quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
Spoilers over seizoen 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
• Season 1: August 13, 2007
• Season 2: September 28, 2008
• Season 3: September 27, 2009
• Season 4: January 9, 2011
• ? Season 5: "early" 2012
Ook niet voor Addison?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef Ereinion het volgende:
Mooi einde ja. Eigenlijk hoeft er van mij geen vijfde seizoen te komen.
lol ik zie het nu pasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef TJLinden het volgende:
Haha! Die fotosoep in de openingspost. (nog nooit gezien)
Dat kan ook echt alleen maar in een serie als Californication. Ook hoe Hank die Ben altijd in een hoek zetquote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Voor Runkle ook. Hij heeft de 100 nog niet gehaald.
Graag gedaan horquote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef TJLinden het volgende:
Haha! Die fotosoep in de openingspost. (nog nooit gezien)
Ik dacht precies hetzelfde na deze aflevering. Wat een goede finale weer, typisch Californication diner-scene en heel mooi afgerond.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef Ereinion het volgende:
Mooi einde ja. Eigenlijk hoeft er van mij geen vijfde seizoen te komen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:39 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, vorig jaar was er een enorme cliffhanger en nu is het echt een einde. (waarschijnlijk omdat ze pas begin februari hoorden dat ze een vijfde seizoen mogen maken)Daar mogen verdomme wel spoilertags omheen volgende keer. (Heb ze er nu zelf maar om gezet).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |