Seizoen 2 is ook wel episch imo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Shit man.
Deze kwaliteit mis ik wel eerlijk gezegd. Matige aflevering ook wel die laatste.
Seizoen 4 was nodig om het hele Mia verhaal af te sluiten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Seizoen 2 is ook wel episch imo.
Seizoen 4 is me tot nu toe nog het minst bevallen.
Zij kunnen er ook niks aan doen dat showtime al 2 seizoenen heeft verlengt terwijl ze erzelf al rekening mee hielden om er mee te stoppen (einde van seizoen 4, was eigenlijk als eind van de serie bedoeld)quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Seizoen 4 was nodig om het hele Mia verhaal af te sluiten.
Wat mij betreft komt er nog 1 epic seizoen en misschien moeten ze er dan maar een einde aan breien...
Al hoop van niet natuurlijk maar de geschiedenis bewijst dat schrijvers het moeilijk vinden een leuke nieuwe weg te bewandelen en vaak in herhaling vervallen of ineens alles anders gaan doen.
Precies dit had ik ook, seizoen 4 vult gewoon een aantal plot dingen in terwijl seizoen 3 dit echt totaal niet doet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:45 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vond seizoen 4 eigenlijk heel goed. Seizoen 3 is juist nogal filler: kijk de eerste en laatste episode en je bent net zo veel wijzer als wanneer je alles bekijkt.
Mja, je kan dan ook zeggen, for the good of the show: we kappen ermee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Zij kunnen er ook niks aan doen dat showtime al 2 seizoenen heeft verlengt terwijl ze erzelf al rekening mee hielden om er mee te stoppen (einde van seizoen 4, was eigenlijk als eind van de serie bedoeld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef The_Groove het volgende:
Godverdomme, word op facebook echt keihard gespoilt op de Californication page.
Dat ze zo'n preview video posten ala maar er dan bijzetten wat erin staat
voor de nieuwsgierige
waarom lees ik dit tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhhh... wat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef AgeEll het volgende:
Ik val nu pas in het topic, heb afgelopen week alle afleveringen van dit seizoen gekeken. Het begon heel vet maar ik vind dat ze nu de draad echt kwijt aan het raken zijn.
Er zijn dit seizoen allemaal lijnen uitgezet die nergens naar toe leiden. En als zo meteen in de laatste aflevering weer ineens met Hank gaat, eet ik mijn hoed op.
Ik vind sowieso irritant dat Hank er vaak niks aan kan doen, dat ie er soms wel wat aan kan doen en dan dus dom doet, en dat heel vaak Karin/Becca het helemaal met hem hebben gehad. En dan de volgende shot is alles weer koek en ei.
Toch blijft de serie fantastisch. Je weet nooit wat er gaat gebeuren.
Oh ja, en de RZA is wel een baas natuurlijk!!
Was dat niet deze gast?quote:Die gast heeft de verfilming van God Hates us All gemaakt. A crazy little thing called love... weet je nog?
Vind ik ook, alhoewel een happy end niet echt past bij Californication. Vorige aflevering zou ook wel als seizoensfinale geschikt zijn imo.quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef Sloggi het volgende:
Dat einde zag ik toch wel aankomen.
Waarom hadden ze die laatste paar minuten niet achterwege kunnen laten; dit was een mooi laatste seizoen geweest. H&K weer bij elkaar, happy end. Nu gaat het weer op zo'n achterlijke manier kapot terwijl Henk er niks aan kan doen en krijgen we weer een seizoen waarin 'ie achter haan aan zit.
True!quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef Sloggi het volgende:
Waarom hadden ze die laatste paar minuten niet achterwege kunnen laten; dit was een mooi laatste seizoen geweest. H&K weer bij elkaar, happy end. Nu gaat het weer op zo'n achterlijke manier kapot terwijl Henk er niks aan kan doen en krijgen we weer een seizoen waarin 'ie achter haan aan zit.
Hank Moody gaat dus niet doodquote:Californication is renewed for 6th season
The news is just out. Showtime network has decided to renew the hit show Californication for another season. Hank Moody and the rest of our beloved characters will return for the sixth season in a row. Production will commence in Los Angeles later this year.
Exciting stuff
Considering we are still deep in season 5, it is hard to predict what will happen in season 6, but considering what we have seen in the previous years, one thing is certain: it will be a lot of fun to watch.
Wie zegt dat het kapot gaat, iedereen weet dat het een psycho is die zijn huis al in de fik heeft gestoken...quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef Sloggi het volgende:
Laten we hopen dat het zo gaat. Begint een beetje vervelend te worden anders..quote:Op maandag 2 april 2012 11:15 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Wie zegt dat het kapot gaat, iedereen weet dat het een psycho is die zijn huis al in de fik heeft gestoken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:56 schreef Pakspul het volgende:
Eens! Ze haddne die scene helemaal moeten weglaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij ze zwanger raakt van hem, dan kan het een wat langer staartje krijgen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:15 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Wie zegt dat het kapot gaat, iedereen weet dat het een psycho is die zijn huis al in de fik heeft gestoken...
Dat is ook het eerste wat ik dacht, ze zal wel zwanger zijn ofzo. Even vergeten dat Hank zich heeft laten steriliseren dus dat kan gelukkig niet..quote:Op maandag 2 april 2012 13:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Tenzij ze zwanger raakt van hem, dan kan het een wat langer staartje krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yankee go home!
Dat was toch ook het hele probleem?quote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef Nielsch het volgende:
Maar dat kind is toch al 3 jaar oud in de serie. En dan pas je eerste woord? Beetje onrealistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |