quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
Spoilers over seizoen 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
• Season 1: August 13, 2007
• Season 2: September 28, 2008
• Season 3: September 27, 2009
• Season 4: January 9, 2011
• ? Season 5: "early" 2012
Ook niet voor Addison?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef Ereinion het volgende:
Mooi einde ja. Eigenlijk hoeft er van mij geen vijfde seizoen te komen.
lol ik zie het nu pasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef TJLinden het volgende:
Haha! Die fotosoep in de openingspost. (nog nooit gezien)
Dat kan ook echt alleen maar in een serie als Californication. Ook hoe Hank die Ben altijd in een hoek zetquote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Voor Runkle ook. Hij heeft de 100 nog niet gehaald.
Graag gedaan horquote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef TJLinden het volgende:
Haha! Die fotosoep in de openingspost. (nog nooit gezien)
Ik dacht precies hetzelfde na deze aflevering. Wat een goede finale weer, typisch Californication diner-scene en heel mooi afgerond.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef Ereinion het volgende:
Mooi einde ja. Eigenlijk hoeft er van mij geen vijfde seizoen te komen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:39 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, vorig jaar was er een enorme cliffhanger en nu is het echt een einde. (waarschijnlijk omdat ze pas begin februari hoorden dat ze een vijfde seizoen mogen maken)Daar mogen verdomme wel spoilertags omheen volgende keer. (Heb ze er nu zelf maar om gezet).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom? het enigste spoiler is dat hij in ieder geval niet voor 3 jaar de cel in gaat, maar ik zeg niet of hij wel of geen celstraf krijgt, dus...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef picodealion het volgende:
Nog even uit het vorige topic:
[..]
Daar mogen verdomme wel spoilertags omheen volgende keer. (Heb ze er nu zelf maar om gezet).
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef pietjansma het volgende:
[..]
waarom? het enigste spoiler isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad, de enige spoiler is datHoe moeilijk is het nou om op die spoilerknop te drukken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef pietjansma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog, alles wat je niet in de al uitgezonden afleveringen had kunnen zien is in feite spoiler. Dus ook previews van volgende week, interviews en casting calls.
Ze hebben wel weer veel dingen waar ze weer leuke verhalen op kunnen bouwen. zo als bijvoorbeeld die film. de relatie tussen Karen en die Black Jesusquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef planethugo het volgende:
goede finale met een sluitend einde. zou het niet erg vinden als er geen nieuw seizoen komt. De show begint zich zowel op het komische als op het drama vlak toch wel wat te herhalen.
ok ik ben overtuigd, laat dat S5 maar komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ze hebben wel weer veel dingen waar ze weer leuke verhalen op kunnen bouwen. zo als bijvoorbeeld die film. de relatie tussen Karen en die Black Jesus, het kind van Runkle, Runkle's missie om 100 vrouwen te doen
![]()
etc etc
haha, waarom zou die niet mee zijn danquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef Nielsch het volgende:
Op zich was het wel logisch geweest als dochter Kravitz ook mee was gegaan op road trip.
Is wel mee, zeiden ze toen ze vertelden dat ze op roadtrip gingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef Nielsch het volgende:
Op zich was het wel logisch geweest als dochter Kravitz ook mee was gegaan op road trip.
Luie donder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wie is trouwens die actrice die de actrice speelt die Karen speelt?
Jij hebt mensenkennis.quote:
Jep, kon je toch gelijk zien man.quote:
Gratis tip, deze plaat tegelijk afspelen metquote:
Gisteren laatste aflevering van seizoen 4 gezien. Iets langer dan 3 weken over gedaan. Vette serie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:42 schreef Antiheld het volgende:
Gisteren begonnen met deze serie. Schat dat ik binnen twee weken bij ben.
Wanneer denk jij dan dat het nieuwe seizoen begint?quote:
2012.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Wanneer denk jij dan dat het nieuwe seizoen begint?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
2012.
Maargoed, ik schreeuw op dinsdagmiddag ook dat het bijna weekend is. Lekker optimistisch leven man [ afbeelding ] .
quote:Meagan Good has signed on for the 5th season of Californication! Good will be seen in 8 episodes as Kali, a smoking hot singer who sparks a flame in Hank, but who also has a connection with her mentor, the hip-hop mogul (guest star RZA) who hires Hank to write the screenplay for his new film.
Dat klinkt wel erg als de verhaallijn rond Lew Ashbyquote:Meagan Good has signed on for the 5th season of Californication! Good will be seen in 8 episodes as Kali, a smoking hot singer who sparks a flame in Hank, but who also has a connection with her mentor, the hip-hop mogul (guest star RZA) who hires Hank to write the screenplay for his new film.
Wat verwacht je dan, innovatie?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg als de verhaallijn rond Lew Ashby
Ok, ik geef toe, ook flinke tetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn dit toch ook wel erg goede bewbs!
[ afbeelding ]
Liever Pippaquote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef planethugo het volgende:
en alweer potentiele naaktscenes
'Kate Middleton' in Californication
Californication is één grote potentiële naaktscene.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef planethugo het volgende:
en alweer potentiele naaktscenes
'Kate Middleton' in Californication
quote:Rob Lowe meldt dat hij recentelijk een ontmoeting had met zijn vriend David Duchovny en dat de 2 de grootste lol hadden tijdens opnames van Californication. ''Wacht maar tot je Eddie Nero's nieuwe look ziet. Freaky zoals gewoonlijk"
http://nosoap.nl/index.ph(...)rnication&Itemid=129
bron: NoSoap
https://www.facebook.com/Californication/posts/10150333614745844quote:EXCITING NEWS! Californication returns Sunday, January 8th at 10:30PM ET/PT, immediately following the return of Shameless at 9PM ET/PT and the series premiere of House of Lies at 10PM ET/PT! Only on Showtime Networks.
Ik ga september weer een weekje naar LAquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef JDx het volgende:
Was allang bekend
Foto van mij van paar weken geleden trouwens
[ afbeelding ]
Met Segway's over Venice Beach.
Leuk daar waar Charlie en Hank hardlopen
En ook over dat stuk gelopen voor Venice, echt lache om daar te lopen waar die zeikdochter zat gitaar te spelen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |