quote:
regel 4 is volgens mijquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
Volgens mij klopt de songtekst zo.
Heb mee zitten typen met de studioversie. Ik twijfel alleen nog aan regel 5
I was five
You were three
We were dancing in the street
And you looked just like an angel
You looked up and saw the sky
Saw the birds and wondered why
They could fly
away, so high.
In the morning I would wake
and my heart just couldn't wait
To play in your backyard.
In the evening I would go
Telling you I love you so
and I couldn't wait to see you again.
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
that everybody knows about
You and me
but i dont really care for
If I can sing that everybody knows
About us
We grew up
all in love
Thanking God up above
That we could be together forever.
We would never say goodbye
Cause we promised, you and I
But our love couldn't hide no time.
And I see you walking by
and my parents wondered why
We don`t play around anymore
Such a shame we had no time
They were wrong, we were right
I still love you
And in my mind
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
You and me
About us
So i'm lying in bed
Thinking 'bout the old days
Thinking about it all
and how it ends sometimes.
Was it wrong or right
and was I good enough...
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
You and me
About
You and me
About us
GMTAquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag al op facebook dat ze die vraag al op Joans wall geplaatst had.
Het staat hier al http://songteksten.net/ly(...)anka/you-and-me.htmlquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Ja gedaan idd
En in de tussentijd zelf geprobeerd mee te schrijven met studio versie.
Mwah, valt nauwelijks op en duurt maar heel even.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Trouwens...
Ik vind het minder mooi in deze versie dat zij-van-de-tweede-stem hier vanaf 2.15 ongeveer er dingen tussendoor tettertDat deed ze op het NSF niet.
Nou, ik hoorde in de studio dus ook niks. Maar als ik nu op youtube het filmpje zie vind ik die tweede stem ook wat te luid zingen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Trouwens...
Ik vind het minder mooi in deze versie dat zij-van-de-tweede-stem hier vanaf 2.15 ongeveer er dingen tussendoor tettertDat deed ze op het NSF niet.
Duurquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Geen idee in welk topic ik dit het beste kon posten en misschien staat het al ergensde prijzen om de shows bij te wonen:
[ afbeelding ]
Note: 1 AZN is approximately 1 EUR.
Je hoort de tweede stem wel in de live-versie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik hoorde in de studio dus ook niks. Maar als ik nu op youtube het filmpje zie vind ik die tweede stem ook wat te luid zingen..
Pittig!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Geen idee in welk topic ik dit het beste kon posten en misschien staat het al ergensde prijzen om de shows bij te wonen:
[ afbeelding ]
Note: 1 AZN is approximately 1 EUR.
Die klopt volgens mij op meerdere punten nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het staat hier al http://songteksten.net/ly(...)anka/you-and-me.html
Ik heb een idee dat het een nogal arm land is eigenlijk, maar dat is ook maar een ideequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Pittig!
Heeft de gemiddelde Azarbeidjanististanse daar geld voor? (Geen idee hoe de levenstandaard daar is eigenlijk)
Was meer hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet eens meer wat wij voor onze halve finale kaarten in D'dorf betaald hebben
Wat stom. Wel eerste rang, dus waren de duurste kaarten. Iets van 60 euro ofzo? Ik ga het even nazoeken!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou wel een geweldige naam weten voor een B&B daar: AzerBedjan & Breakfast
Of dat idd. Ik vond eerste rang toen te duur, ook omdat ik bij het bestellen nog niet wist wie mee wilde. En ben daarom tweede rang gaan zitten. Met upgrade ter plekke.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Volgens de website lagen de kaartjes in DLD tussen de 29 en 119 euro
Ik vond het zo leuk dat Joan gister op haar FB jubelde 'ik sta op 8 in de iTunes top 10quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef Stranger het volgende:
Oeh, hij is al beschikbaar op spotifyOk, die komt in mijn playlist
HAHAHAHAquote:
Gelukkig kwam zure Carlo ook weer voorbijquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Kijk ons angstig afwachten in het begin als de uitslag komt
Alsjeblieft!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand ergens een linkje naar haar optreden nadat ze had gewonnen?
Staat niet op uitzendinggemist, maar ik neem toch aan dat dat wel gebeurd is?
Tombo en ik zien er uit alsof we elk moment in huilen kunnen uitbarstenquote:
En Benny en Erik hadden er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo en ik zien er uit alsof we elk moment in huilen kunnen uitbarsten
Die zijn gewoon camerageilquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Benny en Erik hadden er alle vertrouwen in
quote:
Die hadden Jedward-hoedjes opquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten er nou een paar met een tooi tussen?
Ik vind het schattig! Zeker als ik de hele tijd tussen jullie en Benny & Erik schakelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo en ik zien er uit alsof we elk moment in huilen kunnen uitbarsten
Zelfs onze cheerleader pompons werden ingenomenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:02 schreef Maanvis het volgende:
ziet er erg karig uit dat groepje, jammer dat jullie niets mee naar binnen mochten nemen.
Ik vind dat echt stom. Dat hoort er toch gewoon bij?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs onze cheerleader pompons werden ingenomen![]()
We hadden oranje en rood-wit-blauwe.
En vlaggetjes mochten niet. En zelfs sjaaltjes nietAllemaal door Ome John.
Vorige jaren deelden ze namelijk zelf nog vlaggetjes uit...
Jullie hadden het gewoon hard moeten spelen. Of die vlaggetjes naar binnen of je hebt zodadelijk 20 lege plaatsen in je publiek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel uniek, meestal valt er wel te praten met die gasten en zitten ze echt verlegen om publiekquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Greys het volgende:
Dan waren we buiten gezet, ik weet het zeker.
Met die lui viel niet te spotten zeg maar
De studio zat overvol, dus dan hadden ze wel wat medewerkers op onze stoelen gegooid.
Echt belachelijk idd, daarom zijn jullie waarschijnlijk ook weinig in beeld geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De kaarten voor het NSF zijn normaal niet aan de straatstenen te slijten idd, vorig jaar moesten we zelfs nog een beetje verspreiden zodat het er wat voller uit zou zien, en toen waren de kaarten zelfs gratis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel uniek, meestal valt er wel te praten met die gasten en zitten ze echt verlegen om publiek.
En 2x zo snel klappen moesten we ook nogquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
De kaarten voor het NSF zijn normaal niet aan de straatstenen te slijten idd, vorig jaar moesten we zelfs nog een beetje verspreiden zodat het er wat voller uit zou zien, en toen waren de kaarten zelfs gratis.
Dit jaar waren de kaarten binnen een uur volledig uitverkocht (à 17,50) en hebben ze zelfs in de middag bij de generale repetitie nog kaarten verkocht voor het bijwonen van de repetitie..
Zelfs de kandidaten klaagden dat ze niet meer familie konden meenemen omdat het uitverkocht was.
Oh en we vroegen het na afloop nog... waarom het nou echt niet mocht. Ik vond het echt raar omdat ze twee jaar geleden zélf nog vlaggetjes uitdeelden aan het publiek, dus waarom nu niet? Vorig jaar mochten we ze ook gewoon mee naar binnen nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel uniek, meestal valt er wel te praten met die gasten en zitten ze echt verlegen om publiek.
Super, bedankt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
Eerst de uitslag en daarna nog haar finale optreden.
En met Joan niet mee mogen klappenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh, en dat lichtgevende staafjesding dat we kregen, daar mocht je ALLEEN mee wapperen tijdens het nummer van Ivan.... En ook alleen dán.
Ik vind het mooi hoe bij Joan 1 vak met die lichtjes staat te wapperen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh, en dat lichtgevende staafjesding dat we kregen, daar mocht je ALLEEN mee wapperen tijdens het nummer van Ivan.... En ook alleen dán.
Was tijdens het finalenummer? Of tijdens haar eerste of tweede nummer? Tweede denk ik?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe bij Joan 1 vak met die lichtjes staat te wapperen..
Mocht 1 vak het wel? Moest zogenaamd elk vak voor 1 kandidaat zijn of t nou waar was of niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe bij Joan 1 vak met die lichtjes staat te wapperen..
JIJ durfde het niet en ik wist niet dat het niet mochtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Was tijdens het finalenummer? Of tijdens haar eerste of tweede nummer? Tweede denk ik?
Want bij haar eerste nummer durfden we het nog niet geloof ik omdat het niet mocht
Wij waren dat ene vak (26 man) en wij waren allemaal voor Joan, dus wij deden op een gegeven moment toch stiekem voor haar met dat lampje wapperenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mocht 1 vak het wel? Moest zogenaamd elk vak voor 1 kandidaat zijn of t nou waar was of niet?
Nee, bij de tweede of derde keer (of allebei) ging ons vak bij Joan gewoon met die lichtjes zwaaien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mocht 1 vak het wel? Moest zogenaamd elk vak voor 1 kandidaat zijn of t nou waar was of niet?
Ja toen dacht ik 'Nou, dat nummer van Ivan is al geweest waarbij we het moesten wapperen, dan doen we het nu gewoon ook bij Joan'quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee, bij de tweede of derde keer (of allebei) ging ons vak bij Joan gewoon met die lichtjes zwaaien..
Ik wist ook niet dat dat niet mocht, wanneer hebben ze dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, klappen deden we stiekem ook.
In de maat
OHHHHHHHHHHquote:
Dat heeft die publieksfluffer een keer of drie door de microfoon geroepenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat dat niet mocht, wanneer hebben ze dat gezegd dan?
Wat een goede jongen die hem 60*60 heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH![]()
Waarom heb ik dat niet bedacht
Ik ga vragen of DeZwabber die voor mij maakt met wapperende vlaggetjes.
Mag dat?Of vind je dat irri als ik bijna dezelfde heb?
Ohquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft die publieksfluffer een keer of drie door de microfoon geroepen![]()
Vind het prima hoor!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH![]()
Waarom heb ik dat niet bedacht
Ik ga vragen of DeZwabber die voor mij maakt met wapperende vlaggetjes.
Mag dat?Of vind je dat irri als ik bijna dezelfde heb?
EDIT: ik neem wel een andere foto
Jij gedaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een goede jongen die hem 60*60 heeft gemaakt.
Ik weet het niet, maar kennelijk was je afgeleid als je al die regels gemist hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Toen was Jantje zeker al in beeld?![]()
Niet je eendje wegdoen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Laat die eend een tooi aanmeten
Dat kan niet leuk zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ja fuck, da's nog leuker, maar wel moeilijk denk ik
Iemand had toch een smiley met een tooi gevonden? Weten we nog waar die staat?
deze met een tooi danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ja fuck, da's nog leuker, maar wel moeilijk denk ik
Iemand had toch een smiley met een tooi gevonden? Weten we nog waar die staat?
die kunnen we mooi gebruiken tijdens de halve finale (als JdM ze niet verbiedt)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb een aantal smilies, o.a.![]()
![]()
![]()
![]()
aangevraagd met tooi
Ik denk dat diequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
aangevraagd met tooi
Leuk.. Komen die dan bij de standaard smilies te staan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
aangevraagd met tooi
Ja echt leuk idee van je!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die kunnen we mooi gebruiken tijdens de halve finale (als JdM ze niet verbiedt)
Oh ja, die was echt briljant.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt leuk idee van je!
Twee jaar geleden hadden we zo'n toffe draaiorgel smiley gekregen
Nee dat wordt teveel, maar die zet ik dan wel in de OP van dit NED - Joan topicquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Leuk.. Komen die dan bij de standaard smilies te staan?
Die had DeZwabber ook zelf gemaakt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die was echt briljant.
Ah, tofquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat wordt teveel, maar die zet ik dan wel in de OP van dit NED - Joan topic
Zodat ze steeds in elke OP terug komen.
Psies, ik ga haar de smilies laten zien, dus dan moet ze wel!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:45 schreef Maanvis het volgende:
Nu is Joan wel verplicht om die tooi op d'r kop te houden anders zijn die smileys voor niets geweest.
Ik wilquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
aangevraagd met tooi
Jaaa!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies, ik ga haar de smilies laten zien, dus dan moet ze wel!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt leuk idee van je!
Twee jaar geleden hadden we zo'n toffe draaiorgel smiley gekregen
Jedward kapsel en geen fokkers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten er nou een paar met een tooi tussen?
Volgens mij klopt ie zo aardig, zie onder, maar ik heb gevraagd of ze even de goede songtekst kan geven. Want op een songteksten site staat ie ook, maar die klopt sowieso nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:41 schreef Maanvis het volgende:
is de tekst van het liedje al ergens bekend? joan knauwt het een beetje onverstaanbaar af namelijk dus ik weet het nog niet wat ze nou zingt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
Volgens mij klopt de songtekst zo.
Heb mee zitten typen met de studioversie. Ik twijfel alleen nog aan regel 5
I was five
You were three
We were dancing in the street
And you looked just like an angel
You looked up and saw the sky
Saw the birds and wondered why
They could fly
away, so high.
In the morning I would wake
and my heart just couldn't wait
To play in your backyard.
In the evening I would go
Telling you I love you so
and I couldn't wait to see you again.
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
You and me
About us
We grew up
all in love
Thanking God up above
That we could be together forever.
We would never say goodbye
Cause we promised, you and I
But our love couldn't hide no time.
And I see you walking by
and my parents wondered why
We don`t play around anymore
Such a shame we had no time
They were wrong, we were right
I still love you
And in my mind
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
You and me
About us
So i'm lying in bed
Thinking 'bout the old days
Thinking about it all
and how it ends sometimes.
Was it wrong or right
and was I good enough...
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
You and me
About
You and me
About us
Ik moet daar ook echt om lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind het schattig! Zeker als ik de hele tijd tussen jullie en Benny & Erik schakel
thanks die studioversie is ook wel wat verstaanbaarder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij klopt ie zo aardig, zie onder, maar ik heb gevraagd of ze even de goede songtekst kan geven. Want op een songteksten site staat ie ook, maar die klopt sowieso niet
[..]
ze zing 'you looked uppasaaah the sky' dus ik denk idd dat ze 'up and saw the sky' bedoelde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:56 schreef Greys het volgende:
Regel 5 klopt alleen niet helemaal denk ik
Maar daar kwam ik echt niet uit. Dat wat ik getypt heb zou logisch zijn, maar het klinkt meer als 'aside' of zoiets. Alleen da's weer niet echt logisch.
Die kan wel in het rijtje bij dezequote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kan wel in het rijtje bij deze:
[ afbeelding ]
Ik ben helaas niet zo creabeaquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook die verbaasde foto van Joan in mijn UI... dat de letters TV wegschuiven en zij in beeld komt
Wie kan dat voor me fixen?
Voor mij klinkt het als: you looked up and saw the skyquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Die regel 5 is denk ik : You look up the southern sky
ALLES dat met Joan en haar liedje te maken heeft mag hier, dus dit uiteraard ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat me te bedenken (en hoop dat dat in dit topic mag, ik ben dat eventjes kwijt) dat ze de tekst van het refrein op de led wall zou moeten projecteren. Het is soms best lastig te verstaan, maar wel een echte meezinger namelijk.
Dat wil ik al sinds The Voicequote:
Hier nog eenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wil ik al sinds The Voice
Ja, misschien leidt het wel af... misschien is het wel mijn afwijking, maar ik vond regel 3 en 4 in de zaal moeilijk te verstaan. Ik heb al hele visioenen van een zaal die heel hard meezingt en wappert en zoquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
ALLES dat met Joan en haar liedje te maken heeft mag hier, dus dit uiteraard ook
En ik weet het niet, die tekst... leidt dat weer niet enorm af van de jeugd-indianenfilmpjes die er op het LED scherm moeten, omdat ze anders de outfit niet snappen?
En het refrein is nou net wel aardig te verstaan, vind ik:
Its you and me and everybody out there
And I can see that everybody knows about
You and me, but I dont really care for it
I can see that everybody knows about us
Dus ditquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n zin in het Songfestival gehad
Toch frappant dat we de tekst moeten radenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:18 schreef Greys het volgende:
De goede songtekst, ik had alleen dat liedje van 'by my house and wondered why' fout geloof ik
die mag in de volgende OP.quote:
quote:
Tijd om die vereniging eens te gaan bedreigen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Joan Franka bedreigd om indianentooi:
http://www.bruno.nl/nieuw(...)om-indianentooi.html
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Mét orgel? Dan halen we zeker de finale![]()
Ohjee, straks wordt ze vermoord met een tomahawk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef ThinFinn00000 het volgende:
OMGquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef ThinFinn00000 het volgende:
http://www.steungroeprin.nlquote:
(bron: wikipediaquote:Joan Franka (Rotterdam, 2 april 1990) is een Nederlandse zangeres van Turkse afkomst. Haar geboortenaam is Ayten Kalan
WHUUUUUTTTTquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef grazz het volgende:
Trouwens, misschien oud nieuws voor jullie, maar ik wist dit dus niet:
[..]
(bron: wikipedia)
Na al die jaren wil ik nu wel eens 12p uit Turkije
Is dit echt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef grazz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Ja, als ik het allemaal goed gelezen heb (Turkse sites + translate.google) is Joan half-Turks (Turkse vader), geboren in zuidelijk plaatsje Adana, en op 1-jarige leeftijd met mams naar Nederland verhuisd, nadat haar vader overleed.....
Haar geboortenaam is Ayten Kalan
Google: Joan Franka Ayten, of Joan Franka Adana
Aha... Dus Joan Franka is dus wel een echte naam van haar...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Ja, als ik het allemaal goed gelezen heb (Turkse sites + translate.google) is Joan half-Turks (Turkse vader), geboren in zuidelijk plaatsje Adana, en op 1-jarige leeftijd met mams naar Nederland verhuisd, nadat haar vader overleed.....
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 01-03-2012 om 15:39:36Joan Franka winkelt bij Toois-R-Us. reageer retweet
Hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:42 schreef iBenny het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 01-03-2012 om 15:39:36Joan Franka winkelt bij Toois-R-Us. reageer retweet
![]()
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee maar de 3J's hadden dan ook palingroots en geen Turkse, dat is een klein verschilquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Maar ik ga niks pushen (niet op fora/youtube/twitter etc.), ik laat het allemaal z'n natuurlijk beloop gaan (ok dit is waarschijnlijk slecht Nederlands).
Vorig jaar heb ik de 3JS overal gepromoot en gepusht, heeft niets geholpen...
Je meent het??!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar de 3J's hadden dan ook palingroots en geen Turkse, dat is een klein verschil
Wist ik ook niet, maar het staat iig op de engelse wikipedia dus we kunnen wat punten uit turkye verwachten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Briljantquote:
Welke turkse sites? google translate wil nog wel eens raar doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Deze bvquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke turkse sites? google translate wil nog wel eens raar doen
Ayten betekent zoiets als ''maanwitte huid''/''met een huid zo wit als de maan''.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:54 schreef ThinFinn00000 het volgende:
BTW, Ayten betekent, als ik de vertalingen mag geloven, "Alice".
Leuk he? Zo zoet
Ga naar google.nl of .com en tik dan de woorden in "Joan Frank Ayten" of "Joan Franka Adana" en voila: de resultaten,quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke turkse sites? google translate wil nog wel eens raar doen
waar zijn die smileys?quote:
Vandaar dat ze zo wit geschminkt wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ayten betekent zoiets als ''maanwitte huid''/''met een huid zo wit als de maan''.
Ik hoor ook maar net dat ze Turkse is. Ik denk dat ze vast nog wel in een Turkse talkshow zal verschijnen voor het ESF.
Ja maar Marokko stemt niet mee he op het ESF.....maar Turkije en m.n. alle Turken (en Azeri's) die verspreid in Europa wonen, stemmen wel mee (en graag en veel zelfs, is mijn indruk)quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ach het is aan Joan zelf om er iets mee te doen of niet natuurlijk... en laten we wel wezen.. die Marrokkaanse roots van Hind hebben ons destijds ook geen punt opgeleverd van bijvoorbeeld Spanje
Nee maar er zijn natuurlijk ook veel Marrokkanen woonachtig in West-Europa... maar die hebben ook niet geholpen toenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Ja maar Marokko stemt niet mee he op het ESF.....maar Turkije en m.n. alle Turken (en Azeri's) die verspreid in Europa wonen, stemmen wel mee (en graag en veel zelfs, is mijn indruk)
Daar staat dat ze eerst werd bij The Voicequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze bv
http://www.habermonitor.c(...)39ya-adanali/120258/
Greys zal ze zo vast wel online zetten, ik ga ze nu niet allemaal hier neerzetten, vorig jaar donderde m'n photobucket er bijna uitquote:
In het turks danquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daar staat dat ze eerst werd bij The Voicelijkt me een niet al te geweldige bron..
Ja dat is natuurlijk waar...maar ik heb toch de indruk dat Turken meer betrokken zijn bij Europa en het ESF en dus ook meer en vaker stemmen. Het nieuwtje verspreidt zich vanzef wel door het dorp dat Europa heet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar er zijn natuurlijk ook veel Marrokkanen woonachtig in West-Europa... maar die hebben ook niet geholpen toen
Ja, dat staat er in het turks ook..quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
In het turks dan
http://www.habermonitor.c(...)39ya-adanali/120258/
hoezo niet? Hind was het beste sinds 2004 en beter dan degenen die na haar kwamen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar er zijn natuurlijk ook veel Marrokkanen woonachtig in West-Europa... maar die hebben ook niet geholpen toen
Oh, whahahahaquote:
Nee, die mogelijkheid is er niet, inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb Joan zelf ook een linkje gestuurd naar het topic met haar smilies
En even gezegd/gevraagd dat ze op haar eigen officiële site eigenlijk ook de mogelijkheid zou moeten maken voor buitenlandse fans om haar bio in het Engels te lezen. Of staat die er al en ben ik scheel?
Hier hoor ik het ook:quote:
The Lena School of Englishquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het haar manier van zingen is, sowieso heeft ze ook een beetje een ... onconventionele Engelse uitspraak soms.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het haar manier van zingen is, sowieso heeft ze ook een beetje een ... onconventionele Engelse uitspraak soms.
eigenlijk wel raar want in haar andere liedjes heeft ze dat amper.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Fred_B het volgende:
Ze zingt inderdaad soms met een beetje vreemde uitspraak, maar ik denk dat dat eerder positief dan negatief is.
Zal wel bij de "Folk" stijl horen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Fred_B het volgende:
Ze zingt inderdaad soms met een beetje vreemde uitspraak, maar ik denk dat dat eerder positief dan negatief is.
Bij de youtube filmpjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
Waar zie jij die reacties van Turken dan dat ze heel veel stemmen gaat krijgen?
Ik nog nergens.
Ik was 5, zij was 3, en toen wisten we het alquote:
Valt me bij de buitenlandse reacties heel erg op dat ze haar allemaal zo mooi en likable vindenquote:
Laat eens horenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:10 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb het liedje even zelf proberen te spelen op keyboard, is wel errug simpel zeg. Beetje net zoals adele liedjes. Daarom blijft ie denk ik zo goed hangen
.
Als ik er iets moois van kan maken dan zal ik het wel ff opnemen!quote:
Airplay en volgens mij ook deels verkoop. De top40 wordt ook al op dinsdag bekend gemaakt, dus misschien volgende week.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:17 schreef UltraR het volgende:
Hoe werkt de top 40 van 538 dan eigenlijk? Daar staat ze nog helemaal niet in vandaag.
Wow, als ik dat zo lees gaat het beter, veel beter, dan ik had gehoopt...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)its-in-hitlijst.html
Ze gaat lekker
Waar?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:20 schreef iBenny het volgende:
De top40 wordt ook al op dinsdag bekend gemaakt
Voor elke 100 singles die Joan verkocht verkocht de nummer 2 er 88. Raffaëla verkocht er 19 op elke 100 van Joanquote:
Dat zeiden ze ook, maar dit lijkt ECHT heel veelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is er elk jaar wel een zogenaamd plagiaatgevalletje.
Kon je op wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
Shownieuws... over plagiaat van Joan...
Ze lieten een nummer horen van een Kroatische zanger (naam moet ik ff zoeken) en dat heet 'You will see' en het is bijna exact hetzelfde
Toeval natuurlijk, maar het lijkt ontzettend.
Oh jeeeeeejquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
Shownieuws... over plagiaat van Joan...
Ze lieten een nummer horen van een Kroatische zanger (naam moet ik ff zoeken) en dat heet 'You will see' en het is bijna exact hetzelfde
Toeval natuurlijk, maar het lijkt ontzettend.
Het heet you will see en is van een kroatische zanger.quote:
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil geen plagiaatgeneuzel nu net we zo'n leuk liedje hebben
Kut, ik heb het aan staan maar ik zag het nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef Steve het volgende:
En wat laten ze zien in DWDD? De FOK!ers..
Zo grappig dat juist dat stukje overal getoond wordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, ik heb het aan staan maar ik zag het niet
Het klinkt wel echt héél erg hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef grazz het volgende:
http://www.shownieuws.tv/video/songfestivalnummer-plagiaat/
Mrs roept "heej dat zijn die van Fok". Ik keek op en was te laatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, ik heb het aan staan maar ik zag het niet
Het lijkt wel een beetje op elkaar, maargoed ga zelf maar eens achter de piano zitten en binnen 3 seconden speel je hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:12 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het niet echt op elkaar lijken eigenlijk
maar wel weer uppasaa de sky!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Fuck he... wat een mooie versie bij DWDD
Gemistquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Fuck he... wat een mooie versie bij DWDD
Tipi-schquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:25 schreef BobW het volgende:
Dat gezeik of ze een tooi mag dragen of niet, dat lijken me gewoon indianenverhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |