Welke ep hebben we het over? Ik heb het gevoel dat ik wat heb gemistquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kwam ze wel 3 keer tegen. Bij Showtime in het gebouw.
De laatste man!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Welke ep hebben we het over? Ik heb het gevoel dat ik wat heb gemist.
Ik heb ze ook nooit gezien, terwijl ik Dexter wel helemaal gevolgd heb...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Welke ep hebben we het over? Ik heb het gevoel dat ik wat heb gemist.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef Houniet het volgende:
En die posters van Dexter!!!!!!!!!!
Ja haal die lelijke fotowinkel eruitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef JDx het volgende:
OMG, heb je die er echt in gezet? Dacht dat het een grapje was.
Kan iemand niet eentje maken die beter past, dit is zonde.
Noooquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Nielsch het volgende:
Nog maar 5 afleveringen dit seizoen...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef JDx het volgende:
OMG, heb je die er echt in gezet? Dacht dat het een grapje was.
Kan iemand niet eentje maken die beter past, dit is zonde.
Af en toe? Als mensen aan mij vragen of seizoen het waard is om te kijken antwoord ik standaard met: "Abbyquote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Ruder het volgende:
Seizoen 4 is erg goed te doen tot nu toe
Vooral ook mr Runkle die op vrouwenjacht is. én Sascha natuurlijk
En voor af en toe die geile advocate
Californication [NL] - Comedy serie met David Duchovnyquote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef Laurabeest het volgende:
Ik begrijp dat jullie allemaal online de afleveringen volgen zodra ze uit zijn, maar kan iemand mij toevallig ook vertellen op welke zender en hoe laat het vanavond gewoon op neerlandsch prachtige tv-kanalen te zien is?
Ik bedoelde meer dat je het daar beter kan vragenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:05 schreef Laurabeest het volgende:
Daar staat niet echt een volledig antwoord in op mijn vraag en er is al een tijd niet meer gepost, maar even goed bedankt ik heb even comedy central gecheckt, is inderdaad daarop om 22.30h.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, indeed.quote:
Ik zag het ook niet aankomen, pas toen ze een tijdje binnen was dacht ik, wtf, is toch niet haar ma. Dacht eerst is vast een moeder van meisje uit de band van Becka ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, indeed.
En die scene met Sasha dr moeder ziet, had dat eigenlijk niet verwacht.![]()
Prachtig.
Jamaardandusdiebeschuldigenderodelettertjes, er is hier al 700+ dagen niet gepost, WEET JE HET ZEKER?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je het daar beter kan vragen.
Als je een goede reden hebt om te kicken, gewoon doenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Jamaardandusdiebeschuldigenderodelettertjes, er is hier al 700+ dagen niet gepost, WEET JE HET ZEKER?. Maar ik heb gekeken inmiddels.
Dat was inderdaad ook mijn idee toen ze over haar dochter begon, maar ik vond dit ook leuk bedachtquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet aankomen, pas toen ze een tijdje binnen was dacht ik, wtf, is toch niet haar ma. Dacht eerst is vast een moeder van meisje uit de band van Becka ofzo.
ze heeft 'm wel gepijpt volgens mij. Maar dat zagen we uiteraard nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
Ik had ook verwacht dat dat met die advocate wel iets meer voor hem zou betekenen. Maar hij duikt zou weer met die moeder het bed in.
Eigenlijk heeft hij het helemaal niet gedaan met Sasha toch, bedenk ik. Want hij wordt aangenomen, verschijnt op de set en dan moet hij zich in de trailer melden, maar boeit hij haar omdat die dikke zogenaamd ontspoort...
Toen zette ze hem toch juist vast aan die kast? of was er nog een ander moment?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze heeft 'm wel gepijpt volgens mij. Maar dat zagen we uiteraard niet
owja klopt jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Toen zette ze hem toch juist vast aan die kast? of was er nog een ander moment?
toen in die trailer voordat hij werd gebeld zei hij toch dat hij nog "sore" was van vanmorgen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
Ik had ook verwacht dat dat met die advocate wel iets meer voor hem zou betekenen. Maar hij duikt zou weer met die moeder het bed in.
Eigenlijk heeft hij het helemaal niet gedaan met Sasha toch, bedenk ik. Want hij wordt aangenomen, verschijnt op de set en dan moet hij zich in de trailer melden, maar boeit hij haar omdat die dikke zogenaamd ontspoort...
SPOILER: Episode SummaryOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is Carla lekker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:44 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
de haren donker en ze kan zo doorgaan als Carla Gugino
die linker welteverstaan
Daar lijkt het vandaag wel weer op, maar logisch dat Karen nog zijn nummer 1 doel is nu..quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik had ook wel gedacht dat die advocate meer voor hem zou betekenen.
Uhm, dat is best een overstatement...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:44 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
de haren donker en ze kan zo doorgaan als Carla Gugino
die linker welteverstaan
Ik zou der niet overslaanquote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Leso_Varen het volgende:
Best aardige aflevering weer!
Die chick van Charlie is echt geflipt
Het leuke van de serie is (was?) juist dat Hank, ondanks dat hij de meest achterlijke dingen deed, toch sympathiek bleef. Dat sympathieke begint nu toch met de week minder te worden wat mij betreft. In de laatste aflevering zei hij voor het eerst dit seizoen iets serieus, in die scene met Karen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef JDx het volgende:
De serie draait erom dat ie steeds weer wegzakt omdat ie gek blijft op Karen, dat zal wel blijven, maar lijkt me gewoon leuk als ie eens meerdere afleveringen daar van af is. Niet 1 aflevering lekker met de 1 in bed en de volgende weer thuis slapen en de lekkertjes afwimpelen.
Eensch. Ik vind het eigenlijk wel een plus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zou der niet overslaan. Beter dan zo'n saai wijf in je nest.
Nee, ik ook zeker niet hoor! Ik zou me d'r goed mee kunnen vermaken denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zou der niet overslaan. Beter dan zo'n saai wijf in je nest.
Becca is wel af en toe erg irritant jaquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef DUK het volgende:
Ik word zo moe van Becca he! Met dat monotone zeikstemmetje...
Runkle held!
Dat kind van Ben is inderdaad veel leuker en ook niet zo'n zeikwijf als Beccaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Ruder het volgende:
[..]
Becca is wel af en toe erg irritant ja
Dat zo'n held geen leuker kind op de wereld heeft gebracht![]()
Ik vond d'r eerst wel tof, maar nu wordt het wel vervelend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef planethugo het volgende:
die becca vind ik al vanaf het begin irritant met 'r teksten en make-up
maar verder een prima aflevering
In Europaquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:50 schreef JDx het volgende:
Ze moet volgend jaar maar naar College ofzo
Voor Mia de dochter van Bill (zo heette die saaie vent toch?!) heb ik ook altijd wel symphatie gehadquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat kind van Ben is inderdaad veel leuker en ook niet zo'n zeikwijf als Becca
Ik lag krom bij die scenequote:Op maandag 14 maart 2011 10:53 schreef rooneyelst het volgende:
female ejaculation whahahah runkle is een held!
Hoezo? Mia verdedigt Hank zelfs dat hij te dronken was om haar bij die eerste ontmoeting te herinneren. En geeft aan dat zij zelf opzoek was naar problemen toen ze het huis uit ging.quote:
Had precies hetzelfde ideequote:
idd en ook dat de advocaat niet blij was met dat verhaal, mia geeft min of meer toe dat ze zelf erop aangestuurd heeftquote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik snap niet dat Karen zo boos was op Hank, zelfs Mia gaf toe dat Hank d'r niet kende...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ook in Nederland boeit dat helemaal niks, zij was jong en onvolwassen, weet nog niet waar ze mee bezig is, hij had beter moeten weten, maar goed... blijft een kutstreekquote:Op maandag 14 maart 2011 14:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd en ook dat de advocaat niet blij was met dat verhaal, mia geeft min of meer toe dat ze zelf erop aangestuurd heeft
Hmmm, heb dat bijna bij alle series wel, na een aantal seizoen kan je die intro niet meer zien. Behalve bij BMS, die blijft geweldigquote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef shiznuts het volgende:
Heb alleen een ding op te merken: die ongeïnspireerde intro. Hij verveelt en duurt te lang. Bij andere series is het een moment dat je oproept er weer voor te gaan zitten, maar bij Californication weet ik niet hoe snel ik dat stukje door moet spoelen.
klopt, maar het zal zijn zaak geen kwaad doen lijkt mequote:Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Ook in Nederland boeit dat helemaal niks, zij was jong en onvolwassen, weet nog niet waar ze mee bezig is, hij had beter moeten weten, maar goed... blijft een kutstreek
Irritant dat ie meteen begint he, kijk nooit trailers, maar deze is al bezig voor je op pauze kan drukken, en dan wil je hem zien ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef larry_flynt het volgende:
Lekker dat de trailer zoveel verklapt...
Entourage komt een beetje in de buurt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef cheese. het volgende:
Kostelijke aflevering, ik wist niet dat hier een topic over was, maar wat is dit een geweldige serie. Ik kijk bijna elke week nog die finale van seizoen 3 met Elton John eroverheen. Prachtig gedaan!
Weten jullie series die hier een beetje op lijken?
Ik ren altijd naar de ctrl+F4. Probleem is alleen soms dat min VLC vastloopt. Dan snel monitor en geluid uitquote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef larry_flynt het volgende:
Lekker dat de trailer zoveel verklapt...
Was mooie grap ja.quote:
VInd Runkel echt de held van de serie!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Tamashii het volgende:
Wauw, dit was echt een goede aflevering!
Dat gevoel heb ik ook jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hele gave aflevering!
Even om mijn geheugen gerust te stellen: die zwart wit beelden zijn toch niet allemaal al eerder vertoond of wel?
Dat jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Tamashii het volgende:
Volgens mij niet hoor, heb hem nog nooit op die auto zien schijten.
Wowquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb alle vier de seizoenen in de afgelopen week bekeken en dat heeft ie niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Nielsch het volgende:
Karen is ook een raar wijf hoor... de ene aflevering weer heel kwaad op Hank, de andere weer ontzettend lief...Vrouwen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft echt ontzettend mooie ogen... wow! Als ik zo'n vrouw in het echt tegen zou komen....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:21 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind Karen echt prachtig. Zou haar bijna de mooiste vrouw van de wereld noemen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Nielsch het volgende:
Damn nog maar 2 afleveringen...... Dan zijn zowel Californication en Boardwalk Empire over.. Twee van de beste series van de laatste jaren..
Ja, maar dat volgende ik op tv (BNN). Niet zoals Californication via the interwebzquote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
Boardwalk Empire is al een aantal maanden geleden uitgezonden
Sowieso was Bill zijn kapsel totaal anders in seizoen 1 vergeleken met de flashbacks (die zich blijkbaar rond die tijd afspelen)...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Even om mijn geheugen gerust te stellen: die zwart wit beelden zijn toch niet allemaal al eerder vertoond of wel?
De flashbacks spelen zich geloof ik een maand voor het begin van de serie af.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Sowieso was Bill zijn kapsel totaal anders in seizoen 1 vergeleken met de flashbacks (die zich blijkbaar rond die tijd afspelen)...
Dat vond ik nog het meest onrealistisch eigenlijk. Waarom zou hij zulke domme verhalen vertellen, als ze ook nog van te voren geoefend hebben. Nervous, my assquote:
idd sloeg nergens op, maar was wel grappig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het meest onrealistisch eigenlijk. Waarom zou hij zulke domme verhalen vertellen, als ze ook nog van te voren geoefend hebben. Nervous, my ass
Juist wel, want de aanklager zegt dat Hank willens en wetens Mia heeft geneukt om Bill terug te pakken, net zoals hij met die regisseur heeft gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef planethugo het volgende:
waar waarom werd dat nu getoond? had toch verder niets met die rechtzaak te maken
Mooi vond ik het wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het meest onrealistisch eigenlijk. Waarom zou hij zulke domme verhalen vertellen, als ze ook nog van te voren geoefend hebben. Nervous, my ass
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef Pollore het volgende:
uhm, voor californication is een seizoen 5 besteld van 12 afleveringen dus dat komt volgend jaar wel weer goed ;-)
Dat heb ik eigenlijk bijna altijd met Californication, het is gewoon zo'n heerlijke serie!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:49 schreef DUK het volgende:
Best knap gedaan. Een aflevering van 28 minuten die zich uitsluitend in de rechtszaal afspeelt (met een flashback her en der) zo kort te doen lijken. Althans, de aflevering was voorbij voordat ik er erg in had.
Het was een tactiek. Hierdoor werd Hank neergezet als een wraaklustig persoon die wraak nam door sex te hebben met een dierbare van degene op wie hij wraak wilde nemen. Vervolgens wers gesuggereerd dat Hank ook sex met Mia heeft gehad om wraak te nemen op Bill.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef planethugo het volgende:
waar waarom werd dat nu getoond? had toch verder niets met die rechtzaak te maken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk bijna altijd met Californication, het is gewoon zo'n heerlijke serie!
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Iemand een linkje ofzo waar ik het al kan zien?
Oké, waar ik normaal altijd kijk was al een link up alleen die deed het niet dus misschien was ie ergens anders al wel.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef PiRANiA het volgende:
Wie is dit dan? Kennen we haar?Van in t aller begin geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Te lang geleden. Hoe kan ik dit nou vergeten
.
Daar kan je best een verhaal omheen schrijven.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Obama het volgende:
Ik denk niet dat de hoofdrolspeler van een hitserie de bajes in gaat......call me crazy.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef Chriz2k het volgende:
Probeerde Hank nou te vluchten toen hij op de snelweg reed en dat telefoontje van Marcy kreeg?
Jup.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, zijn beide scenes in de kerk nou een droom?
Daar is een hele serie over.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Obama het volgende:
Ik denk niet dat de hoofdrolspeler van een hitserie de bajes in gaat......call me crazy.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:34 schreef Johnny Blaze het volgende:
bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Vond ik ook. Begon even te twijfelen of ik misschien een aflevering had gemist..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef larry_flynt het volgende:
Wat een raar begin van de aflevering. Geen opbouw, meteen schuldig...
Dit inderdaad, beste season final die ik ooit heb gezien. Briljant om voor Rocket Man te kiezen ook in die scene, geweldig nummer.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef One_conundrum het volgende:
She packed my bag last-night pre-flight ...
Kippenvel...
Zeker! Dat nummer is overigens in echt mega veel Californication afleveringen gebruikt (al vanaf seizoen 1), in verschillende versies en niet alleen die van Elton Johnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit inderdaad, beste season final die ik ooit heb gezien. Briljant om voor Rocket Man te kiezen ook in die scene, geweldig nummer.
Twee afleveringen toch maar? Seizoen 1 ep 1 en seizoen 3 finale volgens mij alleen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker! Dat nummer is overigens in echt mega veel Californication afleveringen gebruikt (al vanaf seizoen 1), in verschillende versies en niet alleen die van Elton John
De versie van 'My Morning Jacket' wordt ook een aantal keer gebruikt, deze versie staat zelfs ook op de OST.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
In die 2 het origineel ja, maar ik heb ook andere versies gehoord tussendoor. Echt puur alleen maar herkenbaar door de tekst overigens... Qua muziek leek het helemaal niet op Elton...
Sorry, "Sir" Elton![]()
Als ik er nog een paar tegenkom zal ik het wel ff postenIn de pauze tussen seizoen 4 en 5 ga ik toch weer ff oude afleveringen kijken
Die van My Morning Jacket wordt één keer gebruikt en die van Elton John ook één keer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Reanimation het volgende:
[..]
De versie van 'My Morning Jacket' wordt ook een aantal keer gebruikt, deze versie staat zelfs ook op de OST.
wut, genoeg eztv bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef El-Loco- het volgende:
Waar kan ik deze zien? Geen fatsoenlijke torrent te vinden...
http://tv.blinkx.com/show/californication/I3AXI54yz2H6Y_Oo en dan een megavideo link, werkt perfectquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef El-Loco- het volgende:
Waar kan ik deze zien? Geen fatsoenlijke torrent te vinden...
Omdat er geen lineair verhaal in zat dit keer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef DUK het volgende:
Ik vond hem best ok. Vooral de eindscenes met zijn 5-en (al blijft Becca het bloed onder mijn nagels vandaan halen). Benieuwd naar volgende week.. Dit seizoen is trouwens gevoelsmatig zeer snel voorbij gegaan...
Wat is er niet lineair aan dit seizoen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat er geen lineair verhaal in zat dit keer.
Jup.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef DUK het volgende:
Ik raakte op een gegeven moment even in de war maar Hank heeft geen auto meer omdat Becca en Kravitz zijn oorspronkelijke auto in de prak hebben gereden niet waar?!
Inderdaad, hele lelijke foto van een mooi meisje. Check die tieten ook, hadden ze wel een push up BH-tje tegenaan mogen gooienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Dat is dat moppie uit de band van Becca toch? Als ze even lacht is ze leuker!
Viel me meteen op, denk Indian Stylequote:Op woensdag 23 maart 2011 02:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Inderdaad, hele lelijke foto van een mooi meisje. Check die tieten ook, hadden ze wel een push up BH-tje tegenaan mogen gooien
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:27 schreef Ruder het volgende:
Redelijke aflevering, leuk dat Trixie er ff in voorkwam
Hopelijk is de finale wel iets beter
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een sterke aflevering, maar mis Sasha Bingham's tieten gewoon om heel eerlijk te zijn.
Ja, ik hoop toch zeker dat de laatste aflevering wat leuker is dan de afgelopen aflevering..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef PiRANiA het volgende:
Nog heel even en dan de laatste aflevering voor een tijdje.
Ik reken er opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop toch zeker dat de laatste aflevering wat leuker is dan de afgelopen aflevering..
Ik dacht exact hetzelfde, ik zou het persoonlijk een ijzersterk einde hebben gevonden, mss dat ze het ook niet meer verwacht hadden dat ze nog een seizoen mochten doorgaan en het daarom als een echt einde is geschreven.quote:Op maandag 28 maart 2011 06:29 schreef Nielsch het volgende:
Die eetscene! Altijd al een hoogtepuntje natuurlijk, maar deze was weer heerlijk!
Ik ben blij dat er nog een seizoen 5 komt (altijd lachen natuurlijk), maar als dit de laatste aflevering van de show was geweest, dan was het ook een mooi slot geweest. Mick Jagger had wat dat betreft gewoon gelijk.
Lekker brother/sister holocaust survivor spelen?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:09 schreef n8n het volgende:
Vind die scharrel van Runkle wel een baas eigenlijk, zo een zoek ik vanaf nu
Zeker kapot grappig, ook dat Runkle haar moest attenderen dat ze zich crazy gedroeg was meesterlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 11:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lekker brother/sister holocaust survivor spelen?
Haha, dat was ook geniaal, dat hij opeens aankwam zetten als Hank look-a-like en allemaal van die 'pijnlijk' beschamende dingen vroeg aan tafel.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:09 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer krijgt Eddie Nero zijn eigen show?
En de afsluiter van seizoen 1quote:Op maandag 28 maart 2011 11:52 schreef Erik1991 het volgende:
Vond het een mooie afsluiter van het seizoen. Vooral aan het einde, You Can't Always have wat you Want. Ook het nummer in ep 1 van seizoen 1.
Jup! En ik vond dit seizoen zijn pieken en dalen hebben. Vond de voorlaatste aflevering saai.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Fukjoeman het volgende:
Dit seizoen was wel echt heel goed
Opzich zou dit van mij ook het einde mogen zijn. Maar er komt dus nog een seizoen?
Ik vind het juist helemaal niet open, het enige wat wat mij betreft open bleef was hoe het tussen Marcy en Charlie zou gaan nu Charlie weet dat ze Marcy zwanger van hem is.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:42 schreef cheese. het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier, maar was dit seizoen nou niet veel minder dan de andere. En dan zo'n afsluiting; heelemaal open. Jammer dat er aan het eind van het seizoen nog cliffhangers moeten zitten. Nee, dan was de rest toch echt veel beter. Meer drama, en je kon je veel beter in Hank inleven. Nu begon het toch echt wel een arrogante kwal te worden die elke aflevering hetzelfde deed.
Helemaal gelijk, vorig jaar was er een enorme cliffhanger en nu is het echt een einde. (waarschijnlijk omdat ze pas begin februari hoorden dat ze een vijfde seizoen mogen maken)quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind het juist helemaal niet open, het enige wat wat mij betreft open bleef was hoe het tussen Marcy en Charlie zou gaan nu Charlie weet dat ze Marcy zwanger van hem is.
Karen is gewoon verliefd geworden op iemand anders en gaat verder met haar leven. Hank zal dit moeten accepteren. Zoals Mick Jagger zong: "you can't always get what you want..."
Abby heeft het "uitgemaakt" met Hank en gezegd dat hij haar kan bellen op het moment dat hij weer naar de toekomst kijkt. Ook vrij duidelijk dus.
Sascha heeft Hank ook duidelijk gemaakt dat het over is. De film Fucking & Punching wordt gemaakt en Eddie Nero en Sascha gaan weer hun eigen wegen, op naar de volgende film. Zo doen acteurs dat.
Nee, ik vond het alles behalve open. Tuurlijk, je kan je afvragen of Hank en Karen toch nog bij elkaar komen. Aan de andere kant, als ze bij elkaar komen en ze eindigen dan de serie kun je je afvragen of ze ooit weer uit elkaar zullen gaan. Wat dat betreft zijn er altijd wel open eindjes.
Dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten, maar ik blijf vanaf nu wel weer weg...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef PiRANiA het volgende:
Wat wisten we al over het volgende seizoen?
De oproep voor een tweeling hoeft niet te betekenen dat Charlie en Marcy ook een tweeling krijgen. Omdat kinderen niet zo lang mogen werken, wisselt een tweeling vaak de rol af (zoals de Olsen twins in Full House deden). De leeftijd kan ik niet verklaren, maar wellicht dat de acteurtjes in kwestie in werkelijkheid iets ouder zijn dan in de serie...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:39 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, vorig jaar was er een enorme cliffhanger en nu is het echt een einde. (waarschijnlijk omdat ze pas begin februari hoorden dat ze een vijfde seizoen mogen maken)
Het enigste wat ik nu nog niet snap is de casting call voor een tweeling (kinderen van Marcy en Charlie) van 3-4 jaar. Was er van overtuigd dat Hank voor 3 jaar de cel in zou gaan en dat ze het volgende seizoen 3 jaar later zouden beginnen... Maar goed dat zien we over een jaar weer (of een half-jaar als ze weer net zoals in de eerste drie seizoenen in september beginnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |