Ayten betekent zoiets als ''maanwitte huid''/''met een huid zo wit als de maan''.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:54 schreef ThinFinn00000 het volgende:
BTW, Ayten betekent, als ik de vertalingen mag geloven, "Alice".
Leuk he? Zo zoet
Ga naar google.nl of .com en tik dan de woorden in "Joan Frank Ayten" of "Joan Franka Adana" en voila: de resultaten,quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke turkse sites? google translate wil nog wel eens raar doen
waar zijn die smileys?quote:
Vandaar dat ze zo wit geschminkt wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ayten betekent zoiets als ''maanwitte huid''/''met een huid zo wit als de maan''.
Ik hoor ook maar net dat ze Turkse is. Ik denk dat ze vast nog wel in een Turkse talkshow zal verschijnen voor het ESF.
Ja maar Marokko stemt niet mee he op het ESF.....maar Turkije en m.n. alle Turken (en Azeri's) die verspreid in Europa wonen, stemmen wel mee (en graag en veel zelfs, is mijn indruk)quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ach het is aan Joan zelf om er iets mee te doen of niet natuurlijk... en laten we wel wezen.. die Marrokkaanse roots van Hind hebben ons destijds ook geen punt opgeleverd van bijvoorbeeld Spanje
Nee maar er zijn natuurlijk ook veel Marrokkanen woonachtig in West-Europa... maar die hebben ook niet geholpen toenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Ja maar Marokko stemt niet mee he op het ESF.....maar Turkije en m.n. alle Turken (en Azeri's) die verspreid in Europa wonen, stemmen wel mee (en graag en veel zelfs, is mijn indruk)
Daar staat dat ze eerst werd bij The Voicequote:Op donderdag 1 maart 2012 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze bv
http://www.habermonitor.c(...)39ya-adanali/120258/
Greys zal ze zo vast wel online zetten, ik ga ze nu niet allemaal hier neerzetten, vorig jaar donderde m'n photobucket er bijna uitquote:
In het turks danquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daar staat dat ze eerst werd bij The Voicelijkt me een niet al te geweldige bron..
Ja dat is natuurlijk waar...maar ik heb toch de indruk dat Turken meer betrokken zijn bij Europa en het ESF en dus ook meer en vaker stemmen. Het nieuwtje verspreidt zich vanzef wel door het dorp dat Europa heet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar er zijn natuurlijk ook veel Marrokkanen woonachtig in West-Europa... maar die hebben ook niet geholpen toen
Ja, dat staat er in het turks ook..quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
In het turks dan
http://www.habermonitor.c(...)39ya-adanali/120258/
hoezo niet? Hind was het beste sinds 2004 en beter dan degenen die na haar kwamen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar er zijn natuurlijk ook veel Marrokkanen woonachtig in West-Europa... maar die hebben ook niet geholpen toen
Oh, whahahahaquote:
Nee, die mogelijkheid is er niet, inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb Joan zelf ook een linkje gestuurd naar het topic met haar smilies
En even gezegd/gevraagd dat ze op haar eigen officiële site eigenlijk ook de mogelijkheid zou moeten maken voor buitenlandse fans om haar bio in het Engels te lezen. Of staat die er al en ben ik scheel?
Hier hoor ik het ook:quote:
The Lena School of Englishquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het haar manier van zingen is, sowieso heeft ze ook een beetje een ... onconventionele Engelse uitspraak soms.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het haar manier van zingen is, sowieso heeft ze ook een beetje een ... onconventionele Engelse uitspraak soms.
eigenlijk wel raar want in haar andere liedjes heeft ze dat amper.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Fred_B het volgende:
Ze zingt inderdaad soms met een beetje vreemde uitspraak, maar ik denk dat dat eerder positief dan negatief is.
Zal wel bij de "Folk" stijl horen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Fred_B het volgende:
Ze zingt inderdaad soms met een beetje vreemde uitspraak, maar ik denk dat dat eerder positief dan negatief is.
Bij de youtube filmpjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
Waar zie jij die reacties van Turken dan dat ze heel veel stemmen gaat krijgen?
Ik nog nergens.
Ik was 5, zij was 3, en toen wisten we het alquote:
Valt me bij de buitenlandse reacties heel erg op dat ze haar allemaal zo mooi en likable vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |