quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Nielsch het volgende:
Damn nog maar 2 afleveringen...... Dan zijn zowel Californication en Boardwalk Empire over.. Twee van de beste series van de laatste jaren..
Ja, maar dat volgende ik op tv (BNN). Niet zoals Californication via the interwebzquote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
Boardwalk Empire is al een aantal maanden geleden uitgezonden
Sowieso was Bill zijn kapsel totaal anders in seizoen 1 vergeleken met de flashbacks (die zich blijkbaar rond die tijd afspelen)...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Even om mijn geheugen gerust te stellen: die zwart wit beelden zijn toch niet allemaal al eerder vertoond of wel?
De flashbacks spelen zich geloof ik een maand voor het begin van de serie af.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Sowieso was Bill zijn kapsel totaal anders in seizoen 1 vergeleken met de flashbacks (die zich blijkbaar rond die tijd afspelen)...
Dat vond ik nog het meest onrealistisch eigenlijk. Waarom zou hij zulke domme verhalen vertellen, als ze ook nog van te voren geoefend hebben. Nervous, my assquote:
idd sloeg nergens op, maar was wel grappig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het meest onrealistisch eigenlijk. Waarom zou hij zulke domme verhalen vertellen, als ze ook nog van te voren geoefend hebben. Nervous, my ass
Juist wel, want de aanklager zegt dat Hank willens en wetens Mia heeft geneukt om Bill terug te pakken, net zoals hij met die regisseur heeft gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef planethugo het volgende:
waar waarom werd dat nu getoond? had toch verder niets met die rechtzaak te maken
Mooi vond ik het wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het meest onrealistisch eigenlijk. Waarom zou hij zulke domme verhalen vertellen, als ze ook nog van te voren geoefend hebben. Nervous, my ass
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef Pollore het volgende:
uhm, voor californication is een seizoen 5 besteld van 12 afleveringen dus dat komt volgend jaar wel weer goed ;-)
Dat heb ik eigenlijk bijna altijd met Californication, het is gewoon zo'n heerlijke serie!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:49 schreef DUK het volgende:
Best knap gedaan. Een aflevering van 28 minuten die zich uitsluitend in de rechtszaal afspeelt (met een flashback her en der) zo kort te doen lijken. Althans, de aflevering was voorbij voordat ik er erg in had.
Het was een tactiek. Hierdoor werd Hank neergezet als een wraaklustig persoon die wraak nam door sex te hebben met een dierbare van degene op wie hij wraak wilde nemen. Vervolgens wers gesuggereerd dat Hank ook sex met Mia heeft gehad om wraak te nemen op Bill.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef planethugo het volgende:
waar waarom werd dat nu getoond? had toch verder niets met die rechtzaak te maken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk bijna altijd met Californication, het is gewoon zo'n heerlijke serie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |