http://tv.blinkx.com/show/californication/I3AXI54yz2H6Y_Oo en dan een megavideo link, werkt perfectquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef El-Loco- het volgende:
Waar kan ik deze zien? Geen fatsoenlijke torrent te vinden...
Omdat er geen lineair verhaal in zat dit keer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef DUK het volgende:
Ik vond hem best ok. Vooral de eindscenes met zijn 5-en (al blijft Becca het bloed onder mijn nagels vandaan halen). Benieuwd naar volgende week.. Dit seizoen is trouwens gevoelsmatig zeer snel voorbij gegaan...
Wat is er niet lineair aan dit seizoen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat er geen lineair verhaal in zat dit keer.
Jup.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef DUK het volgende:
Ik raakte op een gegeven moment even in de war maar Hank heeft geen auto meer omdat Becca en Kravitz zijn oorspronkelijke auto in de prak hebben gereden niet waar?!
Inderdaad, hele lelijke foto van een mooi meisje. Check die tieten ook, hadden ze wel een push up BH-tje tegenaan mogen gooienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Dat is dat moppie uit de band van Becca toch? Als ze even lacht is ze leuker!
Viel me meteen op, denk Indian Stylequote:Op woensdag 23 maart 2011 02:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Inderdaad, hele lelijke foto van een mooi meisje. Check die tieten ook, hadden ze wel een push up BH-tje tegenaan mogen gooien
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:27 schreef Ruder het volgende:
Redelijke aflevering, leuk dat Trixie er ff in voorkwam
Hopelijk is de finale wel iets beter
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een sterke aflevering, maar mis Sasha Bingham's tieten gewoon om heel eerlijk te zijn.
Ja, ik hoop toch zeker dat de laatste aflevering wat leuker is dan de afgelopen aflevering..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef PiRANiA het volgende:
Nog heel even en dan de laatste aflevering voor een tijdje.
Ik reken er opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop toch zeker dat de laatste aflevering wat leuker is dan de afgelopen aflevering..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |