Hier een live versie van de beste man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef remlof het volgende:
Dat is het origineel, deze versie werd in aflevering gister gebruikt:
Je had liever Hank en Karen terug samen zien komen en dan weer splitten in S6E1?quote:
Ja of gewoon 1 seizoen the fucked up good life met Karen en dan er een einde aan breien.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had liever Hank en Karen terug samen zien komen en dan weer splitten in S6E1?
Ja, maar kijk naar de vorm op 18:53, de kogel gaat langs zijn arm en dus een schampschot. Ik bedoelde ook meer dat het een makkelijk oplossing was, Hank vergeef Runkle en Runkle gaat niet dood of iets ernstig of wat dan ook. Makkelijk einde.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was geen schampschot, hij werd gewoon geraakt. In z'n linker bovenarm.
Ja want dat is het enige einde wat niet matig is.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had liever Hank en Karen terug samen zien komen en dan weer splitten in S6E1?
kijk je toch niet...quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef rioolheffing het volgende:
Wat een kuteinde. Runkle die precies een schampshot krijgt, dus dan is het weer opgelost met Hank. En ze hebben weer een dilema nodig voor Hank nu alles weer goed was, dus laatste 2 minuten ff Carrie ingepleurd. Wat een cheap ass geschreven zeg.
Ik vond dat ook erg afgeraffeld. En als iemand op mij schiet doe ik 5 minuten daarna niet alsof er geen vuiltje aan de lucht isquote:Op woensdag 4 april 2012 00:36 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ja, maar kijk naar de vorm op 18:53, de kogel gaat langs zijn arm en dus een schampschot. Ik bedoelde ook meer dat het een makkelijk oplossing was, Hank vergeef Runkle en Runkle gaat niet dood of iets ernstig of wat dan ook. Makkelijk einde.
QFT!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso was die scene op de filmset erg stereotype, cliché, onrealistisch en slecht. Misschien nog wel slechter dan de slotscene met Carrie.
- Sam Apoc schiet op Hank en twee minuten later doen ze gewoon boks alsof het niets is;
- Hank is totaal niet onder de indruk van de aanslag op zijn leven. Ik begrijp dat hij Mr. Cool maar ik geloof niet dat je in werkelijkheid zo koeltjes blijft;
- Kali is ineens weer helemaal verliefd op Sam omdat hij op Hank schoot;
- Iedereen doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Sam Apoc z'n gun richt op twee mensen;
- Ook Tyler lijkt niet erg onder de indruk van het feit dat hij net met een pistool werd bedreigd.
Sorry, dat was gewoon allemaal erg slecht.
Klopt, vooral dat Kali zei van"'that's the most romantic thing someone has ever done for me".quote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso was die scene op de filmset erg stereotype, cliché, onrealistisch en slecht. Misschien nog wel slechter dan de slotscene met Carrie.
- Sam Apoc schiet op Hank en twee minuten later doen ze gewoon boks alsof het niets is;
- Hank is totaal niet onder de indruk van de aanslag op zijn leven. Ik begrijp dat hij Mr. Cool maar ik geloof niet dat je in werkelijkheid zo koeltjes blijft;
- Iedereen doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Sam Apoc z'n gun richt op twee mensen;
- Ook Tyler lijkt niet erg onder de indruk van het feit dat hij net met een pistool werd bedreigd.
Hoe moest ik weten dat het einde zo kut was voordat ik het heb gezien.. Rest van seizoen vond ik wel vermakkelijk.quote:
Geciteerd voor waarheid manquote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Is dit de eerste aflevering van Californication die je kijkt ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Nielsch het volgende:
ja het was de allereerste die ik zagquote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dit de eerste aflevering van Californication die je kijkt ofzo
Alle andere acties van iedereen in deze serie zijn voor de rest namelijk ook totaal parallel aan hoe normale mensen met dergelijke zaken omspringen.Shit joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 07:47:42 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |