Het is LA. Weet je hoeveel wanhopige lekkere meisjes daar rond lopen, die niks liever willen dan een bijrolletje in een serie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Die meisjes zijn dus echt wel heel erg knap. En ik vond Karen al vreselijk knap.. Hoe doen ze dat?!
Viel me ook al op.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef MikeyMo het volgende:
Irriteerden jullie je ook aan de mislopende sync?
Ik heb de 720p versie van Dimension.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Trystar het volgende:
[..]
Welke release? Ik had de 1080i maar heb niets gemerkt.
Hmm die heb ik ook, maar loopt hier prima.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb de 720p versie van Dimension.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef JDx het volgende:
Sasha Bingham is nu echt mijn alltime favorite Cali-ster
Het kabbelt inderdaad een beetje voort, ik heb het idee dat er weinig ontwikkeling in het verhaal zit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef DUK het volgende:
Ik heb me voor de eerste keer een beetje geergerd aan de aflevering. Die scenes met de advocate zijn natuurlijk classics en ook de golfscene was leuk maar er gebeurt natuurlijk bar weinig dit seizoen.. Hopend op chaos in de komende afleveringen.
Ik ook, sync was bij mij ook vaag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb de 720p versie van Dimension.
Ging opzoek naar dit topic om te kijken of meer mensen dit gevoel hadden, en ja dus. Zitten nog steeds leuke scenes in maar vind het toch minder boeiend dan de vorige seizoenen lijkt het. Miss omdat er zoveel, voor mijn gevoel, dingen door elkaar lopen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef DUK het volgende:
Ik heb me voor de eerste keer een beetje geergerd aan de aflevering. Die scenes met de advocate zijn natuurlijk classics en ook de golfscene was leuk maar er gebeurt natuurlijk bar weinig dit seizoen.. Hopend op chaos in de komende afleveringen.
had ik ook iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef MikeyMo het volgende:
Irriteerden jullie je ook aan de mislopende sync?
Inderdaad!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef Houniet het volgende:
En die posters van Dexter!!!!!!!!!!
Gemistquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef Houniet het volgende:
En die posters van Dexter!!!!!!!!!!
Ik kwam ze wel 3 keer tegen. Bij Showtime in het gebouw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |