlopen he. Het zijn geen hardlopers he.
Met het eerste schot gebeurt er niets, pas als Carl schiet krijg je een shot waar je ziet dat er veel walkers in het bos (waar Rick en Shane net vandaan komen...) in de richting van het schot beginnen te lopen.
pi_109097865
quote:
En ook:

Interestingly, during the second season of the TV series, as the group is stopped on the highway there are multiple dead and decayed bodies that have not reanimated. Kirkman states the reason for this is because the passengers all suffered brain trauma from the car crashes.

http://walkingdead.wikia.com/wiki/Zombies
_O- _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_109097870
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:32 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Met het eerste schot gebeurt er niets, pas als Carl schiet krijg je een shot waar je ziet dat er veel walkers in het bos (waar Rick en Shane net vandaan komen...) in de richting van het schot beginnen te lopen.
Omdat iets niet direct in beeld is geweest wil nog niet zeggen dat het niet gebeurt is. Sommige dingen worden wel eens aan de suggestie overgelaten.
pi_109098658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Omdat iets niet direct in beeld is geweest wil nog niet zeggen dat het niet gebeurt is. Sommige dingen worden wel eens aan de suggestie overgelaten.
Het is juist wel in beeld geweest, bij het schot van Carl zie je ineens de Walkers die op dat moment in de richting van het schot beginnen te lopen, terwijl er net daarvoor ook een schot is geweest op dezelfde plek.
pi_109098911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:56 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Het is juist wel in beeld geweest, bij het schot van Carl zie je ineens de Walkers die op dat moment in de richting van het schot beginnen te lopen, terwijl er net daarvoor ook een schot is geweest op dezelfde plek.
Daarvoor zag je toch ook al een shot van veel walkers tussen de bomen?
Ze waren waarschijnlijk al een tijd onderweg richting Shane en Rick, niet pas vanaf Carls' schot. Het was tenminste niet zo dat je ze stil zag staan en dat ze letterlijk pas vanaf dat Carl schoot die kant op liepen, ze waren vast al een tijdje die kant op aan het hobbelen. Alleen is niet die hele reis in de aflevering te zien.
pi_109099137
Ik vind discussies zoals hierboven eigenlijk maar onzin. Ik kijk die serie zoals hij is. Het is niet waargebeurd dus was kan mij het schelen waar die walkers weg komen? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_109099281
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Daarvoor zag je toch ook al een shot van veel walkers tussen de bomen?
Ze waren waarschijnlijk al een tijd onderweg richting Shane en Rick, niet pas vanaf Carls' schot. Het was tenminste niet zo dat je ze stil zag staan en dat ze letterlijk pas vanaf dat Carl schoot die kant op liepen, ze waren vast al een tijdje die kant op aan het hobbelen. Alleen is niet die hele reis in de aflevering te zien.
Nee dat is pas later, op het moment daarvoor als Carl Shane neerschiet komt een paar seconde later een shot waar je de walkers in het bos ziet die reageren op datzelfde schot door in die richting te lopen. Die walkers lopen voor ze reageren allemaal door elkaar heen en niet in dezelfde richting tot ze het schot horen.

Dat ze niet in dezelfde richting lopen maakt het nog onwaarschijnlijker dat ze net pas in het bos waren gearriveerd terwijl Rick en Shane net een paar minuten daarvoor uit datzelfde bos kwamen en geen één walker gezien hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:06 schreef dimmak het volgende:
Ik vind discussies zoals hierboven eigenlijk maar onzin. Ik kijk die serie zoals hij is. Het is niet waargebeurd dus was kan mij het schelen waar die walkers weg komen? :')
Waar ze vandaan komen boeit mij eigenlijk ook niet, is wel een plothole maar een kleine, maar dat ze het eerste pistoolschot negeren en bij de 2e massaal in de richting van het schot gaan lopen is wel een hele grote plothole.
pi_109100074
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Nee dat is pas later, op het moment daarvoor als Carl Shane neerschiet komt een paar seconde later een shot waar je de walkers in het bos ziet die reageren op datzelfde schot door in die richting te lopen. Die walkers lopen voor ze reageren allemaal door elkaar heen en niet in dezelfde richting tot ze het schot horen.

Dat ze niet in dezelfde richting lopen maakt het nog onwaarschijnlijker dat ze net pas in het bos waren gearriveerd terwijl Rick en Shane net een paar minuten daarvoor uit datzelfde bos kwamen en geen één walker gezien hebben.

[..]

Waar ze vandaan komen boeit mij eigenlijk ook niet, is wel een plothole maar een kleine, maar dat ze het eerste pistoolschot negeren en bij de 2e massaal in de richting van het schot gaan lopen is wel een hele grote plothole.
Oh ik dan heb ik de volgorde verkeerd onthouden, ene shot waren ze in het bos en andere shot waren een aantal al best ver het veld op dus ik dacht blijkbaar dat er meer tijd tussen die beelden zaten dan die paar tellen dat Carl schiet en dat je die walkers op het veld ziet lopen.
Het was me dus niet eens opgevallen dat er iets niet klopte. Inderdaad een beetje onlogisch dan. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:06 schreef dimmak het volgende:
Nou nou, wat een discussie.
Het kan mij ook niet schelen waar die walkers vandaan komen, in de serie is tenslotte heel Amerika (en vast meer) ondergelopen met die dingen dus zo bijzonder is het niet als ze ergens aanwezig zijn.

Ik dacht alleen dat 1shot1kill het verkeerd gezien/geïnterpreteerd had, maar het blijkt dus dat hij wel een punt heeft.
Het is natuurlijk allemaal fictie, maar het is wel prettig als fictie zich aan zijn eigen regels houdt. Nu viel het mij niet op, maar als je dat soort dingen wel ziet kan dat irritant/onlogisch zijn.
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:45:23 #238
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_109101190
Het leek trouwens beter om eerst wat walkers neer te schieten als je daar al staat, ver van de boerderij af.
When all else fails, you always have delusion.
  Spellchecker woensdag 14 maart 2012 @ 20:57:34 #239
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_109105433
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:19 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ik ook niet! ;( Als Daryl maar niet weg gaat, dan zou die hele serie meteen minder worden voor mij.
Het 'tough-guy'-gehalte houden ze er echt wel in, dus als, zeker nu Shane eruit is, hij al weg zou gaan, zullen er hoogstwaarschijnlijk eerst andere castveranderingen plaats vinden..
Tevens -purist.
pi_109105829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Het 'tough-guy'-gehalte houden ze er echt wel in, dus als, zeker nu Shane eruit is, hij al weg zou gaan, zullen er hoogstwaarschijnlijk eerst andere castveranderingen plaats vinden..
De excuusneger gaat voortaan door het leven als Mr T en wordt nu een badass.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:23:19 #242
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_109110771
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik zat het te kijken en besefte dat ik de weddenschap had verloren.
Gefeliciteerd ^O^
Zal deze ongein wel een tijdje in m'n sig laten. :P

Toffe aflevering, leuk dat Shane dood is. Flink personeelsverloop past wel bij deze serie. Moeten er wel gave nieuwe personages komen!
Hahaha, tof. Dankjewel. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:26:15 #243
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_109110981
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:57 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dit worden de nieuwe personages in S3

SPOILER
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_109111126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:46 schreef haakon het volgende:

[..]

Ge-ni-ale film _O_ Echt geweldig!
Echt een onwijze tyfus kutfilm ja. Ohnee, je hebt het over Weeks later.die heb ik niet gezien, omdat Days aan het einde zo kut was :( (het begon zo goed)...beetje zelfde probleem als TWD trouwens.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_109111860
28 Days Later. O+
pi_109111997
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef moneyfornothing het volgende:
28 Days Later. O+
Vind je het naar het eind toe niet onwijs kut en volledig uit het verband gerukt? Ik moest eigenlijk bijna huilen zo jammer vond ik het dat ze de film zo verneukten. Er had zoveel meer in gezeten.

Maar goed, ontopic. Ik moet de nieuwe ep nog zien. Eventjes vergeten dat ie er al was :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:08:47 #247
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_109113708
Nou, beter wordt het een super spannende aflevering volgende week :S
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:12:28 #248
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_109113922
quote:
Hmmm 7 1/2u rijden (binnenkort voor eventjes).. nah mij te ver. Wel grappig om te zien dat het wel echt een boerderij in Georgia is, waar het verhaal zich afspeelt en niet een boerderij aan de andere kant van het land is.
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:15:37 #249
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_109114101
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:12 schreef JK het volgende:

[..]

Hmmm 7 1/2u rijden (binnenkort).. nah mij te ver. Wel grappig om te zien dat het wel echt een boerderij in Georgia is, waar het verhaal zich afspeelt en niet een boerderij aan de andere kant van het land is.
Mischien vind je nog her en der zombie-props.. aaargH! een arm! :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:17:40 #250
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_109114200
Hahaha, wie weet vind ik Shane's gun ergens onder een paar bladeren.
Hebben ze misschien na de satellietfoto nog die schuur gebouwd waar die zombies allemaal in opgesloten zaten? Die zie ik namelijk niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')