Welke ep hebben we het over? Ik heb het gevoel dat ik wat heb gemistquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kwam ze wel 3 keer tegen. Bij Showtime in het gebouw.
De laatste man!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Welke ep hebben we het over? Ik heb het gevoel dat ik wat heb gemist.
Ik heb ze ook nooit gezien, terwijl ik Dexter wel helemaal gevolgd heb...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Welke ep hebben we het over? Ik heb het gevoel dat ik wat heb gemist.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef Houniet het volgende:
En die posters van Dexter!!!!!!!!!!
Ja haal die lelijke fotowinkel eruitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef JDx het volgende:
OMG, heb je die er echt in gezet? Dacht dat het een grapje was.
Kan iemand niet eentje maken die beter past, dit is zonde.
Noooquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Nielsch het volgende:
Nog maar 5 afleveringen dit seizoen...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef JDx het volgende:
OMG, heb je die er echt in gezet? Dacht dat het een grapje was.
Kan iemand niet eentje maken die beter past, dit is zonde.
Af en toe? Als mensen aan mij vragen of seizoen het waard is om te kijken antwoord ik standaard met: "Abbyquote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Ruder het volgende:
Seizoen 4 is erg goed te doen tot nu toe
Vooral ook mr Runkle die op vrouwenjacht is. én Sascha natuurlijk
En voor af en toe die geile advocate
Californication [NL] - Comedy serie met David Duchovnyquote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef Laurabeest het volgende:
Ik begrijp dat jullie allemaal online de afleveringen volgen zodra ze uit zijn, maar kan iemand mij toevallig ook vertellen op welke zender en hoe laat het vanavond gewoon op neerlandsch prachtige tv-kanalen te zien is?
Ik bedoelde meer dat je het daar beter kan vragenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:05 schreef Laurabeest het volgende:
Daar staat niet echt een volledig antwoord in op mijn vraag en er is al een tijd niet meer gepost, maar even goed bedankt ik heb even comedy central gecheckt, is inderdaad daarop om 22.30h.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, indeed.quote:
Ik zag het ook niet aankomen, pas toen ze een tijdje binnen was dacht ik, wtf, is toch niet haar ma. Dacht eerst is vast een moeder van meisje uit de band van Becka ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahaha, indeed.
En die scene met Sasha dr moeder ziet, had dat eigenlijk niet verwacht.![]()
Prachtig.
Jamaardandusdiebeschuldigenderodelettertjes, er is hier al 700+ dagen niet gepost, WEET JE HET ZEKER?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je het daar beter kan vragen.
Als je een goede reden hebt om te kicken, gewoon doenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Jamaardandusdiebeschuldigenderodelettertjes, er is hier al 700+ dagen niet gepost, WEET JE HET ZEKER?. Maar ik heb gekeken inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |