Daar kan je best een verhaal omheen schrijven.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Obama het volgende:
Ik denk niet dat de hoofdrolspeler van een hitserie de bajes in gaat......call me crazy.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef Chriz2k het volgende:
Probeerde Hank nou te vluchten toen hij op de snelweg reed en dat telefoontje van Marcy kreeg?
Jup.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, zijn beide scenes in de kerk nou een droom?
Daar is een hele serie over.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Obama het volgende:
Ik denk niet dat de hoofdrolspeler van een hitserie de bajes in gaat......call me crazy.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:34 schreef Johnny Blaze het volgende:
bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik ook. Begon even te twijfelen of ik misschien een aflevering had gemist..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef larry_flynt het volgende:
Wat een raar begin van de aflevering. Geen opbouw, meteen schuldig...
Dit inderdaad, beste season final die ik ooit heb gezien. Briljant om voor Rocket Man te kiezen ook in die scene, geweldig nummer.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef One_conundrum het volgende:
She packed my bag last-night pre-flight ...
Kippenvel...
Zeker! Dat nummer is overigens in echt mega veel Californication afleveringen gebruikt (al vanaf seizoen 1), in verschillende versies en niet alleen die van Elton Johnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit inderdaad, beste season final die ik ooit heb gezien. Briljant om voor Rocket Man te kiezen ook in die scene, geweldig nummer.
Twee afleveringen toch maar? Seizoen 1 ep 1 en seizoen 3 finale volgens mij alleen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker! Dat nummer is overigens in echt mega veel Californication afleveringen gebruikt (al vanaf seizoen 1), in verschillende versies en niet alleen die van Elton John
De versie van 'My Morning Jacket' wordt ook een aantal keer gebruikt, deze versie staat zelfs ook op de OST.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
In die 2 het origineel ja, maar ik heb ook andere versies gehoord tussendoor. Echt puur alleen maar herkenbaar door de tekst overigens... Qua muziek leek het helemaal niet op Elton...
Sorry, "Sir" Elton![]()
Als ik er nog een paar tegenkom zal ik het wel ff postenIn de pauze tussen seizoen 4 en 5 ga ik toch weer ff oude afleveringen kijken
Die van My Morning Jacket wordt één keer gebruikt en die van Elton John ook één keer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Reanimation het volgende:
[..]
De versie van 'My Morning Jacket' wordt ook een aantal keer gebruikt, deze versie staat zelfs ook op de OST.
wut, genoeg eztv bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef El-Loco- het volgende:
Waar kan ik deze zien? Geen fatsoenlijke torrent te vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |