Eens. En ik vind de laatste ep de slechtste van het seizoen. RZA begint ongeloofwaardig te worden, en dat vriendje van Becca vind ik een vervelende rat worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:57 schreef Nielsch het volgende:
Jammer dat het seizoen zo snel gaat, enige voordeel van einde seizoen is dat we Samurai Apocalypse niet meer hoeven te zien. Eerste paar eps vond ik hem wel cool maar nu is het gewoon een irritant oppervlakkig en saai personage.
Z'n "mangina" bedoel jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een seizoen half gemist..
Maar is die ex van Hank echt samen met die rare baard kerel ? Het is toch die kerel die in het begin altijd dronken met ze blote pik stond te zwaaien ?
Nee man! Stu Baggs is een fucking held!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ze is echt samen met die mafkees ?
Raar wijf is het ook. Blijf dan gewoon bij Hank.. Coke smurf moet ook weer bij die kale..
Een van de slechtste en meest oppervlakkige personages die Californication ooit gekend heeft. Eén groot gangstah cliché.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb in de eerste afleveringen van S05 echt genoten van RZA, wat een baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |