Denk het ook, met als gevolg dat Marcy wel weer "respect" krijgt voor Runkle dat hij het voor zich heeft gehoudenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Die arme Runkle weer, wat is het toch een zielepietNu is zijn vriendinnetje weer vreemd gegaan. Wel jammer dat hij het niet aan Marcy vertelde, alhoewel dat waarschijnlijk nog wel boven water gaat komen.
Waarom verteld hij Becca niet wat Tyler aan het uitspoken is met Calli?? puur omdat RZA dan zal flippen en Tyler afmaakt en Calli wellicht dan haar avontuurtjes met Hank eruit gooit?quote:Op maandag 26 maart 2012 08:14 schreef Nielsch het volgende:
Arme Hank, ontdekt allemaal dingen die hij aan niemand kan vertellen...
blasphemy! Lew Ashby was een held!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waarom verteld hij Becca niet wat Tyler aan het uitspoken is met Calli?? puur omdat RZA dan zal flippen en Tyler afmaakt en Calli wellicht dan haar avontuurtjes met Hank eruit gooit?
Moet wel zeggen dat dit wat mij betreft een van de betere episodes van dit seizoen is.
Had niet veel verwacht van dit seizoen maar ik vind hem leuker dan het Lew Ashby seizoen...
van dit seizoen of de hele serie?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef timgrui het volgende:
Even een vraagje, wie was eigenlijk die gast in een van de eerste afleveringen die Hank een blauw oog sloeg omdat Hank zijn vrouw zou hebben afgepakt ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef pietjansma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Peter Berg, regisseur/acteur/producer.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef timgrui het volgende:
Even een vraagje, wie was eigenlijk die gast in een van de eerste afleveringen die Hank een blauw oog sloeg omdat Hank zijn vrouw zou hebben afgepakt ofzo?
Dat heet fundament leggen en ergens naartoe bouwen. Ik vond het behoorlijk geslaagd wat dat betreftquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:08 schreef Pollore het volgende:
ik vond de laatste episode erg matig dan wel niet slecht je verwacht allerlei dingen die zullen gebeuren maar er gebeurd vrijwel niks.
Alweer bijna dood?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:24 schreef larry_flynt het volgende:
Het zal wel zoiets zijn dat RZA die jongen neerschiet, maar dat Hank ervoor springt. Dan komt hij in een soort hel/tussentijd terecht waar hij met Lew spreekt. Volgend seizoen moet hij revalideren ofzo...
Samurai Apocalypsequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:47 schreef ArtistA het volgende:
Uhhh.. wie is RZA??? Ik heb alle afleveringen gezien, maar ik kan maar niet bedenken wie u bedoelt.
Marcy was wel weer op haar best in de laatste aflevering (S05E11 - The Party)
RZA is zijn artiestennaamquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoe is die referentie erin geslopen? Hij is echt een mongool trouwens!
True. Ik vond Marcy en Stu dit seizoen echt vreselijk vervelend. De laatste 2 á 3 afleveringen maken ze echter weer aardig wat goed. Runkle blijft er constant intuinen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:47 schreef ArtistA het volgende:
Uhhh.. wie is RZA??? Ik heb alle afleveringen gezien, maar ik kan maar niet bedenken wie u bedoelt.
Marcy was wel weer op haar best in de laatste aflevering (S05E11 - The Party)
Blijkt ook niet meer dan een vieze slet te zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:09 schreef Nielsch het volgende:
Ja beetje jammer dat Kali het met hem heeft gedaan...
Inderdaad, neuken om hogerop te komen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijkt ook niet meer dan een vieze slet te zijn
Daar hebben er meer last van in Californicationquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, neuken om hogerop te komen...
Hoeveel hoger moet Kali nog komen? En waarom zou ze Tyler dan moeten neuken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, neuken om hogerop te komen...
Ik bedoelde eigenlijk wie hij in de serie voor moest stellen en wie zijn (ex) vrouw dan is die Hank geneukt zou hebben.quote:quote:
Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef timgrui het volgende:
Dat was Peter Berg, regisseur/acteur/producer.
En dan die mooie blik van hemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vond vooral Runkle een baas... hij blijft gewoon proberen bij Lizzie. En dan heel droog... 'no'.
Die gast heeft de verfilming van God Hates us All gemaakt. A crazy little thing called love... weet je nog?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef timgrui het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wie hij in de serie voor moest stellen en wie zijn (ex) vrouw dan is die Hank geneukt zou hebben.
toch bedankt voor de moeite
De vraag is alleen: welke vrouw hoorde daar ook alweer bijquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die gast heeft de verfilming van God Hates us All gemaakt. A crazy little thing called love... weet je nog?
Ze komt niet zoveel voor in de serie. Je ziet haar twee keer voorbij komen ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De vraag is alleen: welke vrouw hoorde daar ook alweer bij
Shit man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ze komt niet zoveel voor in de serie. Je ziet haar twee keer voorbij komen ofzo.
De mooiste vrouw tot nu toe vind ik nog altijd Mädchen Amick. De ex van Ashby:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |