Toch frappant dat we de tekst moeten radenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:18 schreef Greys het volgende:
De goede songtekst, ik had alleen dat liedje van 'by my house and wondered why' fout geloof ik
die mag in de volgende OP.quote:
quote:
Tijd om die vereniging eens te gaan bedreigen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Joan Franka bedreigd om indianentooi:
http://www.bruno.nl/nieuw(...)om-indianentooi.html
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Mét orgel? Dan halen we zeker de finale![]()
Ohjee, straks wordt ze vermoord met een tomahawk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef ThinFinn00000 het volgende:
OMGquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef ThinFinn00000 het volgende:
http://www.steungroeprin.nlquote:
(bron: wikipediaquote:Joan Franka (Rotterdam, 2 april 1990) is een Nederlandse zangeres van Turkse afkomst. Haar geboortenaam is Ayten Kalan
WHUUUUUTTTTquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef grazz het volgende:
Trouwens, misschien oud nieuws voor jullie, maar ik wist dit dus niet:
[..]
(bron: wikipedia)
Na al die jaren wil ik nu wel eens 12p uit Turkije
Is dit echt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef grazz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Ja, als ik het allemaal goed gelezen heb (Turkse sites + translate.google) is Joan half-Turks (Turkse vader), geboren in zuidelijk plaatsje Adana, en op 1-jarige leeftijd met mams naar Nederland verhuisd, nadat haar vader overleed.....
Haar geboortenaam is Ayten Kalan
Google: Joan Franka Ayten, of Joan Franka Adana
Aha... Dus Joan Franka is dus wel een echte naam van haar...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Ja, als ik het allemaal goed gelezen heb (Turkse sites + translate.google) is Joan half-Turks (Turkse vader), geboren in zuidelijk plaatsje Adana, en op 1-jarige leeftijd met mams naar Nederland verhuisd, nadat haar vader overleed.....
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 01-03-2012 om 15:39:36Joan Franka winkelt bij Toois-R-Us. reageer retweet
Hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:42 schreef iBenny het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 01-03-2012 om 15:39:36Joan Franka winkelt bij Toois-R-Us. reageer retweet
![]()
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee maar de 3J's hadden dan ook palingroots en geen Turkse, dat is een klein verschilquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Maar ik ga niks pushen (niet op fora/youtube/twitter etc.), ik laat het allemaal z'n natuurlijk beloop gaan (ok dit is waarschijnlijk slecht Nederlands).
Vorig jaar heb ik de 3JS overal gepromoot en gepusht, heeft niets geholpen...
Je meent het??!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar de 3J's hadden dan ook palingroots en geen Turkse, dat is een klein verschil
Wist ik ook niet, maar het staat iig op de engelse wikipedia dus we kunnen wat punten uit turkye verwachten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Briljantquote:
Welke turkse sites? google translate wil nog wel eens raar doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:39 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Deze bvquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke turkse sites? google translate wil nog wel eens raar doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |