Vond hem in die andere aflevering al geniaal. Vanmiddag maar even de nieuwe aflevering kijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef Chriz2k het volgende:
Sexy gay kiss, zeg.
Eddie Nero is echt een geniaal personage.
Vond de vorige ook vermakelijk, alleen hij kakte wat in bij het einde.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit was wel weer een goede aflevering.
Ik vond er niks aanquote:Op maandag 14 februari 2011 13:30 schreef Tamashii het volgende:
Fantastische aflevering. Die gay kus was echt wel sexy.
Lachwekkend, maar meer ook nietquote:
Dit mag van mij best in een spoilertag.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef JDx het volgende:
De enige reden dat ik dat denk wat jij zegt is omdat ik het niet terug zag komen in de preview, die weer meteen erna begon, haat dat.
Dit dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:02 schreef gnilrednoz het volgende:
Jammer dat we Abby's tieten niet te zien kregen
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:02 schreef gnilrednoz het volgende:
Nee... eerst vond ik Hank een stoer en cool personage, waarmee je medelijden had als hem weer iets vervelends overkwam... Nu vind ik hem echt een steeds grotere loser worden, die alle shit die hem overkomt gewoon steeds meer verdient. Eigen schuld, dikke bult. Maar wellicht is dit ook de bedoeling van de makers van de serie. Van held naar anti-held. Doen ze dan wel perfect!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:55 schreef SnuggLe het volgende:
Ik begin met kapot te irriteren aan Hank. Slappe zak. Get your shit together. Natuurlijk is hij erg leuk/grappig etc, maar het is steeds hetzelfde liede. Hij verkut het steeds weer. Wake up you f*ck!
Ben ik de enige die zich daaraan irriteert?
Nee, want anders geen Californication. Misschien ietwat te simpel gezegd maar door zulke acties trekt hij wel de show. Verder is het ook niet alsof hij het niet weet, Karen zei al "Hank, you're slipping"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:55 schreef SnuggLe het volgende:
Ik begin met kapot te irriteren aan Hank. Slappe zak. Get your shit together. Natuurlijk is hij erg leuk/grappig etc, maar het is steeds hetzelfde liede. Hij verkut het steeds weer. Wake up you f*ck!
Ben ik de enige die zich daaraan irriteert?
Dat denk ik ook ja, dat doen ze wel perfect als het de bedoeling is. Ik denk dat er straks ineens echt een dikke ommekeer gaat komen en Hank alles wel weer op de rit krijgt. Hij gooit alle vriendinnen eruit, zorgt voor zijn dochter en hopla. Is dan wel meteen het einde van Californication as we know it, maar oke.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee... eerst vond ik Hank een stoer en cool personage, waarmee je medelijden had als hem weer iets vervelends overkwam... Nu vind ik hem echt een steeds grotere loser worden, die alle shit die hem overkomt gewoon steeds meer verdient. Eigen schuld, dikke bult. Maar wellicht is dit ook de bedoeling van de makers van de serie. Van held naar anti-held. Doen ze dan wel perfect!
Ja, want het leven is te kort om shit te kijken op TV, dus kritisch mag altijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:14 schreef Bigs het volgende:
Wat is iedereen hier trouwens kritisch zeg..
Godverdomme dat zeg, keer tien. Wat een lekker wijf.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:02 schreef gnilrednoz het volgende:
Kappen, mijn fantasie jonge!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef MikeyMo het volgende:
ik begin het idee te krijgen dat ze nep zijn
Wow, respectquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Mooie metamorphose voor Lowe ook
[ afbeelding ]
Ja, moet hij Brad Pitt voorstellen ofzo? Is die baardenrage inmiddels niet uit?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:00 schreef Houniet het volgende:
Die Eddie heeft wel een hele nare baard.
Die das.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Mooie metamorphose voor Lowe ook
[ afbeelding ]
Komt meer over als een type Colin Farrell eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, moet hij Brad Pitt voorstellen ofzo? Is die baardenrage inmiddels niet uit?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef JDx het volgende:
Ik zit gewoon 5min naar dat plaatje te staren en denk opeens, hmmmm... waaaarom ging ik ook alweer op internet...
Ik zit alleen maar op internet voor die tieten man.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef JDx het volgende:
Ik zit gewoon 5min naar dat plaatje te staren en denk opeens, hmmmm... waaaarom ging ik ook alweer op internet...
!!
Het arme meisje komt uit 1991, schandaligquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef Houniet het volgende:
Daar worden jullie stil van he [ afbeelding ] [ afbeelding ] !!
Meteen van de buis!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het arme meisje komt uit 1991, schandalig.
Daarom vind ik haar zo lekker, ik kom uit 82quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Open een b&h topic. Het is dat het van mijn hoster niet mag, anders had ik hem al geopend hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat kwam ik hier ook alweer doen? Godschristus was is die Sasha Bingham toch een heerlijkheid.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eva Amurri bedoel je? Die heeft echt een perfect lichaamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Z'n vorige scharrel, dat college-meisje had ook al zo'n goed stel tieten.
Zitten veel chicks van Entourage en Californication in de filmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:56 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Jezus, wat is die Abby toch een lekker wijf
Jaaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:00 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Eva Amurri bedoel je? Die heeft echt een perfect lichaam
die heb ik net van de week gedownloadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:14 schreef JDx het volgende:
[..]
Zitten veel chicks van Entourage en Californication in de film
[ afbeelding ]
Wel een vage film, maar wel grappig om een keer te zien.
[ afbeelding ]
Vind haar véél minder mooi.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef JDx het volgende:
Weet niet er Blue Mountain State volgen, maar daar zit in seizoen 2 ook zo'n gigantisch lekker wijf in, ze is niet super knap, maar gewoon lekker lekker
http://www.jaynl.com/2011(...)-mountain-state-bms/
Net zoals die Eva Amurri.
Niet echt geloofwaardig eigenlijk, nummer 21, terwijl ze doen alsof ze alles pakken wat los en vast zitquote:Op maandag 21 februari 2011 11:24 schreef Emery het volgende:
[..]
Mooie scene weer met die blind-date. "I'm number 21."
Hoezo niet? Runkle heeft nooit op los geneukt zoals Hank en zat een paar afleveringen nog op 11quote:Op maandag 21 februari 2011 13:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig eigenlijk, nummer 21, terwijl ze doen alsof ze alles pakken wat los en vast zit
Wel leuke aflevering vond ik zelf!Helaas geen Sasha.
Zij is een dochter van Susan Sarandon trouwens.quote:Eva Amurri bedoel je? Die heeft echt een perfect lichaam
VLC lost dat toch zo op?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef MikeyMo het volgende:
Irriteerden jullie je ook aan de mislopende sync?
Het is LA. Weet je hoeveel wanhopige lekkere meisjes daar rond lopen, die niks liever willen dan een bijrolletje in een serie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Die meisjes zijn dus echt wel heel erg knap. En ik vond Karen al vreselijk knap.. Hoe doen ze dat?!
Viel me ook al op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb de 720p versie van Dimension.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Trystar het volgende:
[..]
Welke release? Ik had de 1080i maar heb niets gemerkt.
Hmm die heb ik ook, maar loopt hier prima.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb de 720p versie van Dimension.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef JDx het volgende:
Sasha Bingham is nu echt mijn alltime favorite Cali-ster
Het kabbelt inderdaad een beetje voort, ik heb het idee dat er weinig ontwikkeling in het verhaal zit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef DUK het volgende:
Ik heb me voor de eerste keer een beetje geergerd aan de aflevering. Die scenes met de advocate zijn natuurlijk classics en ook de golfscene was leuk maar er gebeurt natuurlijk bar weinig dit seizoen.. Hopend op chaos in de komende afleveringen.
Ik ook, sync was bij mij ook vaag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb de 720p versie van Dimension.
Ging opzoek naar dit topic om te kijken of meer mensen dit gevoel hadden, en ja dus. Zitten nog steeds leuke scenes in maar vind het toch minder boeiend dan de vorige seizoenen lijkt het. Miss omdat er zoveel, voor mijn gevoel, dingen door elkaar lopen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef DUK het volgende:
Ik heb me voor de eerste keer een beetje geergerd aan de aflevering. Die scenes met de advocate zijn natuurlijk classics en ook de golfscene was leuk maar er gebeurt natuurlijk bar weinig dit seizoen.. Hopend op chaos in de komende afleveringen.
had ik ook iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef MikeyMo het volgende:
Inderdaad!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef Houniet het volgende:
En die posters van Dexter!!!!!!!!!!
Gemistquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef Houniet het volgende:
En die posters van Dexter!!!!!!!!!!
Ik kwam ze wel 3 keer tegen. Bij Showtime in het gebouw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |