Nee... eerst vond ik Hank een stoer en cool personage, waarmee je medelijden had als hem weer iets vervelends overkwam... Nu vind ik hem echt een steeds grotere loser worden, die alle shit die hem overkomt gewoon steeds meer verdient. Eigen schuld, dikke bult. Maar wellicht is dit ook de bedoeling van de makers van de serie. Van held naar anti-held. Doen ze dan wel perfect!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:55 schreef SnuggLe het volgende:
Ik begin met kapot te irriteren aan Hank. Slappe zak. Get your shit together. Natuurlijk is hij erg leuk/grappig etc, maar het is steeds hetzelfde liede. Hij verkut het steeds weer. Wake up you f*ck!
Ben ik de enige die zich daaraan irriteert?
Nee, want anders geen Californication. Misschien ietwat te simpel gezegd maar door zulke acties trekt hij wel de show. Verder is het ook niet alsof hij het niet weet, Karen zei al "Hank, you're slipping"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:55 schreef SnuggLe het volgende:
Ik begin met kapot te irriteren aan Hank. Slappe zak. Get your shit together. Natuurlijk is hij erg leuk/grappig etc, maar het is steeds hetzelfde liede. Hij verkut het steeds weer. Wake up you f*ck!
Ben ik de enige die zich daaraan irriteert?
Dat denk ik ook ja, dat doen ze wel perfect als het de bedoeling is. Ik denk dat er straks ineens echt een dikke ommekeer gaat komen en Hank alles wel weer op de rit krijgt. Hij gooit alle vriendinnen eruit, zorgt voor zijn dochter en hopla. Is dan wel meteen het einde van Californication as we know it, maar oke.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee... eerst vond ik Hank een stoer en cool personage, waarmee je medelijden had als hem weer iets vervelends overkwam... Nu vind ik hem echt een steeds grotere loser worden, die alle shit die hem overkomt gewoon steeds meer verdient. Eigen schuld, dikke bult. Maar wellicht is dit ook de bedoeling van de makers van de serie. Van held naar anti-held. Doen ze dan wel perfect!
Ja, want het leven is te kort om shit te kijken op TV, dus kritisch mag altijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:14 schreef Bigs het volgende:
Wat is iedereen hier trouwens kritisch zeg..
Godverdomme dat zeg, keer tien. Wat een lekker wijf.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:02 schreef gnilrednoz het volgende:
Jammer dat we Abby's tieten niet te zien kregen
Kappen, mijn fantasie jonge!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef MikeyMo het volgende:
ik begin het idee te krijgen dat ze nep zijn
Wow, respectquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Mooie metamorphose voor Lowe ook
[ afbeelding ]
Ja, moet hij Brad Pitt voorstellen ofzo? Is die baardenrage inmiddels niet uit?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:00 schreef Houniet het volgende:
Die Eddie heeft wel een hele nare baard.
Die das.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Mooie metamorphose voor Lowe ook
[ afbeelding ]
Komt meer over als een type Colin Farrell eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, moet hij Brad Pitt voorstellen ofzo? Is die baardenrage inmiddels niet uit?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef JDx het volgende:
Ik zit gewoon 5min naar dat plaatje te staren en denk opeens, hmmmm... waaaarom ging ik ook alweer op internet...
Ik zit alleen maar op internet voor die tieten man.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef JDx het volgende:
Ik zit gewoon 5min naar dat plaatje te staren en denk opeens, hmmmm... waaaarom ging ik ook alweer op internet...
!!
Het arme meisje komt uit 1991, schandaligquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef Houniet het volgende:
Daar worden jullie stil van he [ afbeelding ] [ afbeelding ] !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |