Ik moet daar ook echt om lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind het schattig! Zeker als ik de hele tijd tussen jullie en Benny & Erik schakel
thanks die studioversie is ook wel wat verstaanbaarder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij klopt ie zo aardig, zie onder, maar ik heb gevraagd of ze even de goede songtekst kan geven. Want op een songteksten site staat ie ook, maar die klopt sowieso niet
[..]
ze zing 'you looked uppasaaah the sky' dus ik denk idd dat ze 'up and saw the sky' bedoelde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:56 schreef Greys het volgende:
Regel 5 klopt alleen niet helemaal denk ik
Maar daar kwam ik echt niet uit. Dat wat ik getypt heb zou logisch zijn, maar het klinkt meer als 'aside' of zoiets. Alleen da's weer niet echt logisch.
Die kan wel in het rijtje bij dezequote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kan wel in het rijtje bij deze:
[ afbeelding ]
Ik ben helaas niet zo creabeaquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook die verbaasde foto van Joan in mijn UI... dat de letters TV wegschuiven en zij in beeld komt
Wie kan dat voor me fixen?
Voor mij klinkt het als: you looked up and saw the skyquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Die regel 5 is denk ik : You look up the southern sky
ALLES dat met Joan en haar liedje te maken heeft mag hier, dus dit uiteraard ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat me te bedenken (en hoop dat dat in dit topic mag, ik ben dat eventjes kwijt) dat ze de tekst van het refrein op de led wall zou moeten projecteren. Het is soms best lastig te verstaan, maar wel een echte meezinger namelijk.
Dat wil ik al sinds The Voicequote:
Hier nog eenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wil ik al sinds The Voice
Ja, misschien leidt het wel af... misschien is het wel mijn afwijking, maar ik vond regel 3 en 4 in de zaal moeilijk te verstaan. Ik heb al hele visioenen van een zaal die heel hard meezingt en wappert en zoquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
ALLES dat met Joan en haar liedje te maken heeft mag hier, dus dit uiteraard ook
En ik weet het niet, die tekst... leidt dat weer niet enorm af van de jeugd-indianenfilmpjes die er op het LED scherm moeten, omdat ze anders de outfit niet snappen?
En het refrein is nou net wel aardig te verstaan, vind ik:
Its you and me and everybody out there
And I can see that everybody knows about
You and me, but I dont really care for it
I can see that everybody knows about us
Dus ditquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n zin in het Songfestival gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |