Ik vond d'r eerst wel tof, maar nu wordt het wel vervelend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef planethugo het volgende:
die becca vind ik al vanaf het begin irritant met 'r teksten en make-up
maar verder een prima aflevering
In Europaquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:50 schreef JDx het volgende:
Ze moet volgend jaar maar naar College ofzo
Voor Mia de dochter van Bill (zo heette die saaie vent toch?!) heb ik ook altijd wel symphatie gehadquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat kind van Ben is inderdaad veel leuker en ook niet zo'n zeikwijf als Becca
Ik lag krom bij die scenequote:Op maandag 14 maart 2011 10:53 schreef rooneyelst het volgende:
female ejaculation whahahah runkle is een held!
Hoezo? Mia verdedigt Hank zelfs dat hij te dronken was om haar bij die eerste ontmoeting te herinneren. En geeft aan dat zij zelf opzoek was naar problemen toen ze het huis uit ging.quote:
Had precies hetzelfde ideequote:
idd en ook dat de advocaat niet blij was met dat verhaal, mia geeft min of meer toe dat ze zelf erop aangestuurd heeftquote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik snap niet dat Karen zo boos was op Hank, zelfs Mia gaf toe dat Hank d'r niet kende...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ook in Nederland boeit dat helemaal niks, zij was jong en onvolwassen, weet nog niet waar ze mee bezig is, hij had beter moeten weten, maar goed... blijft een kutstreekquote:Op maandag 14 maart 2011 14:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd en ook dat de advocaat niet blij was met dat verhaal, mia geeft min of meer toe dat ze zelf erop aangestuurd heeft
Hmmm, heb dat bijna bij alle series wel, na een aantal seizoen kan je die intro niet meer zien. Behalve bij BMS, die blijft geweldigquote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef shiznuts het volgende:
Heb alleen een ding op te merken: die ongeïnspireerde intro. Hij verveelt en duurt te lang. Bij andere series is het een moment dat je oproept er weer voor te gaan zitten, maar bij Californication weet ik niet hoe snel ik dat stukje door moet spoelen.
klopt, maar het zal zijn zaak geen kwaad doen lijkt mequote:Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Ook in Nederland boeit dat helemaal niks, zij was jong en onvolwassen, weet nog niet waar ze mee bezig is, hij had beter moeten weten, maar goed... blijft een kutstreek
Irritant dat ie meteen begint he, kijk nooit trailers, maar deze is al bezig voor je op pauze kan drukken, en dan wil je hem zien ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef larry_flynt het volgende:
Lekker dat de trailer zoveel verklapt...
Entourage komt een beetje in de buurt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:37 schreef cheese. het volgende:
Kostelijke aflevering, ik wist niet dat hier een topic over was, maar wat is dit een geweldige serie. Ik kijk bijna elke week nog die finale van seizoen 3 met Elton John eroverheen. Prachtig gedaan!
Weten jullie series die hier een beetje op lijken?
Ik ren altijd naar de ctrl+F4. Probleem is alleen soms dat min VLC vastloopt. Dan snel monitor en geluid uitquote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef larry_flynt het volgende:
Lekker dat de trailer zoveel verklapt...
Was mooie grap ja.quote:
VInd Runkel echt de held van de serie!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Tamashii het volgende:
Wauw, dit was echt een goede aflevering!
Dat gevoel heb ik ook jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hele gave aflevering!
Even om mijn geheugen gerust te stellen: die zwart wit beelden zijn toch niet allemaal al eerder vertoond of wel?
Dat jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Tamashii het volgende:
Volgens mij niet hoor, heb hem nog nooit op die auto zien schijten.
Wowquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb alle vier de seizoenen in de afgelopen week bekeken en dat heeft ie niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Nielsch het volgende:
Karen is ook een raar wijf hoor... de ene aflevering weer heel kwaad op Hank, de andere weer ontzettend lief...Vrouwen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft echt ontzettend mooie ogen... wow! Als ik zo'n vrouw in het echt tegen zou komen....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:21 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind Karen echt prachtig. Zou haar bijna de mooiste vrouw van de wereld noemen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Nielsch het volgende:
Damn nog maar 2 afleveringen...... Dan zijn zowel Californication en Boardwalk Empire over.. Twee van de beste series van de laatste jaren..
Ja, maar dat volgende ik op tv (BNN). Niet zoals Californication via the interwebzquote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
Boardwalk Empire is al een aantal maanden geleden uitgezonden
Sowieso was Bill zijn kapsel totaal anders in seizoen 1 vergeleken met de flashbacks (die zich blijkbaar rond die tijd afspelen)...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Even om mijn geheugen gerust te stellen: die zwart wit beelden zijn toch niet allemaal al eerder vertoond of wel?
De flashbacks spelen zich geloof ik een maand voor het begin van de serie af.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Sowieso was Bill zijn kapsel totaal anders in seizoen 1 vergeleken met de flashbacks (die zich blijkbaar rond die tijd afspelen)...
Dat vond ik nog het meest onrealistisch eigenlijk. Waarom zou hij zulke domme verhalen vertellen, als ze ook nog van te voren geoefend hebben. Nervous, my assquote:
idd sloeg nergens op, maar was wel grappig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het meest onrealistisch eigenlijk. Waarom zou hij zulke domme verhalen vertellen, als ze ook nog van te voren geoefend hebben. Nervous, my ass
Juist wel, want de aanklager zegt dat Hank willens en wetens Mia heeft geneukt om Bill terug te pakken, net zoals hij met die regisseur heeft gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef planethugo het volgende:
waar waarom werd dat nu getoond? had toch verder niets met die rechtzaak te maken
Mooi vond ik het wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het meest onrealistisch eigenlijk. Waarom zou hij zulke domme verhalen vertellen, als ze ook nog van te voren geoefend hebben. Nervous, my ass
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef Pollore het volgende:
uhm, voor californication is een seizoen 5 besteld van 12 afleveringen dus dat komt volgend jaar wel weer goed ;-)
Dat heb ik eigenlijk bijna altijd met Californication, het is gewoon zo'n heerlijke serie!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:49 schreef DUK het volgende:
Best knap gedaan. Een aflevering van 28 minuten die zich uitsluitend in de rechtszaal afspeelt (met een flashback her en der) zo kort te doen lijken. Althans, de aflevering was voorbij voordat ik er erg in had.
Het was een tactiek. Hierdoor werd Hank neergezet als een wraaklustig persoon die wraak nam door sex te hebben met een dierbare van degene op wie hij wraak wilde nemen. Vervolgens wers gesuggereerd dat Hank ook sex met Mia heeft gehad om wraak te nemen op Bill.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef planethugo het volgende:
waar waarom werd dat nu getoond? had toch verder niets met die rechtzaak te maken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk bijna altijd met Californication, het is gewoon zo'n heerlijke serie!
quote:Op maandag 21 maart 2011 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Iemand een linkje ofzo waar ik het al kan zien?
Oké, waar ik normaal altijd kijk was al een link up alleen die deed het niet dus misschien was ie ergens anders al wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef PiRANiA het volgende:
Wie is dit dan? Kennen we haar?Van in t aller begin geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Te lang geleden. Hoe kan ik dit nou vergeten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |