Maakt niet uit. Ze komt er toch nog wel achter.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:59 schreef Jivis het volgende:
En Runkle had Marcy gewoon de waarheid moeten vertellen.
Zoiets.. maar denk dat ook hij de reden gaat zijn waardoor Samurai achter het feit komt dat Kali en Hank did the nasty.. en dan is Hank weer de sjaak.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat die vriend van Becca door Samurai wordt opgefuckt.
Ik denk dat hij als season end door Samurai wordt doodgeschoten. Dat is namelijk iets wat we nog niet in Cali hebben gezien. En de show draait toch gedeeltelijk om shockeren.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat die vriend van Becca door Samurai wordt opgefuckt.
Dit was een geniale aflevering.quote:
Ben benieuwd. Hopelijk is het voor Sam Apoc over twee afleveringen gewoon helemaal afgelopen in deze serie. Dus vraag me af wat hij dan kan doen? Hij zal Hank echt niet killen, aangezien er nog een seizoen komt. Hmmmm.... wel interessant.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoiets.. maar denk dat ook hij de reden gaat zijn waardoor Samurai achter het feit komt dat Kali en Hank did the nasty.. en dan is Hank weer de sjaak.
kwam hem laatst ng tegen ind e begin jaren 90 erotische thriller Single White Female. Speelt hij een sleazy opdrachtgever die de hoofdrolspeelster aanrandt en uiteindelijk tracht te redden van de spychoquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Stu is fantastisch idd
Sinds hij in Californication speelt, valt me op in hoe belachelijk veel films/series hij een bijrolletje heeft
Dat is vrij obvious ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:11 schreef MikeyMo het volgende:
denkt dat die vriend van becca nog wel helemaal gepound wordt door samurai
En Heroes natuurlijk, de pa van Elle.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kwam hem laatst ng tegen ind e begin jaren 90 erotische thriller Single White Female. Speelt hij een sleazy opdrachtgever die de hoofdrolspeelster aanrandt en uiteindelijk tracht te redden van de spycho
Dat was mooi deze aflevering!quote:
en de docent waar Laurie een verhouding mee heeft in That 70's Showquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |