Hier hoor ik het ook:quote:
The Lena School of Englishquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het haar manier van zingen is, sowieso heeft ze ook een beetje een ... onconventionele Engelse uitspraak soms.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het haar manier van zingen is, sowieso heeft ze ook een beetje een ... onconventionele Engelse uitspraak soms.
eigenlijk wel raar want in haar andere liedjes heeft ze dat amper.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Fred_B het volgende:
Ze zingt inderdaad soms met een beetje vreemde uitspraak, maar ik denk dat dat eerder positief dan negatief is.
Zal wel bij de "Folk" stijl horen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Fred_B het volgende:
Ze zingt inderdaad soms met een beetje vreemde uitspraak, maar ik denk dat dat eerder positief dan negatief is.
Bij de youtube filmpjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
Waar zie jij die reacties van Turken dan dat ze heel veel stemmen gaat krijgen?
Ik nog nergens.
Ik was 5, zij was 3, en toen wisten we het alquote:
Valt me bij de buitenlandse reacties heel erg op dat ze haar allemaal zo mooi en likable vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |