Ja hij was leuk, vooral met Runkle. Maar een paar seizoenen geleden had Hank niet alleen z'n piemel laten zienquote:
Nou.. Hank doet het altijd wel met fijne exemplaren, deze voldeden niet echt daaraan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hij was leuk, vooral met Runkle. Maar een paar seizoenen geleden had Hank niet alleen z'n piemel laten zien
Die dikke niet nee, maar die andere...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou.. Hank doet het altijd wel met fijne exemplaren, deze voldeden niet echt daaraan.
Ik vond dat stuk erna juist prachtig dat Stu koppeltherapie wou doen en Marcy dacht dat die een trio wou...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die scene bij Marcy en haar man (vergeet z'n naam steeds, Stu ofzo?)Dat gezicht van Runkle toen hij hoorde over dat rollenspel
![]()
Ik vind het echt raar om Chris Treager als Eddie Nero te zien, vooral omdat het twee totáál verschillende personages zijn natuurlijk
Ik dacht juist dat hij echt een orgie wilde, maar toen Marcy het eerst zei op een toon van "nou, mooi niet" er toen snel iets anders van maakte.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:18 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Ik vond dat stuk erna juist prachtig dat Stu koppeltherapie wou doen en Marcy dacht dat die een trio wou...
Dat dacht ik ook, zo'n vuns is Stu welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat hij echt een orgie wilde, maar toen Marcy het eerst zei op een toon van "nou, mooi niet" er toen snel iets anders van maakte.
Ik geloof Stu's kant van het verhaal en niet die van Lizzie. Ze wil nu opeens actrice worden en heeft nu bijvoorbeeld headshots nodig en kan door alle stress niet klaarkomen omdat ze daar met haar hoofd is.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:54 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf het alleen een beetje weird vinden.....zo'n lelijke kale vent die sex heeft met zo'n vreselijk lekker wijf. Ik gun het Runkle best hoormaar het blijft een beetje vreemd gezicht.
En Becca, echt de laatste keer. Flikker eens op met dat irritante kind
True true true, maar waarom zou je als Runkle daar iets op tegen hebben? Ik zou me ook 20 keer op een dag laten gebruiken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:18 schreef shiznuts het volgende:
Ik geloof Stu's kant van het verhaal en niet die van Lizzie. Ze wil nu opeens actrice worden en heeft nu bijvoorbeeld headshots nodig en kan door alle stress niet klaarkomen omdat ze daar met haar hoofd is.![]()
Ze gebruikt hem natuurlijk.
Want jij vindt Lizzie te vergelijken met Becca? Gaat het voor de rest wel goed?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:39 schreef Nielsch het volgende:
Misschien kan Lizzie acteren als Becca Moody tegenover Eddie Nero in het script dat geschreven is door Becca's vriendje...
Want acteurs en hun personages moeten altijd 100% overeenkomen met de mensen die ze spelen of waarop ze zijn gebaseerd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want jij vindt Lizzie te vergelijken met Becca? Gaat het voor de rest wel goed?
Ja. En Lizzie en Becca komen niet eens 0,01% met elkaar overeen, dus wat je nu zegt slaat nergens op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Want acteurs en hun personages moeten altijd 100% overeenkomen met de mensen die ze spelen of waarop ze zijn gebaseerd?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja. En Lizzie en Becca komen niet eens 0,01% met elkaar overeen, dus wat je nu zegt slaat nergens op.
Tis ook precies dezelfde reden dat Marcy in het begin met Stu ging.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:12 schreef shiznuts het volgende:
Zeer zekers.En er dan telkens dubbel overheen inderdaad. Een keer voor haar sexy lichaam, de andere keer voor dat geile accent van d'r.
Maar het verklaart i.i.g. waarom Lizzie, die zoals Stu aangeeft out-of-his-league is, bereid is het bed te delen met een klein, kaal en vunzig kereltje als Runkle.Alsof dat iets nieuws is... er zijn vrouwen en die neuken zich hogerop. Feit. Is het niet voor een baan, dan is het wel voor het geld en de status (hoeveel lelijke vadsige miljonairs/miljardairs hebben wel niet, qua lijf, een prachtvrouw? (Al dan niet geholpen door moedertje chirurgie)). Dus zo verrassend is het inderdaad niet. Volgens mij is Runkle alleen zo naïef en door z'n seksbelustheid met ogenkleppen op, dat 'ie het niet eens in de gaten heeft. Maar de vraag is nog maar, dat wanneer hij het wel zou weten, of 'ie het inderdaad erg zou vinden? Een knap meisje op weg helpen in de wereld waar jij een insider van bent, kleine moeite.
Ben benieuwd hoe lang hun 'relatie' standhoudt. Als ze echt actrice wil worden en zonder geld zit, is hij natuurlijk de aangewezen manager. En ze was ook al onder de indruk van z'n stulpje... misschien dat ze al aast op z'n geld als ex-vrouw van hem?Al is dat wel heel erg speculaas.
Wat doe je nou moeilijk?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja. En Lizzie en Becca komen niet eens 0,01% met elkaar overeen, dus wat je nu zegt slaat nergens op.
True that.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tis ook precies dezelfde reden dat Marcy in het begin met Stu ging.
Becca is het geweten van Hank, dat had je ondertussen toch wel door?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:00 schreef Jivis het volgende:
Wie toch ooit heeft bedacht dat die Becca met haar monotone stemgeluid en matige acteerwerk een interessant personage zou zijn in deze serie.... Bweh.
Irritant mannetje trouwens, dat vriendje van haar. En dat terwijl die in Greek zo'n baas was.
Als je zo denkt hoef je geen enkele serie meer te volgenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef Modus het volgende:
Het is wel een beetje een 'heb je 2 afleveringen gezien dan heb je 4 seizoenen gezien'-serie.
Bedoel je Camilla Luddington of Sarah Power?quote:
Ik blijf het tof vinden anders.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef Modus het volgende:
Het is wel een beetje een 'heb je 2 afleveringen gezien dan heb je 4 seizoenen gezien'-serie.
Wel mooir character jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het wel mooi hoe Stu steeds de acties van Hank toejuicht.
Volgens mij ben ik de enige die Becca wel gewoon tof vindt.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:00 schreef Jivis het volgende:
Wie toch ooit heeft bedacht dat die Becca met haar monotone stemgeluid en matige acteerwerk een interessant personage zou zijn in deze serie.... Bweh.
Irritant mannetje trouwens, dat vriendje van haar. En dat terwijl die in Greek zo'n baas was.
Eens. En ik vind de laatste ep de slechtste van het seizoen. RZA begint ongeloofwaardig te worden, en dat vriendje van Becca vind ik een vervelende rat worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:57 schreef Nielsch het volgende:
Jammer dat het seizoen zo snel gaat, enige voordeel van einde seizoen is dat we Samurai Apocalypse niet meer hoeven te zien. Eerste paar eps vond ik hem wel cool maar nu is het gewoon een irritant oppervlakkig en saai personage.
Z'n "mangina" bedoel jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een seizoen half gemist..
Maar is die ex van Hank echt samen met die rare baard kerel ? Het is toch die kerel die in het begin altijd dronken met ze blote pik stond te zwaaien ?
Nee man! Stu Baggs is een fucking held!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ze is echt samen met die mafkees ?
Raar wijf is het ook. Blijf dan gewoon bij Hank.. Coke smurf moet ook weer bij die kale..
Een van de slechtste en meest oppervlakkige personages die Californication ooit gekend heeft. Eén groot gangstah cliché.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb in de eerste afleveringen van S05 echt genoten van RZA, wat een baas
Maakt niet uit. Ze komt er toch nog wel achter.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:59 schreef Jivis het volgende:
En Runkle had Marcy gewoon de waarheid moeten vertellen.
Zoiets.. maar denk dat ook hij de reden gaat zijn waardoor Samurai achter het feit komt dat Kali en Hank did the nasty.. en dan is Hank weer de sjaak.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat die vriend van Becca door Samurai wordt opgefuckt.
Ik denk dat hij als season end door Samurai wordt doodgeschoten. Dat is namelijk iets wat we nog niet in Cali hebben gezien. En de show draait toch gedeeltelijk om shockeren.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat die vriend van Becca door Samurai wordt opgefuckt.
Dit was een geniale aflevering.quote:
Ben benieuwd. Hopelijk is het voor Sam Apoc over twee afleveringen gewoon helemaal afgelopen in deze serie. Dus vraag me af wat hij dan kan doen? Hij zal Hank echt niet killen, aangezien er nog een seizoen komt. Hmmmm.... wel interessant.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoiets.. maar denk dat ook hij de reden gaat zijn waardoor Samurai achter het feit komt dat Kali en Hank did the nasty.. en dan is Hank weer de sjaak.
kwam hem laatst ng tegen ind e begin jaren 90 erotische thriller Single White Female. Speelt hij een sleazy opdrachtgever die de hoofdrolspeelster aanrandt en uiteindelijk tracht te redden van de spychoquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Stu is fantastisch idd
Sinds hij in Californication speelt, valt me op in hoe belachelijk veel films/series hij een bijrolletje heeft
Dat is vrij obvious ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:11 schreef MikeyMo het volgende:
denkt dat die vriend van becca nog wel helemaal gepound wordt door samurai
En Heroes natuurlijk, de pa van Elle.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kwam hem laatst ng tegen ind e begin jaren 90 erotische thriller Single White Female. Speelt hij een sleazy opdrachtgever die de hoofdrolspeelster aanrandt en uiteindelijk tracht te redden van de spycho
Dat was mooi deze aflevering!quote:
en de docent waar Laurie een verhouding mee heeft in That 70's Showquote:
Denk het ook, met als gevolg dat Marcy wel weer "respect" krijgt voor Runkle dat hij het voor zich heeft gehoudenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Die arme Runkle weer, wat is het toch een zielepietNu is zijn vriendinnetje weer vreemd gegaan. Wel jammer dat hij het niet aan Marcy vertelde, alhoewel dat waarschijnlijk nog wel boven water gaat komen.
Waarom verteld hij Becca niet wat Tyler aan het uitspoken is met Calli?? puur omdat RZA dan zal flippen en Tyler afmaakt en Calli wellicht dan haar avontuurtjes met Hank eruit gooit?quote:Op maandag 26 maart 2012 08:14 schreef Nielsch het volgende:
Arme Hank, ontdekt allemaal dingen die hij aan niemand kan vertellen...
blasphemy! Lew Ashby was een held!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waarom verteld hij Becca niet wat Tyler aan het uitspoken is met Calli?? puur omdat RZA dan zal flippen en Tyler afmaakt en Calli wellicht dan haar avontuurtjes met Hank eruit gooit?
Moet wel zeggen dat dit wat mij betreft een van de betere episodes van dit seizoen is.
Had niet veel verwacht van dit seizoen maar ik vind hem leuker dan het Lew Ashby seizoen...
van dit seizoen of de hele serie?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef timgrui het volgende:
Even een vraagje, wie was eigenlijk die gast in een van de eerste afleveringen die Hank een blauw oog sloeg omdat Hank zijn vrouw zou hebben afgepakt ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef pietjansma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Peter Berg, regisseur/acteur/producer.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef timgrui het volgende:
Even een vraagje, wie was eigenlijk die gast in een van de eerste afleveringen die Hank een blauw oog sloeg omdat Hank zijn vrouw zou hebben afgepakt ofzo?
Dat heet fundament leggen en ergens naartoe bouwen. Ik vond het behoorlijk geslaagd wat dat betreftquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:08 schreef Pollore het volgende:
ik vond de laatste episode erg matig dan wel niet slecht je verwacht allerlei dingen die zullen gebeuren maar er gebeurd vrijwel niks.
Alweer bijna dood?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:24 schreef larry_flynt het volgende:
Het zal wel zoiets zijn dat RZA die jongen neerschiet, maar dat Hank ervoor springt. Dan komt hij in een soort hel/tussentijd terecht waar hij met Lew spreekt. Volgend seizoen moet hij revalideren ofzo...
Samurai Apocalypsequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:47 schreef ArtistA het volgende:
Uhhh.. wie is RZA??? Ik heb alle afleveringen gezien, maar ik kan maar niet bedenken wie u bedoelt.
Marcy was wel weer op haar best in de laatste aflevering (S05E11 - The Party)
RZA is zijn artiestennaamquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoe is die referentie erin geslopen? Hij is echt een mongool trouwens!
True. Ik vond Marcy en Stu dit seizoen echt vreselijk vervelend. De laatste 2 á 3 afleveringen maken ze echter weer aardig wat goed. Runkle blijft er constant intuinen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:47 schreef ArtistA het volgende:
Uhhh.. wie is RZA??? Ik heb alle afleveringen gezien, maar ik kan maar niet bedenken wie u bedoelt.
Marcy was wel weer op haar best in de laatste aflevering (S05E11 - The Party)
Blijkt ook niet meer dan een vieze slet te zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:09 schreef Nielsch het volgende:
Ja beetje jammer dat Kali het met hem heeft gedaan...
Inderdaad, neuken om hogerop te komen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijkt ook niet meer dan een vieze slet te zijn
Daar hebben er meer last van in Californicationquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, neuken om hogerop te komen...
Hoeveel hoger moet Kali nog komen? En waarom zou ze Tyler dan moeten neuken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, neuken om hogerop te komen...
Ik bedoelde eigenlijk wie hij in de serie voor moest stellen en wie zijn (ex) vrouw dan is die Hank geneukt zou hebben.quote:quote:
Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef timgrui het volgende:
Dat was Peter Berg, regisseur/acteur/producer.
En dan die mooie blik van hemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vond vooral Runkle een baas... hij blijft gewoon proberen bij Lizzie. En dan heel droog... 'no'.
Die gast heeft de verfilming van God Hates us All gemaakt. A crazy little thing called love... weet je nog?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef timgrui het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wie hij in de serie voor moest stellen en wie zijn (ex) vrouw dan is die Hank geneukt zou hebben.
toch bedankt voor de moeite
De vraag is alleen: welke vrouw hoorde daar ook alweer bijquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die gast heeft de verfilming van God Hates us All gemaakt. A crazy little thing called love... weet je nog?
Ze komt niet zoveel voor in de serie. Je ziet haar twee keer voorbij komen ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De vraag is alleen: welke vrouw hoorde daar ook alweer bij
Shit man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ze komt niet zoveel voor in de serie. Je ziet haar twee keer voorbij komen ofzo.
De mooiste vrouw tot nu toe vind ik nog altijd Mädchen Amick. De ex van Ashby:
Seizoen 2 is ook wel episch imo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Shit man.
Deze kwaliteit mis ik wel eerlijk gezegd. Matige aflevering ook wel die laatste.
Seizoen 4 was nodig om het hele Mia verhaal af te sluiten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Seizoen 2 is ook wel episch imo.
Seizoen 4 is me tot nu toe nog het minst bevallen.
Zij kunnen er ook niks aan doen dat showtime al 2 seizoenen heeft verlengt terwijl ze erzelf al rekening mee hielden om er mee te stoppen (einde van seizoen 4, was eigenlijk als eind van de serie bedoeld)quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Seizoen 4 was nodig om het hele Mia verhaal af te sluiten.
Wat mij betreft komt er nog 1 epic seizoen en misschien moeten ze er dan maar een einde aan breien...
Al hoop van niet natuurlijk maar de geschiedenis bewijst dat schrijvers het moeilijk vinden een leuke nieuwe weg te bewandelen en vaak in herhaling vervallen of ineens alles anders gaan doen.
Precies dit had ik ook, seizoen 4 vult gewoon een aantal plot dingen in terwijl seizoen 3 dit echt totaal niet doet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:45 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vond seizoen 4 eigenlijk heel goed. Seizoen 3 is juist nogal filler: kijk de eerste en laatste episode en je bent net zo veel wijzer als wanneer je alles bekijkt.
Mja, je kan dan ook zeggen, for the good of the show: we kappen ermee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Zij kunnen er ook niks aan doen dat showtime al 2 seizoenen heeft verlengt terwijl ze erzelf al rekening mee hielden om er mee te stoppen (einde van seizoen 4, was eigenlijk als eind van de serie bedoeld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef The_Groove het volgende:
Godverdomme, word op facebook echt keihard gespoilt op de Californication page.
Dat ze zo'n preview video posten ala maar er dan bijzetten wat erin staat
voor de nieuwsgierige
waarom lees ik dit tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhhh... wat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef AgeEll het volgende:
Ik val nu pas in het topic, heb afgelopen week alle afleveringen van dit seizoen gekeken. Het begon heel vet maar ik vind dat ze nu de draad echt kwijt aan het raken zijn.
Er zijn dit seizoen allemaal lijnen uitgezet die nergens naar toe leiden. En als zo meteen in de laatste aflevering weer ineens met Hank gaat, eet ik mijn hoed op.
Ik vind sowieso irritant dat Hank er vaak niks aan kan doen, dat ie er soms wel wat aan kan doen en dan dus dom doet, en dat heel vaak Karin/Becca het helemaal met hem hebben gehad. En dan de volgende shot is alles weer koek en ei.
Toch blijft de serie fantastisch. Je weet nooit wat er gaat gebeuren.
Oh ja, en de RZA is wel een baas natuurlijk!!
Was dat niet deze gast?quote:Die gast heeft de verfilming van God Hates us All gemaakt. A crazy little thing called love... weet je nog?
Vind ik ook, alhoewel een happy end niet echt past bij Californication. Vorige aflevering zou ook wel als seizoensfinale geschikt zijn imo.quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef Sloggi het volgende:
Dat einde zag ik toch wel aankomen.
Waarom hadden ze die laatste paar minuten niet achterwege kunnen laten; dit was een mooi laatste seizoen geweest. H&K weer bij elkaar, happy end. Nu gaat het weer op zo'n achterlijke manier kapot terwijl Henk er niks aan kan doen en krijgen we weer een seizoen waarin 'ie achter haan aan zit.
True!quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef Sloggi het volgende:
Waarom hadden ze die laatste paar minuten niet achterwege kunnen laten; dit was een mooi laatste seizoen geweest. H&K weer bij elkaar, happy end. Nu gaat het weer op zo'n achterlijke manier kapot terwijl Henk er niks aan kan doen en krijgen we weer een seizoen waarin 'ie achter haan aan zit.
Hank Moody gaat dus niet doodquote:Californication is renewed for 6th season
The news is just out. Showtime network has decided to renew the hit show Californication for another season. Hank Moody and the rest of our beloved characters will return for the sixth season in a row. Production will commence in Los Angeles later this year.
Exciting stuff
Considering we are still deep in season 5, it is hard to predict what will happen in season 6, but considering what we have seen in the previous years, one thing is certain: it will be a lot of fun to watch.
Wie zegt dat het kapot gaat, iedereen weet dat het een psycho is die zijn huis al in de fik heeft gestoken...quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef Sloggi het volgende:
Laten we hopen dat het zo gaat. Begint een beetje vervelend te worden anders..quote:Op maandag 2 april 2012 11:15 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Wie zegt dat het kapot gaat, iedereen weet dat het een psycho is die zijn huis al in de fik heeft gestoken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:56 schreef Pakspul het volgende:
Eens! Ze haddne die scene helemaal moeten weglaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij ze zwanger raakt van hem, dan kan het een wat langer staartje krijgen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:15 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Wie zegt dat het kapot gaat, iedereen weet dat het een psycho is die zijn huis al in de fik heeft gestoken...
Dat is ook het eerste wat ik dacht, ze zal wel zwanger zijn ofzo. Even vergeten dat Hank zich heeft laten steriliseren dus dat kan gelukkig niet..quote:Op maandag 2 april 2012 13:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Tenzij ze zwanger raakt van hem, dan kan het een wat langer staartje krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was toch ook het hele probleem?quote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef Nielsch het volgende:
Maar dat kind is toch al 3 jaar oud in de serie. En dan pas je eerste woord? Beetje onrealistisch.
quote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was toch ook het hele probleem?
quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef remlof het volgende:
En dat eerste woordje van Stuart Runkle:En die vrolijke koppen erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Serieus? Echt totaal niet meegekregen dan.quote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was toch ook het hele probleem?
Hij geeft hem 5 seconden later zelfs een boxquote:Op maandag 2 april 2012 23:37 schreef Piger het volgende:
Beetje vreemd verhaal dat die neger ff hank neer probeert te schieten, iedereen doet alsof het normaal is en hank het ook allemaal prima vindt.
Nigga's be crazy, shootin' friends and shitquote:Op maandag 2 april 2012 23:37 schreef Piger het volgende:
Beetje vreemd verhaal dat die neger ff hank neer probeert te schieten, iedereen doet alsof het normaal is en hank het ook allemaal prima vindt.
Ik denk dat je hier best gelijk zou kunnen hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 20:44 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk trouwens dat het einde erbij is geschreven toen bekend werd dat er nog een seizoen zou komen. Als er geen 6de seizoen was besteld was deze aflevering minus de laatste scene gewoon het einde en dat zou dan een mooi einde zijn geweest.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe heet dat nr op het eind? Heerlijk seizoen was dit weer
Wat een plaat is het toch!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef remlof het volgende:
Dat is het origineel, deze versie werd in aflevering gister gebruikt:
Dat zou ook niet echt passen in Californication hè?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef Karina het volgende:
Wat een roteinde, ik dacht: Eindelijk weer samen met Karen, maar nee hoor
Schampshotquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef rioolheffing het volgende:
Wat een kuteinde. Runkle die precies een schampshot krijgt, dus dan is het weer opgelost met Hank. En ze hebben weer een dilema nodig voor Hank nu alles weer goed was, dus laatste 2 minuten ff Carrie ingepleurd. Wat een cheap ass geschreven zeg.
Hier een live versie van de beste man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef remlof het volgende:
Dat is het origineel, deze versie werd in aflevering gister gebruikt:
Ja of gewoon 1 seizoen the fucked up good life met Karen en dan er een einde aan breien.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had liever Hank en Karen terug samen zien komen en dan weer splitten in S6E1?
Ja, maar kijk naar de vorm op 18:53, de kogel gaat langs zijn arm en dus een schampschot. Ik bedoelde ook meer dat het een makkelijk oplossing was, Hank vergeef Runkle en Runkle gaat niet dood of iets ernstig of wat dan ook. Makkelijk einde.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was geen schampschot, hij werd gewoon geraakt. In z'n linker bovenarm.
Ja want dat is het enige einde wat niet matig is.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had liever Hank en Karen terug samen zien komen en dan weer splitten in S6E1?
kijk je toch niet...quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef rioolheffing het volgende:
Wat een kuteinde. Runkle die precies een schampshot krijgt, dus dan is het weer opgelost met Hank. En ze hebben weer een dilema nodig voor Hank nu alles weer goed was, dus laatste 2 minuten ff Carrie ingepleurd. Wat een cheap ass geschreven zeg.
Ik vond dat ook erg afgeraffeld. En als iemand op mij schiet doe ik 5 minuten daarna niet alsof er geen vuiltje aan de lucht isquote:Op woensdag 4 april 2012 00:36 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ja, maar kijk naar de vorm op 18:53, de kogel gaat langs zijn arm en dus een schampschot. Ik bedoelde ook meer dat het een makkelijk oplossing was, Hank vergeef Runkle en Runkle gaat niet dood of iets ernstig of wat dan ook. Makkelijk einde.
QFT!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso was die scene op de filmset erg stereotype, cliché, onrealistisch en slecht. Misschien nog wel slechter dan de slotscene met Carrie.
- Sam Apoc schiet op Hank en twee minuten later doen ze gewoon boks alsof het niets is;
- Hank is totaal niet onder de indruk van de aanslag op zijn leven. Ik begrijp dat hij Mr. Cool maar ik geloof niet dat je in werkelijkheid zo koeltjes blijft;
- Kali is ineens weer helemaal verliefd op Sam omdat hij op Hank schoot;
- Iedereen doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Sam Apoc z'n gun richt op twee mensen;
- Ook Tyler lijkt niet erg onder de indruk van het feit dat hij net met een pistool werd bedreigd.
Sorry, dat was gewoon allemaal erg slecht.
Klopt, vooral dat Kali zei van"'that's the most romantic thing someone has ever done for me".quote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso was die scene op de filmset erg stereotype, cliché, onrealistisch en slecht. Misschien nog wel slechter dan de slotscene met Carrie.
- Sam Apoc schiet op Hank en twee minuten later doen ze gewoon boks alsof het niets is;
- Hank is totaal niet onder de indruk van de aanslag op zijn leven. Ik begrijp dat hij Mr. Cool maar ik geloof niet dat je in werkelijkheid zo koeltjes blijft;
- Iedereen doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Sam Apoc z'n gun richt op twee mensen;
- Ook Tyler lijkt niet erg onder de indruk van het feit dat hij net met een pistool werd bedreigd.
Hoe moest ik weten dat het einde zo kut was voordat ik het heb gezien.. Rest van seizoen vond ik wel vermakkelijk.quote:
Geciteerd voor waarheid manquote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Is dit de eerste aflevering van Californication die je kijkt ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Nielsch het volgende:
ja het was de allereerste die ik zagquote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dit de eerste aflevering van Californication die je kijkt ofzo
Alle andere acties van iedereen in deze serie zijn voor de rest namelijk ook totaal parallel aan hoe normale mensen met dergelijke zaken omspringen.Shit joh.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 07:47:42 ]
vond de laatste juist weer wat vermakelijker, al sloeg het helemaal nergens op. Is jammer dat het steeds weer hetzelfde soort verhaal is. Hank wil Karen, Karen slaat hem af en gaat verder met een ander, Karen komt terug bij Hank, het gaat even goed en Hank stelt Karen weer teleer. Ook met Runkle is er altijd een verhaal waar hij in de meeste idiote situaties terechtkomt die aan het eind vh seizoen 0 verschil maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:53 schreef Jivis het volgende:
Laatste aflevering was bagger, rest van het seizoen kabbelde wel lekker voort. Heb me wel vermaakt eigenlijk. Dat is bij andere seizoenen wel eens anders geweest (bijvoorbeeld die ene dat Marcy aan de coke zat en Charlie met die pornochick had).
quote:Op donderdag 5 april 2012 07:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja het was de allereerste die ik zagMisschien een beetje uit karakter, maar totaal niet anders dan alle andere absurde shit die aan de lopende band gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hmm, toen Hank door Sam Apoc over het balkon werd gehangen was ie wel zichtbaar aangedaan en pissig, maar als Sam Apoc op hem schiet is er niets aan de hand. Weldegelijk andere reacties.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien een beetje uit karakter, maar totaal niet anders dan alle andere absurde shit die aan de lopende band gebeurd.
Omdat het weldegelijk een andere reden had. Het hele seizoen weet en zegt Hank (ook tegen Tyler) dat Sam helemaal apeshit gaat als het op z'n mokkeltje aankomt. Dat balkonding was in zijn ogen out of the blue. Totaal anders dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm, toen Hank door Sam Apoc over het balkon werd gehangen was ie wel zichtbaar aangedaan en pissig, maar als Sam Apoc op hem schiet is er niets aan de hand. Weldegelijk andere reacties.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef Breekfast het volgende:
Ze mogen er wel een eind aan maken. Heb het nu wel zon beetje gezien. Verhaallijnen herhalen zich ook min of meer elk seizoen.
Het is inderdaad jammer dat ze haar tieten niet in volle glorie hebben laten zien.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:54 schreef planethugo het volgende:
met Meagan Good / Cali hadden ze dit seizoen weer zoiets in huis, maar het werd niet ten volle uitgebuit, helaas
Ze had op zn minst haar naakte pluspunten tentoon moeten stellen. Gemiste kansquote:Op woensdag 11 april 2012 13:54 schreef planethugo het volgende:
met Meagan Good / Cali hadden ze dit seizoen weer zoiets in huis, maar het werd niet ten volle uitgebuit, helaas
idd, wat een jetsersquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:12 schreef Xurk het volgende:
Eigenlijk is het wel heel laf als B-actrice zijnde als je meedoet aan een serie als Californication en weigert uit de kleren te gaan, dat is toch iets wat onlosmakelijk met de serie verbonden is. Niet dat ik niet zonder borsten kan, maar het valt nogal uit de toon wanneer een vrouw in de serie (behalve de hoofdpersonages zoals Karen, Becca, Marcy) niet uit de kleren gaat. Maak dan op zijn minst gebruik van een body double, zoals de TA dat in seizoen drie deed.
Sorry, my bad. Inderdaad de Teaching Assistant, kan niet op haar naam komen en ik ben luiquote:
nee dan van Ari Gold. Drama is teveel van hetzelfde om een eigen show te hebben. Net als Runklequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef JDx het volgende:
Lol, ze hadden een spinoff moeten maken van Johnny Drama!
QFT. Ari Gold is legendarisch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee dan van Ari Gold. Drama is teveel van hetzelfde om een eigen show te hebben. Net als Runkle
Die chick die wordt gecast om Mia te spelen in de verfilming van Fucking and Punching. Kon haar zo snel niet vinden, maar ik twijfel er niet aan dat jij haar binnen mum van tijd weet op te sporenquote:Op maandag 9 april 2012 21:18 schreef PiRANiA het volgende:
Addison Timlin [Sasha Bingham uit Californication]
[US 1971] Carla Gugino #3
[US 1993] Madeleine Martin
[UK 1983] Camilla Luddington
[US 1980] Rachel Miner
[UK 1971] Natascha Mcelhone
[US 1981] Meagan Good #2
[US 1965] Embeth Davidtz
[US 1987] Ellen Woglom
[US 1966] Pamela Adlon
Madeline Zima (o.a. van The Nanny)
Wie mis ik nog?.
Sasha is dat toch? Bovenste link?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die chick die wordt gecast om Mia te spelen in de verfilming van Fucking and Punching. Kon haar zo snel niet vinden, maar ik twijfel er niet aan dat jij haar binnen mum van tijd weet op te sporen
[US 1946] Susan Sarandon #2quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef DUK het volgende:
Eva Amurri..trouwmateriaal..
Kon ook niet fout gaan met zo'n prachtmoeder.
Susan Sarandon was echt een mooie vrouw in haar jongere jaren..
September ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer komt seizoen 6?
Ik ben net klaar met seizoen 1 t/m 5. Kende het al van CC maar moest toch even in het verhaal komen. Prachtige serie is dit net zoals Entourage.
Dat duurt nog wel even helaas.quote:
Kan ook januari zijn.. weet hetn iet meer zekerquote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even helaas.
Kennen jullie nog meer series die in het rijtje passen van Entourage en Californication?
Ben het echt niet eens met je!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef vivelafete het volgende:
Net het vijfde seizoen van Cali afgekeken. Damn, toch wel een behoorlijke domper!
Ik vond het seizoen matig beginnen. Erg geforceerd en plichtmatig allemaal. Die mangina-scene bv (wat opzich erg grappig is) werd in in geflikkerd om het er maar in gehad te hebben, ze hadden daar iets veel mooiers van kunnen maken. Zo waren er nog een hoop dingen die ik suffig en makkelijk vond.
Vanaf aflevering 7 was het weer goed, het typische Californication-sfeertje kwam weer goed naar voren. Tuurlijk, nog steeds erg over-the-top, maar op een leuke manier als in de eerste drie seizoenen het geval was.
Dan de seizoensfinale: wat een ongeinspireerde, treurige, clichématige bagger zeg! Zoiets slecht heb ik nog nooit in een serie gezien, en al helemaal Californication onwaardig.
- Hank en Karen in principe weer samen![]()
![]()
![]()
- Het hele stuk op die filmset was ook zo ongelooflijk slecht, al is dat hier al uitvoerig besproken.
Overall:
Hank, Batesy, Runkle, Stu![]()
RZA, Becca![]()
Kali en Tyler vond ik ook wat matig, had wel wat meer uitgediept mogen worden.
Waar seizoen 4 me een stuk minder lag omdat ik de personages niet zo boeiend vond (die actrice en Nero) vond ik dit seizoen erg matig door het inspiratieloze en clichématige script.
Overigens, zonder de belachelijke seizoensfinale zou ik het gehele seizoen iets boven seizoen 4 plaatsen, ver onder seizoen 2 en 3.
Ik hoop dat ze volgend seizoen weer wat meer hun best doen op het schrijven, maar ik vrees er een beetje voor door de weg die ze zijn ingeslagen.
Shit, dan zal ze wel niet naakt gaanquote:Op maandag 14 mei 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
Maggie Grace (Shannon uit Lost) gaat volgend seizoen 9 eps meespelen: 'Lost' actress lands major 'Californication' role
Als een religieuze groupie kennelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |