Ik dacht exact hetzelfde, ik zou het persoonlijk een ijzersterk einde hebben gevonden, mss dat ze het ook niet meer verwacht hadden dat ze nog een seizoen mochten doorgaan en het daarom als een echt einde is geschreven.quote:Op maandag 28 maart 2011 06:29 schreef Nielsch het volgende:
Die eetscene! Altijd al een hoogtepuntje natuurlijk, maar deze was weer heerlijk!
Ik ben blij dat er nog een seizoen 5 komt (altijd lachen natuurlijk), maar als dit de laatste aflevering van de show was geweest, dan was het ook een mooi slot geweest. Mick Jagger had wat dat betreft gewoon gelijk.
Lekker brother/sister holocaust survivor spelen?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:09 schreef n8n het volgende:
Vind die scharrel van Runkle wel een baas eigenlijk, zo een zoek ik vanaf nu
Zeker kapot grappig, ook dat Runkle haar moest attenderen dat ze zich crazy gedroeg was meesterlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 11:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lekker brother/sister holocaust survivor spelen?
Haha, dat was ook geniaal, dat hij opeens aankwam zetten als Hank look-a-like en allemaal van die 'pijnlijk' beschamende dingen vroeg aan tafel.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:09 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer krijgt Eddie Nero zijn eigen show?
En de afsluiter van seizoen 1quote:Op maandag 28 maart 2011 11:52 schreef Erik1991 het volgende:
Vond het een mooie afsluiter van het seizoen. Vooral aan het einde, You Can't Always have wat you Want. Ook het nummer in ep 1 van seizoen 1.
Jup! En ik vond dit seizoen zijn pieken en dalen hebben. Vond de voorlaatste aflevering saai.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Fukjoeman het volgende:
Dit seizoen was wel echt heel goed
Opzich zou dit van mij ook het einde mogen zijn. Maar er komt dus nog een seizoen?
Ik vind het juist helemaal niet open, het enige wat wat mij betreft open bleef was hoe het tussen Marcy en Charlie zou gaan nu Charlie weet dat ze Marcy zwanger van hem is.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef cheese. het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier, maar was dit seizoen nou niet veel minder dan de andere. En dan zo'n afsluiting; heelemaal open. Jammer dat er aan het eind van het seizoen nog cliffhangers moeten zitten. Nee, dan was de rest toch echt veel beter. Meer drama, en je kon je veel beter in Hank inleven. Nu begon het toch echt wel een arrogante kwal te worden die elke aflevering hetzelfde deed.
Helemaal gelijk, vorig jaar was er een enorme cliffhanger en nu is het echt een einde. (waarschijnlijk omdat ze pas begin februari hoorden dat ze een vijfde seizoen mogen maken)quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind het juist helemaal niet open, het enige wat wat mij betreft open bleef was hoe het tussen Marcy en Charlie zou gaan nu Charlie weet dat ze Marcy zwanger van hem is.
Karen is gewoon verliefd geworden op iemand anders en gaat verder met haar leven. Hank zal dit moeten accepteren. Zoals Mick Jagger zong: "you can't always get what you want..."
Abby heeft het "uitgemaakt" met Hank en gezegd dat hij haar kan bellen op het moment dat hij weer naar de toekomst kijkt. Ook vrij duidelijk dus.
Sascha heeft Hank ook duidelijk gemaakt dat het over is. De film Fucking & Punching wordt gemaakt en Eddie Nero en Sascha gaan weer hun eigen wegen, op naar de volgende film. Zo doen acteurs dat.
Nee, ik vond het alles behalve open. Tuurlijk, je kan je afvragen of Hank en Karen toch nog bij elkaar komen. Aan de andere kant, als ze bij elkaar komen en ze eindigen dan de serie kun je je afvragen of ze ooit weer uit elkaar zullen gaan. Wat dat betreft zijn er altijd wel open eindjes.
Dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten, maar ik blijf vanaf nu wel weer weg...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef PiRANiA het volgende:
Wat wisten we al over het volgende seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oproep voor een tweeling hoeft niet te betekenen dat Charlie en Marcy ook een tweeling krijgen. Omdat kinderen niet zo lang mogen werken, wisselt een tweeling vaak de rol af (zoals de Olsen twins in Full House deden). De leeftijd kan ik niet verklaren, maar wellicht dat de acteurtjes in kwestie in werkelijkheid iets ouder zijn dan in de serie...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:39 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, vorig jaar was er een enorme cliffhanger en nu is het echt een einde. (waarschijnlijk omdat ze pas begin februari hoorden dat ze een vijfde seizoen mogen maken)
Het enigste wat ik nu nog niet snap is de casting call voor een tweeling (kinderen van Marcy en Charlie) van 3-4 jaar. Was er van overtuigd dat Hank voor 3 jaar de cel in zou gaan en dat ze het volgende seizoen 3 jaar later zouden beginnen... Maar goed dat zien we over een jaar weer (of een half-jaar als ze weer net zoals in de eerste drie seizoenen in september beginnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |