quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door =HellFire= op 12-12-2008 16:28:17 ]
iets met spoilertags enzoquote:Op woensdag 10 december 2008 22:17 schreef =HellFire= het volgende:SPOILER SPOILER
Ten eerste wil ik HD kijken. Ten tweede heet het niet voor niets pre-air. Wat het NL-topic er mee te maken heeft snap ik niet..quote:Op donderdag 11 december 2008 18:50 schreef MoltiSanti het volgende:
previews kan ik begrijpen dat dat in spoilers moet, maar als er een pre-air is kun je die toch downloaden? Hoeft dat toch niet in spoilers is toch geen Californication NL topic?
Dit is een USA topic hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ten eerste wil ik HD kijken. Ten tweede heet het niet voor niets pre-air. Wat het NL-topic er mee te maken heeft snap ik niet..
dat zegt hij toch ook niet..quote:
Jezus, ben ik hier nu de enige met het IQ van boven de 80? De seizoensfinale is ook in de VSvA nog niet op tv geweest hoor. Opmerkingen over die aflevering moeten derhalve in spoilertags. Al was het alleen al vanwege de doodeenvoudige reden dat het topic anders volledig ontoegankelijk wordt. Als iemand vier dagen voor de uitzending in het topic komt en sommigen hebben de pre-air al gezien kunnen zij zonder problemen de volgende uitzending al verpest hebben, terwijl de nietsvermoedende user het topic binnenkomt. NL<->VSvA hebben daar geen donder mee te maken.quote:
buddy,quote:Op donderdag 11 december 2008 19:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ten eerste wil ik HD kijken. Ten tweede heet het niet voor niets pre-air. Wat het NL-topic er mee te maken heeft snap ik niet..
Wij vinden jou ook liefquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef pfaf het volgende:
Kutmongolen hier. Voor tv-series is FOK! ook niet meer wat het geweest is.
Dude, als jij net al ik wacht op de 720p, moet het voor jou toch kut zijn om van te voren te lezen wat er gebeurd? Zo moeilijk is het toch niet om preair-opmerkingen even tussen spoilertags te zetten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:27 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
buddy,
in het NL topic van een serie mag niet over de USA afleveringen gepraat worden omdat die voor lopen.
Aangezien er niet een USA preair en een USA gewoon is. Kan er in dit topic over zowel de preair als de gewone aflevering gepraat worden.
Het nut van pre-airs ontgaat mij ook, ik kijk ze ook niet, ik wacht ook liever op de 720p.
Dat dus, zo gaat het ook in elk USA topic.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:52 schreef Jivis het volgende:
Eens met pfaf, officïeel is de season finale nog niet uitgezonden dus dan moet je daar je kop ook over houden in dit topic.
De cliffhanger was dat hij neervalt ja. Maar z'n lot is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:55 schreef neilpad het volgende:
Mijn excuses dan voor het spoileren aan het einde van het vorige topic. Ik had niet in de gaten dat ik de pre-air had gedownload.
EDIT: dat van Lew was toch in de een-na-laatste aflevering van dit seizoen??
Volgens TV.com was die al vijf dagen geleden uitgezonden...
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
De cliffhanger was dat hij neervalt ja. Maar z'n lot is nog niet bekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So there.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:30 schreef =HellFire= het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So there.Wat bedoel je, waar ben ik naïef in? Ik kijk geen previews overigens.
Als voorbeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
. Waarom wordt dat er telkens bijgehaald?
"Behind Blue Eyes" by Sheryl Crow (Closing scenes) (tv.com)quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:51 schreef MaxC het volgende:
Weet iemand van wie die cover was van Behind Blue Eyes aan het eind van E11?
O, met 'zijn lot is nog niet bekend'...quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:32 schreef pfaf het volgende:
[..]Wat bedoel je, waar ben ik naïef in? Ik kijk geen previews overigens.
Mja, dat wist ik niet. En tjsa, naïef? Ik vind het juist iets voor cliffhangers dat mensen neervallen en die week erop weer springlevend opstaan. Zo naïef vind ik het niet om te denken dat hij het had kunnen overleven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
O, met 'zijn lot is nog niet bekend'...![]()
Het is al heel wat dat Lew er zo lang in zat: oorspronkelijk zou hij voor slechts 4 episodes meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |