quote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was toch ook het hele probleem?
quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef remlof het volgende:
En dat eerste woordje van Stuart Runkle:En die vrolijke koppen erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Serieus? Echt totaal niet meegekregen dan.quote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was toch ook het hele probleem?
Hij geeft hem 5 seconden later zelfs een boxquote:Op maandag 2 april 2012 23:37 schreef Piger het volgende:
Beetje vreemd verhaal dat die neger ff hank neer probeert te schieten, iedereen doet alsof het normaal is en hank het ook allemaal prima vindt.
Nigga's be crazy, shootin' friends and shitquote:Op maandag 2 april 2012 23:37 schreef Piger het volgende:
Beetje vreemd verhaal dat die neger ff hank neer probeert te schieten, iedereen doet alsof het normaal is en hank het ook allemaal prima vindt.
Ik denk dat je hier best gelijk zou kunnen hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 20:44 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk trouwens dat het einde erbij is geschreven toen bekend werd dat er nog een seizoen zou komen. Als er geen 6de seizoen was besteld was deze aflevering minus de laatste scene gewoon het einde en dat zou dan een mooi einde zijn geweest.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe heet dat nr op het eind? Heerlijk seizoen was dit weer
Wat een plaat is het toch!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef remlof het volgende:
Dat is het origineel, deze versie werd in aflevering gister gebruikt:
Dat zou ook niet echt passen in Californication hè?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef Karina het volgende:
Wat een roteinde, ik dacht: Eindelijk weer samen met Karen, maar nee hoor
Schampshotquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef rioolheffing het volgende:
Wat een kuteinde. Runkle die precies een schampshot krijgt, dus dan is het weer opgelost met Hank. En ze hebben weer een dilema nodig voor Hank nu alles weer goed was, dus laatste 2 minuten ff Carrie ingepleurd. Wat een cheap ass geschreven zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |