Wij waren dat ene vak (26 man) en wij waren allemaal voor Joan, dus wij deden op een gegeven moment toch stiekem voor haar met dat lampje wapperenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mocht 1 vak het wel? Moest zogenaamd elk vak voor 1 kandidaat zijn of t nou waar was of niet?
Nee, bij de tweede of derde keer (of allebei) ging ons vak bij Joan gewoon met die lichtjes zwaaien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mocht 1 vak het wel? Moest zogenaamd elk vak voor 1 kandidaat zijn of t nou waar was of niet?
Ja toen dacht ik 'Nou, dat nummer van Ivan is al geweest waarbij we het moesten wapperen, dan doen we het nu gewoon ook bij Joan'quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee, bij de tweede of derde keer (of allebei) ging ons vak bij Joan gewoon met die lichtjes zwaaien..
Ik wist ook niet dat dat niet mocht, wanneer hebben ze dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, klappen deden we stiekem ook.
In de maat
OHHHHHHHHHHquote:
Dat heeft die publieksfluffer een keer of drie door de microfoon geroepenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat dat niet mocht, wanneer hebben ze dat gezegd dan?
Wat een goede jongen die hem 60*60 heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH![]()
Waarom heb ik dat niet bedacht
Ik ga vragen of DeZwabber die voor mij maakt met wapperende vlaggetjes.
Mag dat?Of vind je dat irri als ik bijna dezelfde heb?
Ohquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft die publieksfluffer een keer of drie door de microfoon geroepen![]()
Vind het prima hoor!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH![]()
Waarom heb ik dat niet bedacht
Ik ga vragen of DeZwabber die voor mij maakt met wapperende vlaggetjes.
Mag dat?Of vind je dat irri als ik bijna dezelfde heb?
EDIT: ik neem wel een andere foto
Jij gedaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een goede jongen die hem 60*60 heeft gemaakt.
Ik weet het niet, maar kennelijk was je afgeleid als je al die regels gemist hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Toen was Jantje zeker al in beeld?![]()
Niet je eendje wegdoen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Laat die eend een tooi aanmeten
Dat kan niet leuk zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ja fuck, da's nog leuker, maar wel moeilijk denk ik
Iemand had toch een smiley met een tooi gevonden? Weten we nog waar die staat?
deze met een tooi danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ja fuck, da's nog leuker, maar wel moeilijk denk ik
Iemand had toch een smiley met een tooi gevonden? Weten we nog waar die staat?
die kunnen we mooi gebruiken tijdens de halve finale (als JdM ze niet verbiedt)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb een aantal smilies, o.a.![]()
![]()
![]()
![]()
aangevraagd met tooi
Ik denk dat diequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
aangevraagd met tooi
Leuk.. Komen die dan bij de standaard smilies te staan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
aangevraagd met tooi
Ja echt leuk idee van je!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die kunnen we mooi gebruiken tijdens de halve finale (als JdM ze niet verbiedt)
Oh ja, die was echt briljant.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt leuk idee van je!
Twee jaar geleden hadden we zo'n toffe draaiorgel smiley gekregen
Nee dat wordt teveel, maar die zet ik dan wel in de OP van dit NED - Joan topicquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Leuk.. Komen die dan bij de standaard smilies te staan?
Die had DeZwabber ook zelf gemaakt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die was echt briljant.
Ah, tofquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat wordt teveel, maar die zet ik dan wel in de OP van dit NED - Joan topic
Zodat ze steeds in elke OP terug komen.
Psies, ik ga haar de smilies laten zien, dus dan moet ze wel!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:45 schreef Maanvis het volgende:
Nu is Joan wel verplicht om die tooi op d'r kop te houden anders zijn die smileys voor niets geweest.
Ik wilquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
aangevraagd met tooi
Jaaa!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies, ik ga haar de smilies laten zien, dus dan moet ze wel!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt leuk idee van je!
Twee jaar geleden hadden we zo'n toffe draaiorgel smiley gekregen
Jedward kapsel en geen fokkers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten er nou een paar met een tooi tussen?
Volgens mij klopt ie zo aardig, zie onder, maar ik heb gevraagd of ze even de goede songtekst kan geven. Want op een songteksten site staat ie ook, maar die klopt sowieso nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:41 schreef Maanvis het volgende:
is de tekst van het liedje al ergens bekend? joan knauwt het een beetje onverstaanbaar af namelijk dus ik weet het nog niet wat ze nou zingt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
Volgens mij klopt de songtekst zo.
Heb mee zitten typen met de studioversie. Ik twijfel alleen nog aan regel 5
I was five
You were three
We were dancing in the street
And you looked just like an angel
You looked up and saw the sky
Saw the birds and wondered why
They could fly
away, so high.
In the morning I would wake
and my heart just couldn't wait
To play in your backyard.
In the evening I would go
Telling you I love you so
and I couldn't wait to see you again.
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
that everybody knows about
You and me
but i dont really care for
If I can sing that everybody knows
About us
We grew up
all in love
Thanking God up above
That we could be together forever.
We would never say goodbye
Cause we promised, you and I
But our love couldn't hide no time.
And I see you walking by
and my parents wondered why
We don`t play around anymore
Such a shame we had no time
They were wrong, we were right
I still love you
And in my mind
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
You and me
About us
So i'm lying in bed
Thinking 'bout the old days
Thinking about it all
and how it ends sometimes.
Was it wrong or right
and was I good enough...
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
You and me
About
You and me
About us
Ik moet daar ook echt om lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind het schattig! Zeker als ik de hele tijd tussen jullie en Benny & Erik schakel
thanks die studioversie is ook wel wat verstaanbaarder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij klopt ie zo aardig, zie onder, maar ik heb gevraagd of ze even de goede songtekst kan geven. Want op een songteksten site staat ie ook, maar die klopt sowieso niet
[..]
ze zing 'you looked uppasaaah the sky' dus ik denk idd dat ze 'up and saw the sky' bedoelde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:56 schreef Greys het volgende:
Regel 5 klopt alleen niet helemaal denk ik
Maar daar kwam ik echt niet uit. Dat wat ik getypt heb zou logisch zijn, maar het klinkt meer als 'aside' of zoiets. Alleen da's weer niet echt logisch.
Die kan wel in het rijtje bij dezequote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kan wel in het rijtje bij deze:
[ afbeelding ]
Ik ben helaas niet zo creabeaquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook die verbaasde foto van Joan in mijn UI... dat de letters TV wegschuiven en zij in beeld komt
Wie kan dat voor me fixen?
Voor mij klinkt het als: you looked up and saw the skyquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Die regel 5 is denk ik : You look up the southern sky
ALLES dat met Joan en haar liedje te maken heeft mag hier, dus dit uiteraard ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat me te bedenken (en hoop dat dat in dit topic mag, ik ben dat eventjes kwijt) dat ze de tekst van het refrein op de led wall zou moeten projecteren. Het is soms best lastig te verstaan, maar wel een echte meezinger namelijk.
Dat wil ik al sinds The Voicequote:
Hier nog eenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wil ik al sinds The Voice
Ja, misschien leidt het wel af... misschien is het wel mijn afwijking, maar ik vond regel 3 en 4 in de zaal moeilijk te verstaan. Ik heb al hele visioenen van een zaal die heel hard meezingt en wappert en zoquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
ALLES dat met Joan en haar liedje te maken heeft mag hier, dus dit uiteraard ook
En ik weet het niet, die tekst... leidt dat weer niet enorm af van de jeugd-indianenfilmpjes die er op het LED scherm moeten, omdat ze anders de outfit niet snappen?
En het refrein is nou net wel aardig te verstaan, vind ik:
Its you and me and everybody out there
And I can see that everybody knows about
You and me, but I dont really care for it
I can see that everybody knows about us
Dus ditquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n zin in het Songfestival gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |