nee dan van Ari Gold. Drama is teveel van hetzelfde om een eigen show te hebben. Net als Runklequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef JDx het volgende:
Lol, ze hadden een spinoff moeten maken van Johnny Drama!
QFT. Ari Gold is legendarisch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee dan van Ari Gold. Drama is teveel van hetzelfde om een eigen show te hebben. Net als Runkle
Die chick die wordt gecast om Mia te spelen in de verfilming van Fucking and Punching. Kon haar zo snel niet vinden, maar ik twijfel er niet aan dat jij haar binnen mum van tijd weet op te sporenquote:Op maandag 9 april 2012 21:18 schreef PiRANiA het volgende:
Addison Timlin [Sasha Bingham uit Californication]
[US 1971] Carla Gugino #3
[US 1993] Madeleine Martin
[UK 1983] Camilla Luddington
[US 1980] Rachel Miner
[UK 1971] Natascha Mcelhone
[US 1981] Meagan Good #2
[US 1965] Embeth Davidtz
[US 1987] Ellen Woglom
[US 1966] Pamela Adlon
Madeline Zima (o.a. van The Nanny)
Wie mis ik nog?.
Sasha is dat toch? Bovenste link?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die chick die wordt gecast om Mia te spelen in de verfilming van Fucking and Punching. Kon haar zo snel niet vinden, maar ik twijfel er niet aan dat jij haar binnen mum van tijd weet op te sporen
[US 1946] Susan Sarandon #2quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef DUK het volgende:
Eva Amurri..trouwmateriaal..
Kon ook niet fout gaan met zo'n prachtmoeder.
Susan Sarandon was echt een mooie vrouw in haar jongere jaren..
September ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer komt seizoen 6?
Ik ben net klaar met seizoen 1 t/m 5. Kende het al van CC maar moest toch even in het verhaal komen. Prachtige serie is dit net zoals Entourage.
Dat duurt nog wel even helaas.quote:
Kan ook januari zijn.. weet hetn iet meer zekerquote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even helaas.
Kennen jullie nog meer series die in het rijtje passen van Entourage en Californication?
Ben het echt niet eens met je!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef vivelafete het volgende:
Net het vijfde seizoen van Cali afgekeken. Damn, toch wel een behoorlijke domper!
Ik vond het seizoen matig beginnen. Erg geforceerd en plichtmatig allemaal. Die mangina-scene bv (wat opzich erg grappig is) werd in in geflikkerd om het er maar in gehad te hebben, ze hadden daar iets veel mooiers van kunnen maken. Zo waren er nog een hoop dingen die ik suffig en makkelijk vond.
Vanaf aflevering 7 was het weer goed, het typische Californication-sfeertje kwam weer goed naar voren. Tuurlijk, nog steeds erg over-the-top, maar op een leuke manier als in de eerste drie seizoenen het geval was.
Dan de seizoensfinale: wat een ongeinspireerde, treurige, clichématige bagger zeg! Zoiets slecht heb ik nog nooit in een serie gezien, en al helemaal Californication onwaardig.
- Hank en Karen in principe weer samen![]()
![]()
![]()
- Het hele stuk op die filmset was ook zo ongelooflijk slecht, al is dat hier al uitvoerig besproken.
Overall:
Hank, Batesy, Runkle, Stu![]()
RZA, Becca![]()
Kali en Tyler vond ik ook wat matig, had wel wat meer uitgediept mogen worden.
Waar seizoen 4 me een stuk minder lag omdat ik de personages niet zo boeiend vond (die actrice en Nero) vond ik dit seizoen erg matig door het inspiratieloze en clichématige script.
Overigens, zonder de belachelijke seizoensfinale zou ik het gehele seizoen iets boven seizoen 4 plaatsen, ver onder seizoen 2 en 3.
Ik hoop dat ze volgend seizoen weer wat meer hun best doen op het schrijven, maar ik vrees er een beetje voor door de weg die ze zijn ingeslagen.
Shit, dan zal ze wel niet naakt gaanquote:Op maandag 14 mei 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
Maggie Grace (Shannon uit Lost) gaat volgend seizoen 9 eps meespelen: 'Lost' actress lands major 'Californication' role
Als een religieuze groupie kennelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |