Uhu ik voel je. Stiekem vind ik dat ook erg goor en eet ik eerst maar nooit tussendoor of erna..quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb deze week even bijgekeken voor de finale van zondag. Damn die met Dale zag ik echt niet aankomen! Zat eigenlijk net te denken, goh best saaie aflevering eigenlijk....
Zat net nog even te twijfelen of ik die er na ook nog ging kijken vanaaf, maar stel m toch uit tot zaterdag en dan maandag de finale kijken.
Wat een verschrikkelijk goede serie is dit ook én de enige waarbij ik nooit tussendoor snackSinds het spaghetti/walker-in-put-incident is eten een big no no tijdens TWD
éckte mannen eten gewoon doorquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Uhu ik voel je. Stiekem vind ik dat ook erg goor en eet ik eerst maar nooit tussendoor of erna..
Good lord.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Shane dood. Serie gaat saai worden voorspel ik. Hoop eindelijk die kk hoer van een lori grimes dood. Kutactrice is dat ook. Vind trouwens de meeste van die groep irritant alleen shane was ng een beetje bad ass. Hoop dat ze allemaal opgevreten worden en dat zombies dr vrouwen eerst verkrachten. Volgend seizoen maar een nieuwe cast.
Wat moet jij een aangenaam persoon zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Shane dood. Serie gaat saai worden voorspel ik. Hoop eindelijk die kk hoer van een lori grimes dood. Kutactrice is dat ook. Vind trouwens de meeste van die groep irritant alleen shane was ng een beetje bad ass. Hoop dat ze allemaal opgevreten worden en dat zombies dr vrouwen eerst verkrachten. Volgend seizoen maar een nieuwe cast.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef dikkedaniel het volgende:
In de comics ging Shane al dood in boekje 6 en daar zijn ze nu bij boekje 95.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Shane dood. Serie gaat saai worden voorspel ik.
Nee, wanneer ze bij die militaire basis, dat kamp aankomen. Vanaf daar is het kut. Ik kan het me niet eens meer herinneren want ik heb me alleen maar zitten ergerenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bedoelt het einde van het tweede deel?
Maar in een comic kun je er van maken wat je wilt. In de serie zijn de karaktera/acteurs echt niet boeiend genoeg vind ik en soms vind ik het wel op gtst lijken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de comics ging Shane al dood in boekje 6 en daar zijn ze nu bij boekje 95.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef dikkedaniel het volgende:
En vervolgens de meest desastreuze keuzes maken die mogelijk warenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:02 schreef Stefan het volgende:
3 afleveringen om te besluiten of ze randal wel of niet doodmaken
af en toe wordt wel erg lang op iets doorgegaan idd, maar na de winterstop was het gewoon elke aflevering prima te doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:02 schreef Stefan het volgende:
3 afleveringen om te besluiten of ze randal wel of niet doodmaken
Ze hadden Randal sowieso niet moeten redden, hij schoot op ze. En het was duidelijk dat Randal meteen naar zn maten zou rennen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En vervolgens de meest desastreuze keuzes maken die mogelijk waren
Je kan duidelijk zien dat hij een zombie was, en als je neergestoken wordt en het overleeft dan schreeuw je het uit van de pijn en ga je niet lopen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:11 schreef Stefan het volgende:
Wat een mongool![]()
http://www.imdb.com/title/tt1520211/board/flat/196093949
![]()
Interessante, maar onreëele theorie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:11 schreef Stefan het volgende:
Wat een mongool![]()
http://www.imdb.com/title/tt1520211/board/flat/196093949
![]()
Vind het juist beter worden dan seizoen 1.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het niveau van de serie nu wel enorm achteruithollen vergeleken met het eerste seizoen.
Jammer wel.
Ik vond seizoen 1 echt werkelijk waar briljant, een van de beste seizoenen die ik ooit gezien heb. Seizoen 2 is dan ook meteen een van de slechtste seizoenen die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Vind het juist beter worden dan seizoen 1.
Moest meer lachen om zijn onderschriftquote:
quote:I want to die in my sleep, like my uncle. Not screaming and yelling like his passengers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou liever zien dat ze zes goede afleveringen maken dan 16 zwakkequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:09 schreef Yonline het volgende:
Weet iemand of het budget voor seizoen 3 beter zal zijn dan voor seizoen 2?
7,5 uur al stuk dichterbij dan de reis vanuit Rdam (voor mij). Maar serieus die farm is wel badass. Ik zoi er wel ff willen kieken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:12 schreef JK het volgende:
[..]
Hmmm 7 1/2u rijden (binnenkort voor eventjes).. nah mij te ver. Wel grappig om te zien dat het wel echt een boerderij in Georgia is, waar het verhaal zich afspeelt en niet een boerderij aan de andere kant van het land is.
....wat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 echt werkelijk waar briljant, een van de beste seizoenen die ik ooit gezien heb.
Ik hou van dat soort locaties, met zo'n uitgestrekt landgoed erbij. Compleet geisoleerd. Heerlijk lijkt me dat, zon enorm stuk land. En de zon schijnt altijd op Hershels farm!quote:
Wie zegt dat is geisoleerd, misschien staat er op 200 meter wel een Mc Donaldsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort locaties, met zo'n uitgestrekt landgoed erbij. Compleet geisoleerd. Heerlijk lijkt me dat, zon enorm stuk land. En de zon schijnt altijd op Hershels farm!
zombie-takeoutquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wie zegt dat is geisoleerd, misschien staat er op 200 meter wel een Mc Donalds
zal wel weer een cliffhanger bijzijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:57 schreef andreas612 het volgende:
volgende week finale toch? dat eindshot beloofd in iedergeval veel actie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |