SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:37 schreef Byte_Me het volgende:
ik weet niet meer of deel 5 nou een preair was dus ik spoiler hem maar:Aflevering 5 is al regulier uitgezonden. Etentje waar je het denk ik over hebt was aflevering 4. Dus spoiler-tag lijkt me beetje overkill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben vrouwen uberhaupt meer functies?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef MikeyMo het volgende:
zijn we er al achter wat Mia er nog steeds in doet behalve lekker zijn
Nope. Maar ze is een leuk karakter. Tijd voor een echte verhaallijn voor haar. Uit dat huis kicken dat ze bij Hank gaat wonen oid, lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef MikeyMo het volgende:
zijn we er al achter wat Mia er nog steeds in doet behalve lekker zijn
ach ja, better safe than sorryquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:42 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
Aflevering 5 is al regulier uitgezonden. Etentje waar je het denk ik over hebt was aflevering 4. Dus spoiler-tag lijkt me beetje overkill.
in de huidige tijden wel jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:48 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
Jij zou het nog ver kunnen schoppen als risico manager bij een bank.
Vandaag of morgen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:44 schreef Game_Error het volgende:
Wanneer komt de Pre-Air van Episode 6 ongeveer?
Via de juiste bronnen is die al te verkrijgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:44 schreef Game_Error het volgende:
Wanneer komt de Pre-Air van Episode 6 ongeveer?
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Bill nog geen 1 keer gezien die seizoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |