quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door =HellFire= op 12-12-2008 16:28:17 ]
iets met spoilertags enzoquote:Op woensdag 10 december 2008 22:17 schreef =HellFire= het volgende:SPOILER SPOILER
Ten eerste wil ik HD kijken. Ten tweede heet het niet voor niets pre-air. Wat het NL-topic er mee te maken heeft snap ik niet..quote:Op donderdag 11 december 2008 18:50 schreef MoltiSanti het volgende:
previews kan ik begrijpen dat dat in spoilers moet, maar als er een pre-air is kun je die toch downloaden? Hoeft dat toch niet in spoilers is toch geen Californication NL topic?
Dit is een USA topic hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ten eerste wil ik HD kijken. Ten tweede heet het niet voor niets pre-air. Wat het NL-topic er mee te maken heeft snap ik niet..
dat zegt hij toch ook niet..quote:
Jezus, ben ik hier nu de enige met het IQ van boven de 80? De seizoensfinale is ook in de VSvA nog niet op tv geweest hoor. Opmerkingen over die aflevering moeten derhalve in spoilertags. Al was het alleen al vanwege de doodeenvoudige reden dat het topic anders volledig ontoegankelijk wordt. Als iemand vier dagen voor de uitzending in het topic komt en sommigen hebben de pre-air al gezien kunnen zij zonder problemen de volgende uitzending al verpest hebben, terwijl de nietsvermoedende user het topic binnenkomt. NL<->VSvA hebben daar geen donder mee te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |